Onko sivu huijausta. Laitoin täydellisen profiilin. Hyvät kuvat vartalosta ja isosta kalusta. Komea olen. Silti kukaan ei vastaa ei vaikka olen enemmän kuin parin rivin viestejä laittanut sadoille naisille. Loin lisäksi sivulle naispuolisen feikkiprofiilin. Sillä katselin muiden miesten profiileja ja minun oli ainakin parhaasta päästä ellei paras profiili. Ei naisprofiilikaan ole saanut vastausta miehiltä. Itse testasin, niin kyllä viestit ainakin perille menee naisfeikistä omaan profiiliin ja toisin päin.
Sihteeriopisto-treffit
7
1263
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hauska. Hyvää jatkoa trollin elämään.
- Anonyymi
Teetkö useinkin eri sivustoille näitä feikkiprofiileja naista esittäen ja mitä hait sillä- huomiotako? Oliko ajatuksissa kirjoitella ummet ja lammet ajasta ikuisuuteen jotain toista esittäen?
- Anonyymi
Minulla kokemuksia tolta sivulta. Kuukauden olin. Sai riittää. Yksikään nainen ei vastannut asiallisiin viesteihin. Onko muilla vastaavia kokemuksia? T. Mies 32v.
- Anonyymi
Ei noilla tuommoisilla sivustoilla montaa oikeaa naista ole. Runsaasti kyllä feikkiprofiileja.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
no ei järkevät naiset sellaiseen profiiliin vastaa
- Anonyymi
Hmm.Numerotkin sen kertovat,että rakkauskin punnitaan vain vaikeuksien kautta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2932548Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482491- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1181350
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741069
- 691050
- 701000