Yllätys yllätys sairaaloissa ja kutsu käy takaisin tekemään duunia niin kannattaisi hoitsujen laittaa ehto että hoitaa ainoastaan piikittömiä potilaita ettei turhaan altistu Piikkiproteiinille jota sairaat piikitetyt levittää
Nyt kun piikittömiä kuitenkin aletaan tarvitsemaan
7
114
Vastaukset
- Anonyymi
Rokottamattomiahan nuo koronapotilaat ovatkin sairaalahoidossa. Mikää ongelma?
Jos minä rokotettuna joudun sairaalaan niin minua ei pakanahoitajat hoida. Kuolen mielummin .- Anonyymi
hahaha----nyt ei ole aprillipäivä.sä varmaan pällinaama tajuat että siellä on lähes kaikki piikkihaittaisia potilaita
- Anonyymi
sunhan kannattas laittaa ensin itteäs kuntoon...esim yritä päästä läskistä eroon ja dosetista joka on täynnä lääkkeitä. toki läskit on lepposia
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Rokotteen ottaneet hoitaisivat pelkästään rokotettuja ja tehohoidot veloitettaisi jokaiselta henkilökohtaisesti. Hengityskoneen vuokra maksettaisi joka aamu 1000e/vrk kone alkaisi toimimaan kun raha näkyisi sairaalan tilillä. Kello 9.00 hoitajat kiertäisivät osaston ja kärräisivät köyhimmät ruumishuoneelle, pois maksavien asiakkaiden jaloista. Saatais vähän siivottua suomeakin ihmis saastasta, ei menisi korona ihan hukkaan.
- Anonyymi
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
Tuleppa kokeilemaan peräkammarin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226