27 enemmän kuin viikko sitten. Olen 3 rokotusta saanut, mutta ihmetyttää ketä nuo kuolleet on. Rokottamattomia? Omikron vallalla. Miksi noin paljonkuolleita? Tasaisella vauhdilla 5000-6000 kuollutta vuodessa. Onko nuo rokottamattomia vai kuten vähän epäilen kun asiasta ei kerrota mitään että joukossa on paljon myös täysin rokotettuja ja terveitä.
Nyt Koronaan 127 kuollutta viikossa
11
69
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän terve ihminen kuole.
- Anonyymi
Vaatii huomattavaa omatoimisuutta notta terve kuolee, sairas sentään saattaa elää 100 vuotta jos sossut huolehtii. 😁😂
- Anonyymi
Näin on...näin on....ei influenssaankaan terve ihminen kuole ja puhutaan vähintään yhtä kovasta taudista kuon tämä korona.eli voidaan päätellä että ketkä ovat koronan takia kuolleet niin on ollut heikkoutta immuunissa oikein huolella monista eri syistä.normaali terveen ihmisen koneisto on niin hurja tehoinen immuuniltasn ettei koskasn pystytä rokotteilla pääsemään samaan.js nyt nämä tehottomat testivaihe mrna piikit kun tuppaa sakkauttamaan veren klimpeiksi jos sulla on vähänkin paksumpi veri eikä ole verenohennuslääkkeitä niin infarkteja on tiedossa aika varmasti.tämähän on huomattu kyllä .sen takis viimevuonnakin pelkästään satoja jalkapalloilijoita kuoli kentälle .saa nähdä koska tämä suuri puhallus paljastuu.
- Anonyymi
Kaksi tiedän jotka kuolivat koronaan, heissä oli useita sairauksia, heikossa kunnossa syövän ja vakavien ongelmien takia , osin ainakin rokotettuja mutta ei tainnut olla mahdollisia ottaa mitään ylimääräistä kun kunto oli huono.....
- Anonyymi
Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.
- Anonyymi
Näin minä tän fundeerasin kun olin kierroksella roska-autolla ja Pena oli vuorossa ulkomiehenä. Jäi aikaa aina pytyltä toiselle miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä helv.., i. Oletteko te aivan hulluja . Uskotte moiseen venäläispropakandaan.
sä olet aivan vtun vajaapää piikkilammas.....ja se ei ole uskon asia...sää oot narkkari slutty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä olet aivan vtun vajaapää piikkilammas.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjältä ei ole kuin rasvatonta robagandaa, suoraan vihreitten lapaan. 😆🦍
- Anonyymi
Tutun perheen vaimo ja 1vuotiaan pikkutytön äiti kuoli heti rokotuksen jälkeen .
että tällaista. - Anonyymi
Pfizer kertoo haitoista.
https://www.globalresearch.ca/pfizer-smoking-gun-secret-document-their-deadly-covid-vaccine/5764051
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272850Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682685Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2181413
- 721210
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561027Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi30963Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2927Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90907