Mies oli tilannut jonkun huoran käytetyt pikkuhousut

Anonyymi

Avasin vahingossa miehellenin tulleen maxikirjeen ja sen sisältä löytyi minigrip pussissa selvästi käytetyt naisten stringit. Mukana oli vielä valokuva jostain huorasta samat pöksyt jalassa! Mies alkoi minulle raivoamaan kun olin avannut hänelle tulleen kirjeen vaikka se oli vahinko. Ei halua kertoa miksi on tilannut huoralta pikkuhousut kun asia ei kuulemma kuulu minulle. Erotaan varmaan😔

57

5700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no voi yök, saattaa myös käydä sellaisilla.
      miehen kanssa kannattaa aloittaa suhde vasta kun alapää ei enää heillä pelitä, silloin on jonkinlainen mahdollisuus saada toimiva, rehellinen ,sitoutuva suhde
      ei kaikkia mutta suurta osaa miehiä vie alapää vaikka miten kauniisti puhuisivat,itse keski-ikäisenä on jo sen verran kokemusta

      • Anonyymi

        Kyl se naisillakin tuppaa olemaan seksi asiat päällimmäisenä mielessä, kun mieleistä valitsevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se naisillakin tuppaa olemaan seksi asiat päällimmäisenä mielessä, kun mieleistä valitsevat?

        Tilaako naiset jonkun ukon spermasia kusikalsareita (munaaukkokalsareita)???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaako naiset jonkun ukon spermasia kusikalsareita (munaaukkokalsareita)???

        En itse tilaa naisten käytettyjä piksuja, mutten tekisi monia muitakaan asioita, mitä naiset tekee miesten eteen, enkä ymmärrä, miksi jotkut naiset on niin miesten vietävissä, vaikka kaikesta näkee, ettei suhde kestä pitkään? Pelimiehet näkee jo heidän käytöksestään. Komeus antaa paljon anteeksi miehelle, sen oppinut seuraamalla frendien menoa ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl se naisillakin tuppaa olemaan seksi asiat päällimmäisenä mielessä, kun mieleistä valitsevat?

        Stringit haisoopi paikalta!
        Paskoo on paljon ja se haisoopil!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit haisoopi paikalta!
        Paskoo on paljon ja se haisoopil!

        Sellaisen likan pöksyjä jos joskus pääset haistelemaan,mikä ei oo mikään pulihamppi,niin saatat ymmärtää,että toiset naiset tuoksuu ihan älyttömän kiihottavalta ja paikat on pestynä ja se ihon tuoksu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaako naiset jonkun ukon spermasia kusikalsareita (munaaukkokalsareita)???

        😂😂😂😂😂😂🤮🤮🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse tilaa naisten käytettyjä piksuja, mutten tekisi monia muitakaan asioita, mitä naiset tekee miesten eteen, enkä ymmärrä, miksi jotkut naiset on niin miesten vietävissä, vaikka kaikesta näkee, ettei suhde kestä pitkään? Pelimiehet näkee jo heidän käytöksestään. Komeus antaa paljon anteeksi miehelle, sen oppinut seuraamalla frendien menoa ym.

        Miehen silmä käyttää järkeä, naisen silmä elää tunteella. Siksi ovat sokeita näille, haluavat kokemuksia, jotta voivat sitten haukkua miehiä, et kaikki ovat samanlaisia naisten pikkareiden tilaajia, joilta hakenut kaiken kokemuksensakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaako naiset jonkun ukon spermasia kusikalsareita (munaaukkokalsareita)???

        Naisen hyvin käytetyt pikkarit tuoksuu ihanalta.


    • Anonyymi

      Etkö osannut epäillä mitään. Ei mitään outoa käytöstä kun puhuttiin alusvaateista? Kannattaako tuollaisen takia erota jos on muuten hyvä mies? Mitä se nyt haittaa jos pikkuisen nuuhkii jonku pöksyjä. Pesisin kuitenkin omat pöksyt heti käytön jälkeen niin ei ehdi pyykkikorille penkomaan.

      • Anonyymi

        Minä ainakin eroaisin, mutta kukin tietenkin tavallaan. Oma mieheni nuuskii minun housujani jos sellaista tekee mieli tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin eroaisin, mutta kukin tietenkin tavallaan. Oma mieheni nuuskii minun housujani jos sellaista tekee mieli tehdä.

        Niin no sinä ootkin nirppanokka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin eroaisin, mutta kukin tietenkin tavallaan. Oma mieheni nuuskii minun housujani jos sellaista tekee mieli tehdä.

        Iköhän tuollainen käytös jo ole tiedossa suhteessa muutenkin. Mieheni ei ole onneksi niin pervo että mitään housuja nuuskii. Se kyllä tietää missä se on jos sitä pitää lähemmin tutkimaan. Ei tarvitse housuihin tyytyä.


