Minulla ja kiintymyksen kohteella on ollut rankka menneisyys. Kaikki alkoi heinäkuussa. Tapasin hänet silloin, ja samalla pakahduin ihastuksesta heti kun näin hänen silmänsä. Sillä sekunnilla ymmärsin, että tämä on kuin lottovoitto. Kuitenkin, minulle tuli olo, että tällaista miestä minä en koskaan saisi. Hyväkuntoinen, pitkä ja mukava. Hurmasi minut todella. Sellaista (eritoten fyysistä) vetovoimaa meidän välillä en ole samanlaista kohdannut koskaan aikaisemmin.
Tapailtiin sitten välillä, panon merkeissä, sillä ei meillä muuta yhteistä ollut. Taidettiin silti ujostella toisiamme vielä silloin.
Päädyttiin yhteistuumin seurustelemaan. Sitten alkoi suhteen karikot. Olin aina ollut sitä mieltä, etten tulisi koskaan riittämään tälle miehelle. Päädyin pettämään, se ei ollut tarkoitus koskaan mutta niin vain tapahtui. Kerroin sitten mitä tapahtui.
Parisuhteemme loppui siihen. On kulunut 3 kuukautta ja silti harrastamme yhä seksiä.
Pelkään hänen jättävän minut kokonaan. En selviä päivääkään ilman häntä. Ja syy miksi tein niin suuren vääryyden, olin todella ajattelematon. Tämä on kamalaa.
Petin, idiootti olen
4
1074
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä siis olet tuolle " Hyväkuntoinen, pitkä ja mukava. Hurmasi minut todella. " - miehelle vain FWB (friend with benefits = ilmainen huora).
Kärsi nyt omasta käytoksestäsi johtunut "suhteenne" loppuminen ja ota opiksesi:
Jos haluat kenenkään kanssa mitään kaunista ja pysyvää, lopeta huorailu. Kukaan ihminen joka on ehkä tosimielessä kiinnostunut jakamaan aikaansa toisen kanssa intiimisti, ei halua että hänen valittunsa jakelee kehoaan jokaisen vastaantulevan kanssa!
Lopeta huorailu , FWB, laske mies menemään ja tyydyttämään tarpeensa kunnioittamansa naisen kanssa.
Sinä et edusta sitä.
jatka etsintää viisaampana.- Anonyymi
Noin se on eli olet ilmainen hjora! T. Toinen mies
- Anonyymi
Hahahah!!! Annat jätkälle, johon olet ihastunut ja tällehän helppo reikä kelpaa.
Sitten annat toiselle ja jatkat antamista myös edelliselle.
Joillain on tuollaiselle nimityskin. Mutta itsepähän omat valintasi teet...
Ei sinulla ainakaan itsekunnioitusta ole.
Sinänsä seksihän on hauskaa ajanvietettä, eikä välttämättä tarkoita sitoutumista.- Anonyymi
Eipä niin. Maine A ja Ö. Mutta tuskin tuo AP sitä jäänyt miettimään, todennäköisesti miettinyt….
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561734
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381303- 241184