Kun todetaan diabetes todetaan siis perimmiltään että ihminen ei ole elänyt terveellisesti, Hän on suomeksi sanottuna syönyt itsensä sairaaksi.
Sokeri tauti aikusella syntyy liiallisesta sokerien eli hiilihydraattien jatkuvasta nauttimisesta.
Siitä seuraa elimiston rasvan suuri määrä.
Se puolestaan aiuttaa sen että haiman tuottama insuliini ei toimi kuten sen pitäisi.
Elimistä, haima tuottaa enemmän insuliinia ja ylirasittuu ja sen kunto heikkenee.
Pitkään jatkuttuaan insuliinin tuotanto lakkaa kokonaan.
Nyt aloitetaan maksaa piiskaavat lääkkeet.
Oikea ja ensisijainen tapa on saada sokeritauti remissioon.
Syömällä vähemmän ja liikkumalla (hyötyliikuntaa).
Ylimääräistä hiilihydraattia muutetaan maksan toimesta elimistörasvaksi, myös maksaan.
Hiilihydraattien ravintosuositukset ovat ehdottomasti liian suuret.
Erityiseti jos kyseessä on SYÖPPÖ hiilihydraattien osuus on liian suuri.
Diabetes ja sen hoito
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Korjataanpa tuota viestiäsi. Väitteesi koskee vain kakkostyypin diabetestä ja osa heistäkin sairastuu geeniperimän perusteella.
Vastaavasti jotkut syöpöt eivät koskaan sairastu diabetekseen.- Anonyymi
OK olihan siinä pari muutakin siis haima piiskataan loppuun lääkkrillä, maksan tappaa rasva ja siitä johtuva kirroosi.
Tietenkin D2, ykkösillähän ei ole omaa insuliinin tuotantoa aluksikaan, pitäisihän tuo jo tekstistä käydä ilmi.
Perinnöllinen siis SYÖPÖTTELEE itsensä sairaaksi, näin rautalangasta.
Et siis kiistä että D2 pitää ensisijaisesti saada remissioon syömällä ja liikkumalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK olihan siinä pari muutakin siis haima piiskataan loppuun lääkkrillä, maksan tappaa rasva ja siitä johtuva kirroosi.
Tietenkin D2, ykkösillähän ei ole omaa insuliinin tuotantoa aluksikaan, pitäisihän tuo jo tekstistä käydä ilmi.
Perinnöllinen siis SYÖPÖTTELEE itsensä sairaaksi, näin rautalangasta.
Et siis kiistä että D2 pitää ensisijaisesti saada remissioon syömällä ja liikkumalla.Pöh! Eihän täällä kukaan ole yrittänyt kiistää terveellisen ravinnon ja liikunnan merkitystä D2:n hoidossa. Ja ylipäätään terveenä pysymisessä.
Mutta myös hoikka, liikkuvainen ja terveellisesti syövä sairastuu D2:een. Ei se ole pelkästään lihavien tauti, vaikka runsas vyötärörasva lisääkin riskiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöh! Eihän täällä kukaan ole yrittänyt kiistää terveellisen ravinnon ja liikunnan merkitystä D2:n hoidossa. Ja ylipäätään terveenä pysymisessä.
Mutta myös hoikka, liikkuvainen ja terveellisesti syövä sairastuu D2:een. Ei se ole pelkästään lihavien tauti, vaikka runsas vyötärörasva lisääkin riskiä.Kaikki "asiantuntijat" syyllistävät lihavia sen aiheuttaessa mm sokeritautia ja metabolista oireyhtymää..
Edes sitä et kyseenalaista että sokeritaudin syynä on sokeri, siis kaikissa muodoissaa kaikki helposti sokeroituvat ruoka-aineet.
Siis ylen määräinen hiilihydraattien nauttiminen aiheuttaa sokeritaudin.
Mulla on Diformin / Metforem lääkkeenä.
Arvot palautuneet Ok tasolle. Aamun paastosokeri oli 5,9 ja äsken ruuan jälkeen otettu 8,8.
Mua vaan pelottaa että lopettavat lääkityksen. Arveluttaa että homma palautuu ennalleen ja että paino nousee. Oon ymmärtänyt että lääkitys laihduttaa. Kait mulla lääkkeeseen oikeus on?
Kyllä tän kanssa pärjää, tauti muiden joukossa..- Anonyymi
Yleensä jos on todettu diabetes ja aloitettu hoito metformiinilla, sitä ei lopeteta. Annostusta voidaan muuttaa jos verensokerit korjaantuu hyvinkin pieneksi ja esimerkiksi paino laskee.
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä jos on todettu diabetes ja aloitettu hoito metformiinilla, sitä ei lopeteta. Annostusta voidaan muuttaa jos verensokerit korjaantuu hyvinkin pieneksi ja esimerkiksi paino laskee.
Ok, kiitti tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161