UPM jakoi 25 miljoonaa päästökauppakompensaatiota osinkoina

Anonyymi

Tukea käytettiin osingon maksuun

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrityksen tehtävä on tehdä voittoa omistajille. Ei tämä ole kenellekään mikään yllätys?
      Yritykset on pahoja, läpeensä. Ei yrityksillä ole, eikä edes voisi olla, moraalia.

      Monet yritykset tekee jopa rikoksia (vauvantalkin myrkytys esim.) jotta voivat tehdä voittoa.

    • Anonyymi

      Suomesta pitäisi ajaa kaikki yritykset pois.

      • Anonyymi

        Milläs ne omistajat sit eläis? Ei omistajasta ole enää minkäänlaiseen käsillä tehtävään työskentelyyn, eli ei voi kaataa itse puita jotta talvella olisi lämmintä. Ei osaa pistää perunaa maahan jotta olisi masu täysi jne jne

        Think of the millionaires!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs ne omistajat sit eläis? Ei omistajasta ole enää minkäänlaiseen käsillä tehtävään työskentelyyn, eli ei voi kaataa itse puita jotta talvella olisi lämmintä. Ei osaa pistää perunaa maahan jotta olisi masu täysi jne jne

        Think of the millionaires!

        Eiköhän ne omistajat lähtisi firmojen mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs ne omistajat sit eläis? Ei omistajasta ole enää minkäänlaiseen käsillä tehtävään työskentelyyn, eli ei voi kaataa itse puita jotta talvella olisi lämmintä. Ei osaa pistää perunaa maahan jotta olisi masu täysi jne jne

        Think of the millionaires!

        Milläs ne duunarit sitten eläisi kun ei ole työpaikkoja ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs ne duunarit sitten eläisi kun ei ole työpaikkoja ?

        Se olisi se työläisen onnela.

        Sosialismista kasvaa menestyvä ja hyvinvoiva yhteisö ilman ahneita yrityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs ne duunarit sitten eläisi kun ei ole työpaikkoja ?

        Se on sitä jota kutsutaan omavaraiseksi...Helsingissä ja muissa kaupungeissa ei ole kai kuultu tästä vielä.

        Tarkoittaen: Teet ja kasvatat itse mitä tarvitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä jota kutsutaan omavaraiseksi...Helsingissä ja muissa kaupungeissa ei ole kai kuultu tästä vielä.

        Tarkoittaen: Teet ja kasvatat itse mitä tarvitset.

        Sosialismiin ei kuulu moinen yritteliäisyys. On kapitalistista hapatusta tuollainen omillaan toimeentulo.


    • Anonyymi

      Päästökauppakompensaatiot ovat Energiaviraston toimialaa, se ontyö- ja elinkeinoministeriön hallinnonalan asiantuntijavirasto.

      Tuula Haatainen (SDP) on vastaava ministeri jos olet havainnut mekanismeissa jotain vikaa. No hän ei varmastikaan ole hajulla koko asiasta vaikka ”vastuuta” kantaakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe