Palasin Isäni kotiin

Kaksi armoa ja kaksi armahtajaa.
Molemmat Raamatussa.
Kumpi on teidät omakseen ottanut?
Kumman perässä kuljet:
1 Elämän Henki
2.Kuoleman risti

1.
Mutta Herran armo pysyy ajasta aikaan, se on ikuinen niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'
2.
‎"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.‎‎ ‎
‎Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.‎‎ ‎
‎Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.‎‎ ‎
‎Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.‎‎ ‎
‎Julistipa‎‎ kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän ‎‎julistamaamme‎‎ -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.‎‎ ‎
‎Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha.
‎‎
1.
Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.
2.
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Älkää olko velttoja, olkaa innokkaita, palakoon teissä Hengen tuli, palvelkaa Herraa.

1.
Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
Kaikki tulevat vihaamaan heitä minun nimeni tähden.
2.
Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat,
varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen.

1.
Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
 Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
2.
Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen

1.
Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.
2.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.

1.
Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
2.
'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?

1.
Älkää vuodattako viattoman verta!
2.
Kiitos Jeesus verestäsi!

1.
Sen porton vihan viiniä, ovat kaiki kansa juoneet.
2.
Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän sielunne ja ruumiinne iankaikkiseen elämään.

1.."Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
2.
Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan.

1.
'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
2.
 Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen.

1.
Minulla on myös muita lampaita, sellaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kuulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
2.
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.

1.
Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.
Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.
2.
Sinä olet mielisairas ja tarvitset sielunhoitajan. Ei Jumala enää täsä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle.
Eikä kukaan meistä voi tietää totuutta, Jos sanot sen tietäväsi olet toisten tuomitsija.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristuksen Totuuden Hengelle vieraat paimenet valloittivat myös tämän pienen pohjoisen maan:

      adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.

    • Kun Saatana kerran palvelijoineen jumalanhuoneet sai omakseen, ei sieltä lähde, kuin vasta Jumalan aikataulun mukkaan. Siksi se on käynyt täältäkin poistamassa tämän:

      Ihmeellisin Uuden Vuoden yö
      TeuvoSuni
      01.01.2022 10:09
      Ilmoita

      "Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni.

      Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen, profeetoille."

      Kaikki päivät ja vuodet ovat ovat olleet ihmeellisiä, 8 vuotiaasta alkaen:
      Samana kesänä, kun aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poikaleirillä.
      Istuimme erään järven rannalla kalliolla ja lauloimme yhdessä virttä:

      "Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa,
      minut kalliisti hän osti, minut nosti kadotuksen kuopasta."

      Virren aikana sain kokea ensimmäisen Jumalan antaman näyn,
      kun taivaasta tuli alas kirkas valokiila, joka täytti koko sylini,
      ja antoi minulle tavattoman ihanan tunteen,
      kun katselin sitä valonsädettä, joka sylistäni kohosi kapenevana kiilana kohtikorkeuksia.
      Ei sitä kukaan muu nähnyt, enkä siitä kenellekään mitään puhunut.
      Ihmettelin vain, että mitähän tämäkin mahtoi tarkoittaa, ja miksi se juuri minulle annettiin.

      Meni 40 vuotta, ennen kuin aloin ymmärtää:
      Ymmärrys alkoi 11.8.1985Lappeenrannan kirkossa, kun minut tuon saman virren soidessa tempaistaa tämän porton penkistä ylös taivaan kirkkauteen, maailman mustan katon yläpuolelle, kun tuosta mustasta taustasta loisti silmiini suurilla kultaisilla kirjaimilla sanat:
      RAAMATTU ON TOTTA

      Siellä valtavan suurella mustalla maailman katolla istuin viime yönäkin, kello 3.30.
      Kun olin viimeisen mustan laatan vasaralla naputellut maailman mustaan kattoon, joten siitäkään aukosta ei enää taivaan valoa maailma näe.

      Istuin katon harjalle, kun valtava taivaan kirkkaus loisti ympärilläni, ja kuulen sen saman laulun, jonka Johanneskin kuuli:

      "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on pelastettu, ja olet Pyhällä Hengelläsi kutsunut Jumalalle ihmisiä kaikista maista, kansoista ja kielistä."

      Kun laulu lakkasi, kuulen jälleen tutun äänen puhuvan:

      Se sama Saatanan palvelija, joka lisäsi Markuksen evankeliumin loppuun jakeet 9-20, poisti Johanneksen kuulemasta laulusta Pyhän Hengen ja laittoi tilalle Saatanan Jeesuksesta vuodattaman veren.

      Miksi Johanneskin tuollaista kirjoitti, vaikka hän ei ollut Paavalin ja muiden opetuslasten mukana perustamassa Saatanalle kristinuskoa.
      Eikä yhtä ainoaa seurakuntaa. Tätä olen vuosia ihmetellyt.
      Kun itse istui samaan aikaan Patmoksen vankilassa.

      "Paavali lähti seuralaisineen Pafoksesta ja purjehti Pamfylian Pergeen. Siellä Johannes erosi heistä ja palasi Jerusalemiin."
      Eikä Johannes ennen tuota maininnut sanakaan Jeesuksen verestä ja sovituksesta.
      Eikä tuota valhetta löydy myöskään evankeliumeista.
      Tämän jälkeen en enää ihmettele.

      Nyt olen tehnyt kaiken sen, minkä tehtäväksi sain,
      Luterilaisessa kirkossa ja täällä Internetissä, maailman katolla:

      "Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

      Tähänkö minunkin elämäni nyt maan päällä päättyy? Kun mustalta katolta oli viety tikkaatkin pois.

      "Te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät omakseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä."

      Devoit7.2.2007 21:30
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

      Tästä huolimatta toivon samanlaista jatkoa kuin mitä oli Johanneksella ja Jobilla:

      "Hän kuoli korkeassa iässä ja elämästä kyllänsä saaneena."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe