Oikeudenmukaisuus riippuvaiselle

Anonyymi

Jos olet alkoholi ongelmainen, turha odottaa lääkäriltä bentsoja. Se mitä saat on masennuslääkkeitä ja neuroleptejä. Ketiapiinia ja haha olanzapiin ja viel kylkeen risperdaaliin sen "rauhoittavan" vaikutuksen vuoksi. Eli hullun lääkkeet on kategoriassa alkoholista kärsivälle kylkeen antabusta. Sitten tein havainnon: narkilla on tennareita, telaketjuja, pameja viel kelan korvaavat oxepammarit. Ja jos haluaa Mestiksen saa kotiin ja tottakai noi edellä mainitut kaikki. Kela korvaa vaikka esim pami paketti 100 kpl maksaa 3 euroa!! Näin ja alkoholi on viety vaarallisempaa kuin moni muu päihde. Tällästä mut ei hätää on toinen yleinen keino olla niisti tosin kalliimpaa. KATU

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvinhän noilla masennuslääkkeillä ja neurolepteilläkin sai elämänsä sekaisin alkoholin kanssa nautittuna.
      Ihan onnistuin sössimään viitisentoista vuotta elämästäni erilaisilla koktaileilla.

      Toki bentsot ja muutkin löytyivät sitten muualta kuin tohtoreilta, mutta saman tuloksen saa kyllä " miedommillakin " aineksilla.

      Nyt jälkeenpäin voin vain todeta, että oli hullun hommaa kaiken kaikkiaan, onneksi taakse jäänyttä jo vuosia sitten.
      Enkä kyllä suosittelisi kenellekkään.

      • Anonyymi

        Joo 2 vuotta syönyt bentsoja ja olen jo riippuvainen. Muutkin ihan huumeet tuli kuvioihin ja alkoholista tuli nisti. Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1660
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1319
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1248
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      180
      1079
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      153
      1019
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      57
      1010
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      892
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      866
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      826
    10. Uutta tietoa sodistamme - muuttuuko käsityksesi?

      Kirja, joka voi muuttaa käsityksiä aivan oleellisesti Talvi- ja jatkosodan aatoista! Olisiko sittenkin tuo Talvisota v
      Maailman menoa
      252
      787
    Aihe