      • Anonyymi

        😂👍🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sinä ootkin nirppanokka.

        Minulla on varaa ollakin. Ei tarvitse tyytyä pervopappoihin kuten sinä. Pysykää te vain sinkkuina niin saatte rauhassa tilata niitä pikkuhousuja


    • Anonyymi

      Jaa, ihanaa❤️

    • Anonyymi

      Miehellä on pikkuhousufetissi. Onko se nyt niin vaarallista ? Jos siis on muuten hyvä mies. Jokaisessa meissä on omituisuutemme. Eri asia tietenkin on , jos mies käy vieraissa tai muutoin käyttää maksullisia. Ettekö voisi jutella miehen kanssa ? Etkö voisi antaa hänelle anteeksi ? Jos lopetat suhteen miehen kanssa tämän takia, mistä tiedät millaisia perversioita seuraavalla kokelaalla on ? Nekin tulevat vasta ajan kanssa ilmi. Jos et olisi avannut kirjekuorta, et edes tietäisi mitään.

      • Anonyymi

        Miksei sitten oman naisen housut riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sitten oman naisen housut riitä?

        Ei kehtaa sanoo omalle kullalle, että haluaisin haistaa sinun ihania tuoksujasi piksuista?


      • Anonyymi

        Siitä vaan jonkun tuntemattoman hooratsun visvaisia tauti kalsareita hinkkaamaan. On varmaan sanomattakin selvää ettei kukaan normaalijärkinen jatka tuollaisen kanssa.
        Jännä miten kaikki mitä hehkutetaan somessa "hittinä" saa tavikset aivan sekaisin ja ostelemaan/käyttämään kaikkea, niin kuin nyt nämä hiiva kalsarit kirjeessä. Ennen tuokin oli pienen pervoäijä ryhmän touhuja mutta nyt kukoistava bisnes kun kaikki suomalaiset ukot haluavat kusikalsareita postissa kun se on nyt niin suosittua.
        Mitä helvattua tapahtui suomen kansalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan jonkun tuntemattoman hooratsun visvaisia tauti kalsareita hinkkaamaan. On varmaan sanomattakin selvää ettei kukaan normaalijärkinen jatka tuollaisen kanssa.
        Jännä miten kaikki mitä hehkutetaan somessa "hittinä" saa tavikset aivan sekaisin ja ostelemaan/käyttämään kaikkea, niin kuin nyt nämä hiiva kalsarit kirjeessä. Ennen tuokin oli pienen pervoäijä ryhmän touhuja mutta nyt kukoistava bisnes kun kaikki suomalaiset ukot haluavat kusikalsareita postissa kun se on nyt niin suosittua.
        Mitä helvattua tapahtui suomen kansalle?

        Hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sitten oman naisen housut riitä?

        Jospa menkat loppuneet vuosia sitten nii ei haise enään tirripaistille :D
        Ihana tuo vitunhaju kun ovat vielä lapsentekoiässä :-*

        Lemmenkäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kehtaa sanoo omalle kullalle, että haluaisin haistaa sinun ihania tuoksujasi piksuista?

        Aika rajoittunut suhde, ainakin seksuaalisesti,
        jos ei kehtaa. Mutta ei kai sitä tarvitse edes sanoa. Eiköhän se nyt ole helpompi ottaa vain vaikka salaa pyykistä, kuin lähteä netistä tilailemaan


      • Anonyymi

        Minunkin mies haistelee minun ja tyttäreni alkkareita ,joskus haistella yhdessä ei tuo niin vaarallista lie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sitten oman naisen housut riitä?

        Vaihtelu virkistää kait?


    • Anonyymi

      Kyllä niiden tavallaan pitäisi riittää. Ehkä mies haki jännitystä elämäänsä ja ajatteli siitä maksaa joitain kymppejä. Eikö tämä asia juuri olisi pariskunnan keskusteltava .

      • Anonyymi

        Seliseli


    • Anonyymi

      northstain.com etsii reippaita myyjiä samoile artikkeleille :) jos nyt tätä joku asiaan kiinnostunut lukee.

    • Anonyymi

      Lähde nyt liukkaasti äläkä taaksesi katso!

      • Anonyymi

        Liukaste on tarpeen peppuseksissä.


    • Anonyymi

      Ihan omasta mielestä selvä ero. Kuka mies ostaisi toisen muijan kalsareita ja vieläpä suuttuu siitä, että oma vaimo/tyttöy. Näki sen?! sillä välin kun on oman naisen kalsareita vaikka kuinka paljon kotonaan. Minkä takia pitää toisen naisen stringejä ostaa ja sen lisäks vitun kuva!!

