Neuvo vai itsekehu?

Lehdet on täynnään kirjoituksia, joissa kerrotaan, miten kamaloittavasti ihmiset käyttäytyy netin nimettömyyden suojissa.

Mut jos täällä netissä ees vihjaa jotain siihen suuntaan, niin heti joku ylväs tulee rintaa röyhistäen "neuvomaan", et jos ei kestä, nii kantsii pysyy pois.

Ei se mikään oikee neuvo oo, vaan peiteltyy ittekehuu: Mä oon niin kova jätkä/tytsy ja paksunahkane, et mää kestän vaikka betongimyllyssä. 🌹👀

6

69

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin, sulla tuntuu kyllä olevan todella kova tarve todistella täällä, että olet kova äijä.

• En ole "kova äijä", enkä pyri sitä todistelemaan, mutta tinkimätön luonnontieteellisen maailmankuvan kannattaja. 🌹👀

• Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

En ole "kova äijä", enkä pyri sitä todistelemaan, mutta tinkimätön luonnontieteellisen maailmankuvan kannattaja. 🌹👀

Et kuitenkaan onnistu koskaan yhtäkään lähdetietoa höpinöillesi laittamaan, vaikka tieteellisen maailmankuvan kannattajan luulisi tietävän miten tärkeää lähteiden kertominen on uskottavuuden puolesta :)

• Anonyymi

Onhan se täälläkin nähty mitä törkeyksiä ja solvauksia miehiin katkeroituneet feministit laukoo vihan kohteistaan.
      Luojankiitos suurinosa normaaleista naisista ei käyttäydy näin kuten tällä palstalla ja heihin onneksi vähemmistönä törmää oikeassa elämässäkään.
      Tänne pesiytyneitä mökkihöperöitä ovat.

• Varmaan ilmaisisin asian eri tyylillä, mutta itse asiasta olen ymmärtänyt samoin. 🌹👀

• Anonyymi

Niin, tällä palstalla olen usein huomannut, että esim. tietyn iän ylittäneitä naisia kutsutaan kurpiksi. Jos mies jättää puolisonsa, tällä palstalla ollaan siitä iloisia, vahingoniloisia.

Eihän tuo ole sivistynyttä, kilttiä ja kunnollista käytöstä. Mutta eihän miehiltä sellaista vaaditakaan - tällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1748
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1285
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79