Eli kumman valitsisit eli pokka pitää sarjasta 1 bukee ja hänen miehensä 2 bukeen sisko ja hänen miehensä
Kumpi suhde olis parempi
9
<50
Vastaukset
Hyacinthin mies Richard on vähän tossun alla ja Hyacinthin sisko (jos tarkoitat Daisya jonka mies on Oslow) ei saa mielestään tarpeeksi hellyyttä ja mies on hänestä juntti (vaikkakin hänestä yhä vastustamaton). Ei oikeastaan kumpikaan, mutta tykkään sarjasta ja olen kattonut monta kertaa. Aikoinaan mulla oli kaikki jaksotkin nauhotettu VHS-kaseteille.
- Anonyymi
Mun kulta on ihan kuin bukeen siskon mies
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Vaikea vastata, kun en ole kummankaan noista naisista kaltainen. Mun olis siis varsin mahdoton päätyä kummankaanlaiseen parisuhteeseen
Vaan jos kysyt kummantyyppinen mies ennemmin kelpaisi niin sitten tuo Richard. Siinä sarjassa oli joku minihameinen lunttu. En ottaisi sitäkään :P
- Anonyymi
Hyacintin toinen sisko Rose. Sen näyttelijäkin vaihtui kesken sarjan.
Lapsena tuli äidin kanssa seurattua, ja oman komiikkansa asiaan toi se, että Hyacint oli tietyllä tapaa kuin äitini (myös ulkonäön puolesta, paitsi että äitini oli hoikempi) ja Richard kuin isäni (myös osittain ulkonäön puolesta), sekä Daisy ihan kuin toinen tädeistäni (myös ulkonäön puolesta) ja Onslow kuin tämän avopuoliso, sekä vielä Rosekin naimattomana (sekä myös ulkonäöltään) aivan kuin ilmetty toinen tätini. Se Hyacintin kolmas sisko sen sijaan ei enää osunut omaan perheeseeni, koska äidilläni oli vain kaksi sisarta, ja sen lisäksi yksi veli.
Kirjautumaton palstalutka Anonyymi kirjoitti:
Hyacintin toinen sisko Rose. Sen näyttelijäkin vaihtui kesken sarjan.
Lapsena tuli äidin kanssa seurattua, ja oman komiikkansa asiaan toi se, että Hyacint oli tietyllä tapaa kuin äitini (myös ulkonäön puolesta, paitsi että äitini oli hoikempi) ja Richard kuin isäni (myös osittain ulkonäön puolesta), sekä Daisy ihan kuin toinen tädeistäni (myös ulkonäön puolesta) ja Onslow kuin tämän avopuoliso, sekä vielä Rosekin naimattomana (sekä myös ulkonäöltään) aivan kuin ilmetty toinen tätini. Se Hyacintin kolmas sisko sen sijaan ei enää osunut omaan perheeseeni, koska äidilläni oli vain kaksi sisarta, ja sen lisäksi yksi veli.
Kirjautumaton palstalutkaNo jopas teidän suvussa ollaan filmitähtien näköisiä...
Anopilla oli Hyacintin levottomuus ja tahto komennella ihmisiä. Appiukko oli kiltisti myhäilevä hissukka.
Kerran höläytin anopille, vähän niinkuin vitsinä, että toivottavasti tyttärestä ei tule äitinsä kaltaista. Anoppi loukkaantui, eikä tainnut koskaan sitä unohtaa.
- Anonyymi
Palstakamu on kuulemma kuin ilmetty Onslow.
- Anonyymi
Hyasintti on kunnon nainen, oikea ämmä. Mutta miksi ei näytetä enää sarjaa "vielä virtaa"? Siinä oli äijät oikein elementissään. Aina testasivat kaikkea compon kustannuksella. Ei tainnut koskaan saada ihastustaan?
Roolihahmohan kuoli sydänkohtaukseen, mutta mihin tämä näyttelijä kuoli? Oliko haimasyöpä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767