      • Anonyymi

        Niinpä niin. Miksi pitää mennä syömään Heselle, kun kotonakin on paahtoleipää ja jauhelihapihvejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. Miksi pitää mennä syömään Heselle, kun kotonakin on paahtoleipää ja jauhelihapihvejä?

        Sitten ei tarvitse olla parisuhteessa, jos muiden tuoksut kiinnostaa. Ryhtyköön sinkuiksi tai avoimeen suhteeseen


    • Anonyymi

      Eroaisin

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Ei kai mies vaan transsuile jonkun akan pikkuhousut jalassa??????

    • Anonyymi

      Olisin kysellyt naapureilta, ovatko lähetyksen takana. Olisi mies nolona vähän aikaa🤭

    • Anonyymi

      Tässä on rikottu kirjesalaisuutta. Oliko tosiaan vahinko?

      • Anonyymi

        lol taitaa "kirjesalaisuus" olla tässä tapauksessa se pienin ongelma, tampio.


    • Olipa hyvä, että oli noin päin, ettei ollut jonkun käytetyn huoran pikkuhousut, huhhuhuh.

      Mitäs tuosta nyt heti eroamaan? Eikö ennemmin kannattaisi puhua asiasta ja ruveta joka toinen aamu menemään eteiseen ilman pikkareita saattelemaan mies töihin, parilla suukolla, siinä sivussa voit tunkea omat käytetyt pikkarisi isännän rintataskuun ja toivottaa hyvää työpäivää silmää iskien. Voisi jäädä työpäivät lyhyiksi, kun tulee kiire kotiin...

    • Anonyymi

      Olet rikkonut kirjesalaisuutta,joka on rangaistava teko,mutta koska sulla on jalot periaatteet päästä ukkos huorakontaqikteista perille,niin huvittaa lähinnä et mitä sit jos ukollas on joku fetissi? Eiks se oo pääasia,ettei itse huikeentele huorissa/muussa epäilyttävässä seurassa?

    • Anonyymi

      Pimppi tuoksuu suloiselle, mettä ja hunajaa,hiukan nokkosta ja paljon ruusua.oih!

    • Anonyymi

      Varmaan mies harrastaa itsetyydytystä (kädellä vetkuttaa elintään) ja samalla haistelee sitä kohtaa jossa emätin on ollut ja laukeaa lopulta kouristellen talouspaperiin!! Tuohan on selvää pettämistä!! En antaisi ikinä anteeksi jos mieheni tekisi noin!

    • Anonyymi

      Turha alkaa heti huorittelemaan 🙄 ihan tavallisia naisiakin niitä pikkareitaan myy.
      Tottakai miehen ensi reaktio on suuttua siitä että avasit hänen kirjeensä, koska tuskin sinäkään menit häneltä rauhallisesti ja ymmärtäväisesti pikkareista kysymään.

      Fetissi tuo on siinä missä moni muukin, eikä fetissit tee ihmistä sairaaksi. Miehesi ei selvästi ole uskaltanut tai kehdannut ottaa fetissiään kanssasi puheeksi. Nyt kuitenkin tiedät siitä, joten ettekö voisi miehen kanssa istua alas ja keskustella asiasta kuin aikuiset ihmiset?
      Kerrot että sinusta tuntuu pahalta että hän haistelee muiden pikkareita, ja kysyt riittäisikö hänelle sinun pikkarit. Jos miehesi on sitä mieltä että hän tarvii nimenomaan muiden naisten pikkareita, etkä sinä voi sitä mitenkään päin hyväksyä, kysy voiko mies elää ilman fetissiään. Jos mies ei voi olla ilman niitä muiden naisten pikkareita, etkä sinä hyväksy tai jos et ole valmis siihen että antaisit hänen nuuhkia sinun pöksyjäsi jos se hänelle riittäisi, niin sitten on ehkä eron paikka.

