Herttaisuus luo herttaisuutta.

Palstan riekkuvat taliaivot, joilla toinen aivosolu on jo surkastunu, ja toinen potee fataalia hapen puutetta, veministit, trollit, kupparit ja noilat sun muut elämästä livenneet, latelee tiukkoja ukaaseja, millane miespuolison tarttee niiku olla, et se kelpaa.

On sykologisteilla jääny sykologiaki oppimatta. Ei se sillei mee. Jos joku on kelpuutettu siks, et se on just ja just saanu normin täyteen, ei se kuiteskaan oo siitä ilone ja onnelline, vaan vasta sitten, jos on voinu YLITTÄÄ normin.

Ja siihe ei nää veministisiskot anna mahollisuutta. Soo niiku entiseen aikaan itälokissa. Jos oli pieninkään vaara, et joku ylittäis normin, nii normii suurennettiin. Päättäjät lupas kuun taivaalta ja lisää palkkaa, jos ylitti normin, mut sit normi kasvo, ku siin oliki mukamas löysää.

Mää olin 60-luvulla DDR:ssä kesätöissä auton sisärenkaita valmistavalla liukuhihnalla. Vakiotyöläiset oli karahtanu ansaan. Niille oli luvattu rutkasti lisää palkkaa, jos ne ylittää normin. Ja sillei ne tekiki, mut lisäpalkkaa maksettiin vaan jonku aikaa, ja sit normia suurennettiin.

Ennen kollektiivi oli työstäny 1600 letkuu työvuorossa, mut nyt normi oli 1800. Mut nyt työläiset ei enää menny ansaan. Jos oli vaarassa ylittää normi, pantiin vähäks aikaa koko liukuhihna kii, ja sit myöhemmin jatkettiin.

Ilo romanssiski syntyy siitä, et tekee jotakin yli sen, mitä vaaditaan, mut jos pitää aina vaan elää kasvavien vaatimusten mukaan, ei hotsita. Ja sit noi vähäaivoset veministit ihmettelee, et mihin ja miks ne kunnon miehet on livenny.

No, ne kunnon miehethän kattoo puolisoo HERTTASISTA tytöistä ja HERTTAILEE vastaan niille. 🌹👀

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herttaisuus luo herttaisuutta.... seitsemäs sama aloitus!

    • Anonyymi

      Vaari rauhoitu.

    • Anonyymi

      Naistenvihaaja ätmi saarnaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe