Sama nainen

Anonyymi

Monenko avioliitto purkautui sen takia ettei saanut koskaan puhua ikävistä asioista? Meillä ex miehen kanssa oli hauskaa, seksi sujui, arki oli täynnä onnea, mutta ikävistä asioista ja tunne lukoista ei puhuttu. Yleensäkkin me ei keskusteltu. Mä sitten keräsin kaiken vitutuksen sisään ja räjähtelin. Mies aina laittoi estot kännyyn tai heitti ulos, jopa pahoinpiteli, koska ikävistä asioista ei puhuta. Mä sitten pinnistelin joskus jopa kuukauden, kunnes räjähdin. Sen jälkeen koin syyllisyyttä ja häpeää. Mies nauttii kun saa sättiä minua purkauksistani ja syyllistää.
Lopulta mies jätti ja syyksi oli nää mun tunnepurkaukset.
Ottaa takas vain jos en saa kohtauksia, mutta oon yhä sama nainen.

4

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Teillä oli hauskaa, seksi sujui, arki oli täynnä onnea... ööööh... ja sitten ikäviä asioita olikin pilvin pimein, ilmeisesti päivittäin koska keräsit niitä sisääsi aina max kuukauden päivät ja sitten se kaikki puhumattomuuden paska purkeentui isona räjähdyksenä.

      Jopa on todella ristiriitaista ja omituisen kuuloista elämää.
      Miten voi olla hauskaa, hyvää seksiä ja arki täynnä onnea jos samaan aikaan on hirvittävästi kaikenlaista shittiä kahden ihmisen välillä.

      Samanaikaisesti aivan valtavaa euforiaa ja valtavasti negatiivisia tunnelukkoja ja ikäviä asioita pään sisällä. Mieli tekisi tehdä sinusta ilmiselvä diagnoosi, mutta jätetään sikseen.

      Oot varmaan kuullut, että Suomestakin löytyy koulutettuja ammattilaisia jotka keskustelevat sun mielialojen vaihteiluista ja näistä massiivisista äkillisistä tunteenpurkauksista mielellään. Tilaat ajan, maksat käynnit ja kerrot näistä ristiriidoista jotka taistelevat sun pään sisällä ja miten se negatiivisuus purkaantuu aina vähintään kerran kuukaudessa sun miehen niskaan.
      Heiltä löytyy viisaus ja selvyys siihen miksi sinä käyttäydyt niin kuin käyttäydyt.

      Sun miehesi ei ole sun terapeutti, eikä hänen tarvitse kuunnella huutoa omassa kodissaan, eikä hänen tarvitse hyväksyä sun järisyttäviä tunteenpurkauksia.

      Mitä tuohon väkivaltaan tai pahoinpitelemiseen tulee, se ei ole hyväksyttävää.
      Jos mies tosiaan lyö sinua, jos minä olisin sinä, en menisi enää takaisin enkä aloittaisi parisuhdetta uudelleen.

    • Anonyymi

      Mun vaimo on tommonen, ei voida puhua kuin niistä asioista mistä.hän tykkää, muuten pilaan hänen fiiliksen. Raha ja seksi ovat kiellettyjä aiheita. Samoin mun työjutut. Vaimon asiat pitäisi olla niin kiinnostavia, että niitä pitää kuunnella kokoajan.
      Luulen, että vaimoni vihaa minua ja on kanssani vain lasten ja omaisuuden takia.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen pomoni. Mistään työasioista ei saa antaa negatiivista palautetta, aina pitää olla positiivinen tai muuten pomo suuttuu. Tuloksena on, että kukaan työntekijä ei uskalla kertoa pomolle, jos jokin on vialla, ja sen vuoksi pomo onkin täysin pihalla siitä mitä firmassamme tapahtuu.

    • Anonyymi

      On ihmisiä jotka eivät osaa/pysty kertomaan tunteistaan avoimesti puolisolleen. Se on luonteenpiirre, samanlainen ominaisuus kuin puheliaisuus, ujous, räväkkyys, äkkipikaisuus jne jne.

      Jos tajuaa ottaa silmät, korvat ja aivot pois omasta navastaan eikä mene seurusteluaikana pelkästään minäminäminä-moodissa, ja ymmärtää näkemänsä ja havainnoimansa asiat, tietää hyvin pitkälle millaisen kumppanin saa.

      Työpaikalla pätee aivan samat lainalaisuudet kuullun ymmärtämisessä kuin parisuhteessakin.

      Ihmiset ovat erilaisia, yksi tajuaa kerrotun jutun kertojan omana huolena, toinen kuulija kuulee samat sanat itseensä kohdistuvana moitteena ja siirtyy torjuntamoodiin saman tien.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe