Noin alhainen osallistumisprosentti mkitätö vaalin tuloksen.
Alle 50 prossan äänestys = vaalitulos on kelvoton. Maakuntahallintokorruptio seis!
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kolme suurta palasi ja äänestäjät hävisi.
- Anonyymi
Vaalitulos on demokratian vastainen. Miten vähemmistön alle 50 äänitulos voi olla validi?
- Anonyymi
1379 uutta valtuutettua plus virkamiehet. Lisäksi uudet puoluetuet ,mitä maksaa ?
- Anonyymi
Kansa on puhunut. Pulinat pois.
- Anonyymi
Uudet vaalit, jos nt joku enää moista turhaa ja kallista sote-hallintoa haluaa
- Anonyymi
Kaikilla oli mahdollisuus äänestää, myös niillä jotka nyt kiukuttelevat lopputulosta. Äänestämättä jättäneet hyväksyvät tietenkin lopputuloksen, koska eivät yrittäneet siihen mitenkään vaikuttaa. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...
- Anonyymi
Jos jättää äänestämättä, on turha valittaa lopputuloksesta. Äänestämättä jättäminen kun tarkoittaa että ei ole edes yrittänyt vaikuttaa asiaan, jolloin siis hyväksyy sen.
- Anonyymi
Ei tietenkään mitätöi. Ne, jotka kokivat vaalit ja demokratian tärkeiksi äänestivät. En silti aatteellisesti nukkuvia tuomitse. Sekin on kannanotto. Niitä en kovin arvosta, jotka eivät viitsineet. Ehkä heissä on populistipuolueiden kannattajia, jotka vain eivät viitsineet...
- Anonyymi
Suomen alasajoa ei estä mikään enää, säälin teitä ihmiset joilla on pieniä lapsia, olette todella kusessa suomessa.Tulette taatusti huomaamaan vielä mitä tarkoitin.
- Anonyymi
Kai vaalien alillisuutta ja pätevyyttää joku valvoo Suomessa ja maailmassa.
Ei tollasta tulosta voi hyväksyä.
ps.
persutrollien suomi24-ylläpito stoppas kesksutelun heti kun tappionsa tuli selväks-
ykskää vieti ei ole tullu perille senjälkeen- paitsi viiveellä = mind cntrol- joukkokiusaamista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17030411/mielenohjailu-monarch-mind-control-mielenkontrollointi-mielenohjelmointi-mindcontrol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960