Mitä ja miten, olen todella huono näyttämään vihreää, en vaan osaa enkä tiedä mitä ihmettä

Anonyymi

Help me...

Mitä pitäisi ajatella tästä:

- Mies kiusoitellut, hymyilee, nauraa
- Mies ottanut intensiivisiä katsekontakteja, tilttaa päätä
- Mies ilahtunut näkemästäni
- Mies kuulemma on nauttinut seurassani
- Mies on kyllä jäänyt kiinni katselemisesta, ei vaan tiedä
- Mies on kyllä kertonut omasta elämästään jonkin verran
- Mies ei välittänyt vaikka möläytti muiden miesten aikana muutaman asian minusta ja hänestä
- Olen kuulemma mukava????? -> Ystävä?????
- Mies lupasi tulla takaisin
- Mies ei ole kysynyt yhteystietojani

Eikös mies pyri AINA pitämään kontaktia naiseen jos on tosissaan kiinnostunut? Ei tämä mies kuitenkaan leiki muiden tunteilla. Taidan olla vaan ystävä?????

Itsellä olisi kyllä kiinnostusta edetä mutta minkäänlaista koskettelua ei ole tapahtunut. Melkein vahingossa törmäsin hänen kanssaan ihan kunnolla, kummatkin kyllä alkoivat hekottamaan.

Mitä pitäisi tehdä?
Mistä ihmeestä tiedän että hän onko hän vain hauskaa pitänyt? Suoraan kysymällä? Vaara että pelotan suoruudellani?

Jos niinkuin joku/jotkut miehet voisi kommentoida että mitä, miten edetä ja olenko vain ystävä nyt ja ikuisuuden? En tiedä... 😐

8

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä voin käyttäytyä kuin kertomasi mies ja silloin nainen on ystävä. Mutta unohdat sen, että ystävyys voi muuttua muuksikin. Eihän sitä vielä tiedä.

      Oma aloitteesi voi muuttaa asiaa suuntaan tai toiseen. Sitäkään ei tiedä ennalta.

      Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi... 🙂

        Mistä tietäisit että nainen haluaa muutakin? Ilmeisesti tilanne voisi olla sellainen että muutettavissa vastauksestasi päätellen... pitääkö koskettaa vai mitä tehdä?

        Jos olisi sellainen tilanne että nainen olisi "asiakkaan" roolissa ja vain vähän aikaa enää. Suora puhe ei edes mahdollista... #metoo..... Vain muutaman kerran tavattu. "Ystäviä" ei siis olla oltu eikä tunnettu kuin pikaisesti vähän aikaa vasta.

        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi... 🙂

        Mistä tietäisit että nainen haluaa muutakin? Ilmeisesti tilanne voisi olla sellainen että muutettavissa vastauksestasi päätellen... pitääkö koskettaa vai mitä tehdä?

        Jos olisi sellainen tilanne että nainen olisi "asiakkaan" roolissa ja vain vähän aikaa enää. Suora puhe ei edes mahdollista... #metoo..... Vain muutaman kerran tavattu. "Ystäviä" ei siis olla oltu eikä tunnettu kuin pikaisesti vähän aikaa vasta.

        T:ap

        En voi puhua kertomasi miehen puolesta. Mutta olen usein ollut tilanteessa, jossa tiedän naisen olevan kiinnostunut, mutta itse en syystä tai toisesta koe tarvetta edetä. Olen ystävällinen ja otan toisen huomioon. Jos nainen itse on aktiivinen, voin toki vastata siihen ja silloin tilanne voi muuttua, mutta ei siihen etukäteen voi antaa mitään "takuuta", että jotakin tapahtuu.

        Tälläkin hetkellä tunnen mukavia naisia, joiden kanssa voin kuvitella muutakin, mutta en koe aihetta muuttaa "suhdetta" heihin. Olen avoimin mielin ja se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi puhua kertomasi miehen puolesta. Mutta olen usein ollut tilanteessa, jossa tiedän naisen olevan kiinnostunut, mutta itse en syystä tai toisesta koe tarvetta edetä. Olen ystävällinen ja otan toisen huomioon. Jos nainen itse on aktiivinen, voin toki vastata siihen ja silloin tilanne voi muuttua, mutta ei siihen etukäteen voi antaa mitään "takuuta", että jotakin tapahtuu.

