Tällaisia huhuja on liikkunut, ja niitä vahvistaa se, että ESCYounitedin perustaja, keulahahmo Matt Friedrichs on pysytellyt poissa YouTube kanavansa sivuilta. Yleensä hän on ollut kommentoimassa ja arvioimassa edustuskappaleita. Nyt sirä on ollut tekemässä Shaun Iso Britanniasta. Kysyttäessä missä on Matt, ei Shaun ole sitä suostunut kertomaan. Huhua vahvistaa myös se, että William on nyt palannut Wiwibloggs-kanavalleen tekemään edustuskappalearviointejaan. Eli siten William ei saa olla kansainvälisessä tuomaristossa mukana tänä vuonna. Hienoa. Jos näin on. Matt on terävä viihdealan ammattilainen. Rockmusiikin kannattaja. Suomen edustajista hän pudottaisi pois Bess, sillä täyte sanojen käyttö on aina ollut virhe. Matt on sanonut, - Jos ei osaa riimittää, silloin ei käytetä täytesanoja, vaan annetaan sävelen kertoa. Näin off topickina, Olen tässä ollut Mattin kanssa samaa mieltä. Minustakin nuo tuollaiset ding dongit, ram pamit, silirimpsikset ja huputi hoit kuuluvat menneelle vuosisadalle.
USA on kansainvälisissä raadeissa 2022?
1
193
Vastaukset
- Anonyymi
En perusta Bessistä mutta juurikin Rasmuksella on näitä täytesanoja joka lauseen lopussa. Ei mene ollenkaan yksiin piisin rytmi ja sanat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518194KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4257234Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693713Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463382Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092884Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452408- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv301620Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821487