naisellasi on isohko pelastusrengas?
Voiko käydä niin että
12
130
Vastaukset
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Et suinkaan viittaa tuohon toiseen aloitukseen 😂😂:
Sulla mies on jokunen viikko
🎁🎈♥️ aikaa miettiä mulle synttärilahjaa. Sellainen pyöreä kultainen vähän kiinnostaa 💍- Anonyymi
Keskivartalolihavuudesta aloituksessa kyse. Ei tuo nyt kovin mairittelevaa ole jos nainen pomppii kuin kumipallo 😬
Anonyymi kirjoitti:
Keskivartalolihavuudesta aloituksessa kyse. Ei tuo nyt kovin mairittelevaa ole jos nainen pomppii kuin kumipallo 😬
Niin, makuja on monenlaisia, toiset tykkäävät että kumppanissa on mistä otteen saa. Ja henkilö siellä kuoren sisällä usein ratkaisee kuinka hyvin kaksi ihmistä tulee toimeen.
- Anonyymi
No joo jos oon humalassa.silloin vaikea nähdä kunnolla.
- Anonyymi
Vaappuva pulskalissu. 😁
- Anonyymi
Naiseni on puolet isompi kuin itse olen.
- Anonyymi
no tuskinpa se yllätyksenä tulee, silloin on jo muuallakin rasvaa. onko hän kaunis ?https://usercontent2.hubstatic.com/452533_f260.jpg
- Anonyymi
Pakko olla että saa sut pelastettua
- Anonyymi
Ei ainakaan aluksi. Sitten jos on pari lasta ja muuta yhteistä, voi olla, että en lähtisi kävelemään jos nainen lihoisi.
- Anonyymi
Mitä väliä jos ihminen itsessään ihana ja hyvä? Ei mua ainakaan haittaa.
- Anonyymi
Mitä sä täälä vuodesta toiseen jankkaat tota samaa "voiko käydä" virttä..?? Oletko vähän yksinkertainen? Ei taida todellakaan olla kaikki muumit laaksossa kun tuhansia tuollaisia viestejä suollat, jeesus mitä järjen köyhyyttä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722520Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701058Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769