Tällaisia huhuja on liikkunut, ja niitä vahvistaa se, että ESCYounitedin perustaja, keulahahmo Matt Friedrichs on pysytellyt poissa YouTube kanavansa sivuilta. Yleensä hän on ollut kommentoimassa ja arvioimassa edustuskappaleita. Nyt sirä on ollut tekemässä Shaun Iso Britanniasta. Kysyttäessä missä on Matt, ei Shaun ole sitä suostunut kertomaan. Huhua vahvistaa myös se, että William on nyt palannut Wiwibloggs-kanavalleen tekemään edustuskappalearviointejaan. Eli siten William ei saa olla kansainvälisessä tuomaristossa mukana tänä vuonna. Hienoa. Jos näin on. Matt on terävä viihdealan ammattilainen. Rockmusiikin kannattaja. Suomen edustajista hän pudottaisi pois Bess, sillä täyte sanojen käyttö on aina ollut virhe. Matt on sanonut, - Jos ei osaa riimittää, silloin ei käytetä täytesanoja, vaan annetaan sävelen kertoa. Näin off topickina, Olen tässä ollut Mattin kanssa samaa mieltä. Minustakin nuo tuollaiset ding dongit, ram pamit, silirimpsikset ja huputi hoit kuuluvat menneelle vuosisadalle.
Vastaukset 1
- Anonyymi
En perusta Bessistä mutta juurikin Rasmuksella on näitä täytesanoja joka lauseen lopussa. Ei mene ollenkaan yksiin piisin rytmi ja sanat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32518Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37436
- 33435