Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edullisia asuntoja, uusi suuri puurakenteinen koulu ja siellä pyritään omavarisuuteen ja on suunnitteilla erityinen kasvihuone. Toi ois täydellinen paikka lasten kasvatukseen. Kun ruotsin suurimmissa kaupungeissa tilanne on jo huono ja köyhyyttäkin esiintyy jo paljon aivan kuten suomessakin. Åman on ihan samaa mieltä, mitä mä täällä oon yrittäny sanoa, ettei siinä kiinan tavaran tuonnissa oo mitään järkee. Suomessakin on ihme helsinki illuusio. Ihmiset haluaa pieniin, kalliisiin asuntoihin ja huonoon elinympäristöön. Vaikka täällä sadan kilometrin päässä olisi halvemmalla isompia ja isot pihat lasten leikkeihin. Juuri on uusi koulu valmistunut ja oma lukio löytyy. Eikä täällä työtilannekaan mikään huono oo, ja on töitä millä on tarkoitus, ei mitään virastoasiaa. Tää ois valtava mahdollisuus ja tässä ois mahdollisuus meille lapsettomillekin antaa oma panoksemme yhteisen asian eteen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Siis mikä ois valtava mahdollisuus?
Siis tehdä lapsia ne jotka haluaa ja me lapsettomat keskitymme tukitoimintoihin. Kai sillä elämällä joku tarkoitus pitäis olla. Siis joku muu kuin kantaa vuokranantajalle ja muille välistä vetäjille rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512