      Mutta jos mies on muuten täydellinen ja rakastat häntä, niin älä nyt ensimmäisenä vain heti eroa. Anna miehellesi ja suhteellenne mahdollisuus, keskustelkaa asiasta ja katsokaa miltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti.
        Ihmetyttää ihmisten kommentit "pettäjä-siasta". Äijähän nimenomaan EI käy vieraissa, vaan pitää etäisyyttä (jos näin tosiaan on). Big deal jonkun toisen pikkareiden haistelu, entä jos tilaisi toisen naisen lapaset suoraan kädestä? Olisiko stay-upit myös eroon riittävä peruste? Entä nilkkasukat?
        Kannattaisiko AP:n nyt pysähtyä, vetää syvään henkeä ja ottaa pari askelta taaksepäin ja yrittää katsoa tilannetta laajemmassa mittakaavassa kuin tämä yksi kirjekuori on. Miksi mies ei ole puhunut asiasta? Onko punainen lanka ne vaatteet vai se, että ne on toiselta naiselta?
        Kannatan keskustelua puolisoiden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti.
        Ihmetyttää ihmisten kommentit "pettäjä-siasta". Äijähän nimenomaan EI käy vieraissa, vaan pitää etäisyyttä (jos näin tosiaan on). Big deal jonkun toisen pikkareiden haistelu, entä jos tilaisi toisen naisen lapaset suoraan kädestä? Olisiko stay-upit myös eroon riittävä peruste? Entä nilkkasukat?
        Kannattaisiko AP:n nyt pysähtyä, vetää syvään henkeä ja ottaa pari askelta taaksepäin ja yrittää katsoa tilannetta laajemmassa mittakaavassa kuin tämä yksi kirjekuori on. Miksi mies ei ole puhunut asiasta? Onko punainen lanka ne vaatteet vai se, että ne on toiselta naiselta?
        Kannatan keskustelua puolisoiden kesken.

        Haisteletko itse kusisiakalsareita vai miksi puolustat törkeästi toiminutta miestä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisteletko itse kusisiakalsareita vai miksi puolustat törkeästi toiminutta miestä???

        En haistele minkäänlaisia vaatteita, kun ei kiinnosta.
        En puolusta miestä, mutten myöskään tuomitse - ei ole minun asiani. Sanonpahan vain että asia kannattaa selvittää pohjamutia myöten, ehkä siihen löytyy ratkaisu. Ero ei ole ratkaisu, ainakaan pikainen sellainen. Kyseessä on kuitenkin aivan eri luokan rötös kuin jos heppu olisi käynyt vieraissa.
        Sun logiikan mukaan, jos en moiti äijää, niin sitten puolustan?


    • Anonyymi

      Minä en toki tilaile mitään pikkuhousuja yök.....mutta just nussin yhtä venäläistä satasella...huh...huh... en tiedä meneekö putinin laariin vaan saako pitää rahat, mutta toivottavasti saa pitää, oli aika tiukka typy :)

    • Anonyymi

      te saitte maan käräjänotaarilta uuden vuoden ja joulun lahjapaketin

      nyt voitte kääntyä lakimiehen puoleen henkilökohtaisesti

      terveisin työvoimatoimiston väki

    • Anonyymi

      Munkin on tarkoitus tilata sellaiset.
      Tiedätkö yhtään, mistä sais parhaat??

    • Anonyymi

      Kiinnostaisiko ostaa suoraan käytöstä alusvaatteita koossa XL/E95?

      Laita rohkeasti viestiä ja kerro toiveistasi.
      Katsotaan mitä pystyn toteuttamaan ;)

      [email protected]

      Vain postitus/PayPal

    • Anonyymi

      On olemassa kahdenlaisia heteromiehiä. Jos nainen riisuu heidän edessään pöksynsä ja heittää ne sivulle osa miehistä tuijottaa pöksyjä lattialla ja toinen osa naisen pöksyjen alta paljastuneita ihania juttuja. Itse kuulun jälkimmäisiin.
      On myös olemassa kahdenlaisia heteromiehiä jotka toiset ostaa seksiä ja toiset ei osta. Kuulun itse jälkimmäisiin.

    • Anonyymi

      Varmasti sattui. Oken pahoillani. Hirveän pahoillani. Anna mennä tuollaisen miehen, tuo ei ole oikein.

    • Anonyymi

      Ihanaa nuuhkia pikkareita❤️Ollut nuoresta asti mun fetissi.Joskus pidemmissä suhteissa jossa seksi lopahtanut niin nuuhkiessa on kyllä tehnyt seksille ihmeitä😬

    • Anonyymi

      Ihanaa kun menee 7 kymppiselle anopillekkin kyläilemään, siellä on viimoset 20 vuotta ollu pyykkikori vessan nurkassa. Kiva katella millasissa pitseissä anoppi kulkee ja millaset tahrat löytyy millonkin. Ja pelkkä ajatuskin nänänkärjestä haarakiilalla saa kullin sykkimään ja jäykistymään. Ihania vanhan liiton naisia kunnon ryijyllä.

    • Anonyymi

      Pysty lähetyssaarnaajassa kun nostaa rouvan jalat olkapäille ja jättää pikkuhousut nilkkojen väliin niin on aivan ihana lykkiä pilluun nenä kiinni haarakiilassa.. pikkuhousuteline joka kestää. Pillu vai pylly? Suklaasilmän kohta saa joskus kanuunan ampumaan uskomattomalla rytinällä. Joku feromonijuttu varmaan🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Kannattaa erota. Mies on joku nuuhkija (ei siis tosi mies)

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe