... ja voi tuntua välillä rankalta. Tänäaamuna viimeksi jouduin kaivamaan p*skapökäleen pennun suusta. En tiedä miksi se pitää omaa p*skaansa niin suurena herkkuna. Ja nyt se on vieläpä oppinut avaamaan ovet, ei onneksi sentään ulko-ovia.
Kokemuksesta siis ymmärrän hyvin miksei koiran omistaminen todellakaan ole kaikkien juttu. Pentuaika on semmoista karusellia varsinkin. Minulle tuo kuitenkin antaa myös positiivisia asioita eli lenkkejä, tekemistä ja sopivasti velvollisuutta.
Kirjautumaton palstalutka
Koiran omistaminen kysyy hermoja
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlainen mies. Huoh.
- Anonyymi
Auts 😃
Nyt kun täällä on niin paljon puhuttu, että miksi köyhät ja vanhemmiksi sopimattomat hankki lapsia. Niin eikö samalla voi kysyä miksi köyhät ja koiran isännäksi sopimattomat hankki koiria. Tää ei koske aloittajaa, mutta tuolla ulkona tulee käytöshäiriöisiä koiria aina vaan enemmän ja enemmän vastaan. Joissakin tilanteissa koira harrastus on ihan ok, mutta kaikilla ei riitä siihen aika. Ja noita erittäin vaativia koiria näkyy jopa alkoholisteilla. Ja niin kuin täällä yks sanoi ettei halua, lasta josta mahdollisesti tulee kouluampuja, niin enemmän mä niitä vauhkoja koiria pelkään.
- Anonyymi
Kokeile syökö banaania? Voi olla kaliumin puutetta se pa.kahomma.
- Anonyymi
Pentu maistelee kaikkea, siis ihan kaikkea, se tutustuu maailmaan suullaan, koska sillä ei ole käsiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719