Tälle ei ole oikein kunnon palstaa, mutta avaudun tänne. Ja eihän tätä kukaan shampoiden ja hoitoaineiden valmistaja lue, mutta kuitenkin.
On nimittäin aikamoista arpomista valita suihkussa oikea pesuaine ja hoitoaine ja muut putelit, KUN NIISSÄ LUKEE NIIN PIRUN PIENELLÄ TEKSTILLÄ. Näkyy olevan brändi tärkeämpi, kuin se, mitä pullo sisältää. Useimmat jättävät silmälasit pois saunaan/suihkuun mennessään, ja siksi olisi hienoa, kun pullon kyljessä lukisi isoilla kirjaimilla.
Prillit mukaan kun menet suihkuun
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Sama. Englanniksi lukee jotain paskaa ja ei saa selvää onko se hiustenpesuainetta vai hoitoainetta. Pitäisi laittaa myyntikielto näille jos ei saada lätkästyä suomenkielistä tekstiä mitä pullo sisältää !! Ja niin isolla tekstillä että ilman lukulaseja pystyy lukemaan !
- Anonyymi
Jos laitta vahingossa karvanpoistoainetta kun pitäisi laittaa hiustenhoitoainetta??!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818