Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Töihin lasten kanssa? Mitä järkeä?

Anonyymi

Työvoimatoimisto tuputtaa minulle töitä lasten kanssa. Miksi?

Olen 6-kymppinen vanha ukko, minulla ei ole mitään koulutusta lasten kanssa työskentelyyn, minulla ei ole koskaan edes ollut omia lapsia. En tiedä lapsista mitään!

Miksi lasten kanssa työskentelyyn patistetaan ihmisiä, joista ei ole siihen? Eikö alan työttömiä ole saatavilla? Eikö lasten kanssa työskentelevien koulutuksella ole väliä? Miksi opettajia, lastentarhanopettajia tai vastaavia yleensä koulutetaan, jos kadultakin voi napata jonkin tyypin sattumanvaraisesti hommiin? Onko putkimies pätevä opettamaan lapsia, vaikka olisi miten hyvä putkimies?

9

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanot että sinulla muka on sellainen tuomio taustalla, ettet kelpaa lasten kanssa työskentelemään.

    • Anonyymi

      Kannataa sanoa että on päässyt vankilasta pois, niin ei enää huolita lasten kanssa työskentelyyn

    • Anonyymi

      jospa ne haluavat hoitokotiin pian seniori-ikäisen vanhemman miehen. Sellaiseksi leppoisaksi höpöttäväksi papaksi jonka rauhallisuus on tarttuvaa. Lasten hoitokodit useinkin kärsivät rauhattomuudesta. Lapset oireilevat. Kaltaisiasi faareja tarvitaan rauhoittamaan tilannetta,

      • Anonyymi

        Kyllähän minä höpöttää osaan... :)

        Mutta mitä minä niille lapsille höpöttäisin, kun en lapsista mitään tiedä. Olisi kai oikeitakin "faareja" saatavilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä höpöttää osaan... :)

        Mutta mitä minä niille lapsille höpöttäisin, kun en lapsista mitään tiedä. Olisi kai oikeitakin "faareja" saatavilla...

        Kannattaa sanoa, että on pedofiili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä höpöttää osaan... :)

        Mutta mitä minä niille lapsille höpöttäisin, kun en lapsista mitään tiedä. Olisi kai oikeitakin "faareja" saatavilla...

        Ota vanha viinapullo esille ja korkkaa siitä.


    • Anonyymi

      On koulutuksella väliä, kerron esimerkin.

      Allalla on työttömänä väkeä erilaislla koulutuksilla, ja jokaiseen haatatteluun mennessä fiilis laskee. Syy: ne yliopistokoulutetut 60v haastattelijat toitottaa ”olet meille epäpätevä”. Mikään koulutus ei riitä niille, mikään työkokemus ei riitä niille.

      Ja työkkäri tarjoaa niitä töitä kouluttamattomalle, jolla ei ole edes alan kokemusta. Älä välitä, koulutetut eikä kokeneet kelpaa niille.
      Se ON NIIN ...vaikeeta.

      Tosin, se on ala, jossa ei saa taukoja ja sitä tehdään alimiehitettynä.

      Siinäpä painat 8h päivää ilman ruokataukoja.
      Kaikki kulkutaudit on bonuksena tarjolla, ovessa saattaa olla lista mitä siellä kiertää.
      Täit, ja muut loiset mukaanluettuna.

      Ilman taukoja.

    • Anonyymi

      Ehkä olet pellen näköinen ja muutenkin lapsellin.

    • Anonyymi

      Ihmettelen. Minulla on koulutus ja tekisin mielelläni lasten kanssa töitä, mutta TE-virkailija katteli vaan pitkin seiniä. Ei merkannu edes koneelle.

      Tosin nyt ihanaisen hallituksemme ansioista koulutusvaatimukset on korotettu tappiinsa ja työvoimaa ei sitten riitäkään. Lisäksi korona jyllää, joten ei niin houkuta enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe