maentaa tosi paljon taas :( harmittaa ku olisin voinut tehdä vaikka mitä elämässäni
nyt kaikki on pilalla esim taidetta kropallani ku mulla oli tosi hyässä kunnossa kroppa
haluaisin kuolla
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmasti mies kuin kreikkalainen patsas
- Anonyymi
Lopeta uhriutuminen ja ota itseäsi niskasta kiinni!
- Anonyymi
Et se sinäkään terve tapaus ole…kamalaa tekstiä kenelle luulet täällä mesoavasi? Hae apua ja ota itseäsi niskasta kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et se sinäkään terve tapaus ole…kamalaa tekstiä kenelle luulet täällä mesoavasi? Hae apua ja ota itseäsi niskasta kiinni
Ei ole tervettä ryvetä omissa mudissaan. Sen sijaan on tervettä rohkaista toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä ryvetä omissa mudissaan. Sen sijaan on tervettä rohkaista toista.
Et sinä mitään rohkaista halua, vaan tölviä jotain ihmistä jota personoit palstan kautta mieleiseksesi henkilöksi ja purat itseäsi omista vajavuuksistasi käsin. Vaikutat siltä, ettei kaikki muumit ole laaksossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään rohkaista halua, vaan tölviä jotain ihmistä jota personoit palstan kautta mieleiseksesi henkilöksi ja purat itseäsi omista vajavuuksistasi käsin. Vaikutat siltä, ettei kaikki muumit ole laaksossa.
Sinä suhtaudut niin negatiivisesti ja syytät muita siitä mitä vihaat itsessäsi! Oot kuin pahainen kakara joka vaatii huomiota kun ei tiedä mitä tehdä ja odottaa että vanhempi neuvoo kädestä pitäen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä suhtaudut niin negatiivisesti ja syytät muita siitä mitä vihaat itsessäsi! Oot kuin pahainen kakara joka vaatii huomiota kun ei tiedä mitä tehdä ja odottaa että vanhempi neuvoo kädestä pitäen!
Koetko nyt puhuvasi aloittajalle vai minulle äsken kommentoineelle? Olen lähes sataprosenttisen varma, etten kaipaa sinulta minkäänlaisia neuvoja. Voit pitää vanhemman tai minkä lie autoritäärin näkemykset itselläsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko nyt puhuvasi aloittajalle vai minulle äsken kommentoineelle? Olen lähes sataprosenttisen varma, etten kaipaa sinulta minkäänlaisia neuvoja. Voit pitää vanhemman tai minkä lie autoritäärin näkemykset itselläsi.
Et tietenkään koe tarvitsevasi mitään neuvoja kun olet noin tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkään koe tarvitsevasi mitään neuvoja kun olet noin tyhmä.
Tämä keskustelu saa aina vain rakentavampia piirteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä keskustelu saa aina vain rakentavampia piirteitä.
Et kuuntele niin miksi oletat että sinua kuunneltaisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuuntele niin miksi oletat että sinua kuunneltaisi?
Ei hyvää päivää ja päivänjatkoja.
- Anonyymi
ei mikään palaa ikinä ennalleen .. eikä tuu seuraavaa elämää mua maentaa niin paljon..
- Anonyymi
Samat fiilikset usein mulla, mut en haluais kuitenkaan kuolla.
Kyllä tää paska on loppuun katottava.
Ja oon huomannu, et paistaa se aurinko välillä risukasaankin.
- Anonyymi
Vaikutat tosi nuorelta. Älä luovuta, anna huomiselle mahdollisuus.
Yritä katsoa tulevaisuuteen, pää menee taatusti sekaisin, jos miettii vaan kaikkia virheitä mitä elämässään on aiemmin tehnyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841