En ole moneen vuoteen seksiä harrastanut. Pitäisikö tämä ottaa puheeksi uuden kumppanin kanssa, jos puuhailut meneekin ihan penkin alle?
Uusi kumppani
Anonyymi
5
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Teet niinkuin tuntuu hyvältä. Ymmärrettävää sekin on, että alussa jännittää. Läheisyyskin on mukavaa. Ei pelkästään se peiton heiluttelu.
- Anonyymi
Just näin 👍
Kyllä itse sanoisin tuon asian suoraan, että on hiukan harjoituksen puutetta ja sikäli myös lievää rimakauhua, mutta ajattelit rohkeasti tarttua toimeen, toisen suostumuksella.
Suoraan puhuminen on paras ratkaisu 👍- Anonyymi
Itse en tuosta kertoisi, vaikka olen samassa "tilanteessa". Mutta minulla ei olekaan paineita asiasta, joten se ei ole sama asia sittenkään.
- Anonyymi
Tilanteen vietäväksi ja katsoo mitä tulee. Rento asenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054104Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572318Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66844
- 21803
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118803- 39782
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748