        Tälläkin hetkellä tunnen mukavia naisia, joiden kanssa voin kuvitella muutakin, mutta en koe aihetta muuttaa "suhdetta" heihin. Olen avoimin mielin ja se riittää.

        Kiitos vastauksestasi ☺️ aivan oikein ja juuri näin. Hyvä tietää miten mies voi käyttäytyä ja miksi. Varsinainen syy toki on jokaisella ☺️
        Iloista illan jatkoa!

        T:ap


    • Anonyymi

      Tuo mies käyttäytyy kaille samalla tavalla: on ystävällinen ja vitsailee, laskee leikkiä ja on humoristinen. Saatta joskus moläytellä vähän tyhmästi.

      Sinä olet vain yksi sen tuttavapiirissä. Parasta olla kertomatta itsestäsi mitään sille kun harvoin juttelette. Nykyisin maailmassa tapahtuu niin paljon että siitä voi tarinoida viikkokausia!!!!!!!!!!!
      Yksityisasiasi eivät kuulu tuolle miehelle.
      Yhteystietosi eivät kuulu tuolle miehelle.
      Sen tuijotukset eivät tarkoita mitään - se on vain osa sen roolia.

      Kohtele sitä aivan kuin ketä tahaansa sattumanvaraista tuttavaasi. Siis ei ystävääsi, vain tuttavaasi.

      • Anonyymi

        No jopas on nega kirjoitus...

        Oletko ihan varma että kyseessä on juuri tämä Hän? 🤔
        Jos on mukamas Hän niin mistäpä ja miten minä olen tutustunut? Ja miten sinä voit tietää.... Hmmm. Kerropa lisää?

        Joo, voi kyllä olla pelimies mutta siltikin vähän naurattaa vastauksesi. Harmittaa kyllä puolestasi. Toivottavasti löydät onnen ja ilon jossain vaiheessa.

        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas on nega kirjoitus...

        Oletko ihan varma että kyseessä on juuri tämä Hän? 🤔
        Jos on mukamas Hän niin mistäpä ja miten minä olen tutustunut? Ja miten sinä voit tietää.... Hmmm. Kerropa lisää?

        Joo, voi kyllä olla pelimies mutta siltikin vähän naurattaa vastauksesi. Harmittaa kyllä puolestasi. Toivottavasti löydät onnen ja ilon jossain vaiheessa.

        T:ap

        Voi sinua poloista, miksi et hyväksy kavereita kavereina? Tuon kertomasi miehen käytos kuulostaa samanlaiselta kaikille ihmisille! Hänenlaisiaan ystävällisiä imisiä kun ON olemassa. Heidän kanssaan on hauska viettää aikaa ja parantaa maailmaa. Yleensä heillä on laaja ystäväpiiri juuri tuon iloisen olemuksensa vuoksi.

        Olen tutustunut useaan hänenlaiseensa kaveripiirissäni!

        Ja kyllä, minulla on iki-ihana ikioma partneri jonka olen hyvin huollisesti ja pitkän tuntemisen ja seurustelun jälkeen valinnut omakseni! Useita vuosia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua poloista, miksi et hyväksy kavereita kavereina? Tuon kertomasi miehen käytos kuulostaa samanlaiselta kaikille ihmisille! Hänenlaisiaan ystävällisiä imisiä kun ON olemassa. Heidän kanssaan on hauska viettää aikaa ja parantaa maailmaa. Yleensä heillä on laaja ystäväpiiri juuri tuon iloisen olemuksensa vuoksi.

        Olen tutustunut useaan hänenlaiseensa kaveripiirissäni!

        Ja kyllä, minulla on iki-ihana ikioma partneri jonka olen hyvin huollisesti ja pitkän tuntemisen ja seurustelun jälkeen valinnut omakseni! Useita vuosia sitten.

        Vau. Ei muuta lisättävää... 😂
        T:ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe