CES-letter

8

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos CES Letter ei ole kivaa luettavaa taikka MAP-kirkko on saaanut sen kirjoittajan tarpeeksi pahasti mustamaalatuksi, voi lukea aiheesta lisää vaikka näiltä sivuilta...

        Suomeksi:
        http://www.mormonismi.net/perustietoa.shtml

        Englanniksi:
        https://www.letterformywife.com/the-letter
        https://lettertoanapostle.org/

        Kannattaa tutustua molempien osapuolten väitteisiin, eikä vain noiden vihollisten väitteisiin. Kirkko on rehellinen ja oikeassa, nuo perustuvat valheisiin ja puolitotuuksiin.

        Onko Jumala olemassa? Pitääkö Jeesukseen uskoa? On. Pitää.

        Uskonasioita. Niin myös kirkon asiat. Pyhä Henki todistaa, että Morminin Kirja, Toinen todistus Jeesuksesta Kristuksesta, on totta, Joseph Smith on Jumalan profeetta, Kirkko on Jumalan kirkko.

        Tutkimusta on puolesta ja vastaan ja kirkon apología hakkaa luopioiden väitteet mennen tullen. He vaan yrittävät todistaa itselleen, että heidän ratkaisunsa, luopua todistuksestaan ja uskostaan, oli oikea. Ei se ollut oikea. Se oli luopumista.

        Ei tarvitsisi taistella kirkkoa vastaan. Voisi antaa kirkon olla rauhassa. Eivät voi.


      • Olli.S kirjoitti:

        Kannattaa tutustua molempien osapuolten väitteisiin, eikä vain noiden vihollisten väitteisiin. Kirkko on rehellinen ja oikeassa, nuo perustuvat valheisiin ja puolitotuuksiin.

        Onko Jumala olemassa? Pitääkö Jeesukseen uskoa? On. Pitää.

        Uskonasioita. Niin myös kirkon asiat. Pyhä Henki todistaa, että Morminin Kirja, Toinen todistus Jeesuksesta Kristuksesta, on totta, Joseph Smith on Jumalan profeetta, Kirkko on Jumalan kirkko.

        Tutkimusta on puolesta ja vastaan ja kirkon apología hakkaa luopioiden väitteet mennen tullen. He vaan yrittävät todistaa itselleen, että heidän ratkaisunsa, luopua todistuksestaan ja uskostaan, oli oikea. Ei se ollut oikea. Se oli luopumista.

        Ei tarvitsisi taistella kirkkoa vastaan. Voisi antaa kirkon olla rauhassa. Eivät voi.

        Millä tavalla se Pyhä Henki todistaa, että Smith olisi Jumalan profeetta? Ei millään tavalla. Pyhä Henki sanoo siinä asiassa täsmälleen samaa kuin terve järki ja moraali.

        Mormonien selitykset (mm. pallopurkki) ja valheet (ettei Smith nainut muita kuin Emmaa) on todella helppo hakata mennen tullen. Tuon jälkimmäisen kirkko hakkasi itsekin myöntämällä v. 2014 aiemmat kannanottonsa valheiksi.

        Pahuutta vastaan pitää aina taistella. Omatunto siihen kehottaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo meemi on siitä kun MAP-kirkon perustaja ja suuresti kunnioitettu Profeetta Joseph Smith lähetti kirkkonsa jäsenen Orson Prattin pitkälle matkalle ilman vaimoaan. Orson lähetettiin pois jotta hän olisi tiellä häiritsemässä kun Joseph rakasteli hänen vaimonsa kanssa.

        Tämäkin on fakta jonka nuo MAP-sirkuksen historian akrobaatit yrittävät kääntää joksikin muuksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe