Sihteeriopisto-treffit

Anonyymi

Onko sivu huijausta. Laitoin täydellisen profiilin. Hyvät kuvat vartalosta ja isosta kalusta. Komea olen. Silti kukaan ei vastaa ei vaikka olen enemmän kuin parin rivin viestejä laittanut sadoille naisille. Loin lisäksi sivulle naispuolisen feikkiprofiilin. Sillä katselin muiden miesten profiileja ja minun oli ainakin parhaasta päästä ellei paras profiili. Ei naisprofiilikaan ole saanut vastausta miehiltä. Itse testasin, niin kyllä viestit ainakin perille menee naisfeikistä omaan profiiliin ja toisin päin.

10

6319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika hauska. Hyvää jatkoa trollin elämään.

• Anonyymi

Teetkö useinkin eri sivustoille näitä feikkiprofiileja naista esittäen ja mitä hait sillä- huomiotako? Oliko ajatuksissa kirjoitella ummet ja lammet ajasta ikuisuuteen jotain toista esittäen?

• Anonyymi

Minulla kokemuksia tolta sivulta. Kuukauden olin. Sai riittää. Yksikään nainen ei vastannut asiallisiin viesteihin. Onko muilla vastaavia kokemuksia? T. Mies 32v.

• Anonyymi

Ei noilla tuommoisilla sivustoilla montaa oikeaa naista ole. Runsaasti kyllä feikkiprofiileja.

• Anonyymi

Saitko poistettua tilisi? Ja pitikö sinun maksaa tilin poistamisesta?

• Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

no ei järkevät naiset sellaiseen profiiliin vastaa

• Anonyymi

Hmm.Numerotkin sen kertovat,että rakkauskin punnitaan vain vaikeuksien kautta.

• Anonyymi

Saitko poistettua tilisi? Oliko se maksullista? Ilmeisesti ylläpito huijaa ostamaan kolikoita joilla pystyy ostamaan tilinsä poiston.

• Anonyymi

Täällä kans yksi joka haksahti tähän palveluun, maksukorttitietoja en ole antanut enkä anna. tiliä ei voi poistaa kuin ostamalla coineja noin 40e arvosta. En tiedä saisiko tilin pois uhkaamalla lakitoimilla, tuskinpa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe