Yllätys yllätys sairaaloissa ja kutsu käy takaisin tekemään duunia niin kannattaisi hoitsujen laittaa ehto että hoitaa ainoastaan piikittömiä potilaita ettei turhaan altistu Piikkiproteiinille jota sairaat piikitetyt levittää
Nyt kun piikittömiä kuitenkin aletaan tarvitsemaan
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Rokottamattomiahan nuo koronapotilaat ovatkin sairaalahoidossa. Mikää ongelma?
Jos minä rokotettuna joudun sairaalaan niin minua ei pakanahoitajat hoida. Kuolen mielummin .- Anonyymi
hahaha----nyt ei ole aprillipäivä.sä varmaan pällinaama tajuat että siellä on lähes kaikki piikkihaittaisia potilaita
- Anonyymi
sunhan kannattas laittaa ensin itteäs kuntoon...esim yritä päästä läskistä eroon ja dosetista joka on täynnä lääkkeitä. toki läskit on lepposia
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Rokotteen ottaneet hoitaisivat pelkästään rokotettuja ja tehohoidot veloitettaisi jokaiselta henkilökohtaisesti. Hengityskoneen vuokra maksettaisi joka aamu 1000e/vrk kone alkaisi toimimaan kun raha näkyisi sairaalan tilillä. Kello 9.00 hoitajat kiertäisivät osaston ja kärräisivät köyhimmät ruumishuoneelle, pois maksavien asiakkaiden jaloista. Saatais vähän siivottua suomeakin ihmis saastasta, ei menisi korona ihan hukkaan.
- Anonyymi
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä ajatus. Ei siellä tarvita sosiaalipelleä koneessa .. Letkut poikki . Näin päästään piikkikammoisista eroon .. Hyvä kannatan.
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piikki narkit pitäisi viedä saunan taa ja lopettaa...
Tuleppa kokeilemaan peräkammarin poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232648- 1642081
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1161341Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971256
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291194En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078