En ole moneen vuoteen seksiä harrastanut. Pitäisikö tämä ottaa puheeksi uuden kumppanin kanssa, jos puuhailut meneekin ihan penkin alle?
Uusi kumppani
Anonyymi
5
978
Vastaukset
- Anonyymi
Teet niinkuin tuntuu hyvältä. Ymmärrettävää sekin on, että alussa jännittää. Läheisyyskin on mukavaa. Ei pelkästään se peiton heiluttelu.
- Anonyymi
Just näin 👍
Kyllä itse sanoisin tuon asian suoraan, että on hiukan harjoituksen puutetta ja sikäli myös lievää rimakauhua, mutta ajattelit rohkeasti tarttua toimeen, toisen suostumuksella.
Suoraan puhuminen on paras ratkaisu 👍- Anonyymi
Itse en tuosta kertoisi, vaikka olen samassa "tilanteessa". Mutta minulla ei olekaan paineita asiasta, joten se ei ole sama asia sittenkään.
- Anonyymi
Tilanteen vietäväksi ja katsoo mitä tulee. Rento asenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412355Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422961939- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001289
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta31944