Nyt Koronaan 127 kuollutta viikossa

Anonyymi

27 enemmän kuin viikko sitten. Olen 3 rokotusta saanut, mutta ihmetyttää ketä nuo kuolleet on. Rokottamattomia? Omikron vallalla. Miksi noin paljonkuolleita? Tasaisella vauhdilla 5000-6000 kuollutta vuodessa. Onko nuo rokottamattomia vai kuten vähän epäilen kun asiasta ei kerrota mitään että joukossa on paljon myös täysin rokotettuja ja terveitä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän terve ihminen kuole.

      • Anonyymi

        Vaatii huomattavaa omatoimisuutta notta terve kuolee, sairas sentään saattaa elää 100 vuotta jos sossut huolehtii. 😁😂


    • Anonyymi

      Näin on...näin on....ei influenssaankaan terve ihminen kuole ja puhutaan vähintään yhtä kovasta taudista kuon tämä korona.eli voidaan päätellä että ketkä ovat koronan takia kuolleet niin on ollut heikkoutta immuunissa oikein huolella monista eri syistä.normaali terveen ihmisen koneisto on niin hurja tehoinen immuuniltasn ettei koskasn pystytä rokotteilla pääsemään samaan.js nyt nämä tehottomat testivaihe mrna piikit kun tuppaa sakkauttamaan veren klimpeiksi jos sulla on vähänkin paksumpi veri eikä ole verenohennuslääkkeitä niin infarkteja on tiedossa aika varmasti.tämähän on huomattu kyllä .sen takis viimevuonnakin pelkästään satoja jalkapalloilijoita kuoli kentälle .saa nähdä koska tämä suuri puhallus paljastuu.

    • Anonyymi

      Kaksi tiedän jotka kuolivat koronaan, heissä oli useita sairauksia, heikossa kunnossa syövän ja vakavien ongelmien takia , osin ainakin rokotettuja mutta ei tainnut olla mahdollisia ottaa mitään ylimääräistä kun kunto oli huono.....

      • Anonyymi

        Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.


      • Anonyymi

        Näin minä tän fundeerasin kun olin kierroksella roska-autolla ja Pena oli vuorossa ulkomiehenä. Jäi aikaa aina pytyltä toiselle miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.

        sä olet aivan vtun vajaapää piikkilammas.....ja se ei ole uskon asia...sää oot narkkari slutty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.

        sä olet aivan vtun vajaapää piikkilammas.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.

        Venäjältä ei ole kuin rasvatonta robagandaa, suoraan vihreitten lapaan. 😆🦍


    • Anonyymi

      Tutun perheen vaimo ja 1vuotiaan pikkutytön äiti kuoli heti rokotuksen jälkeen .
      että tällaista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe