Teinkö jotain väärin??

Anonyymi

Olen kirjoitellut jo jonkin aikaa ihanalta tuntuvan miehen kanssa. Ollaan kirjoiteltu niitä näitä ja suunniteltu tapaamistakin, mies itse ehdotti sitä. Mies kirjoittaa lyhyesti, ei siis ole hällä tapana kirjoittaa pitkiä romaaneja, hän kuitenkin kyselee myös itse ja vie keskusteluita eteenpäin. No, tänään hän kertoi, että hänellä on ollut pitkä päivä ja vaikutti olevan poikki. No, kysyin häneltä vielä, että millaista hänen työnsä on? Siis tiedän vaan, että hän on kuljetusalalla, niin ajattelin, jos mies olisi halunnut kertoa työstään enemmän. No, mies ei vastannut, eikä hänestä ole enää kuulunut mitään. Siis mitä tein väärin? Oliko kysymykseni jotenkin väärä? Ei nettitreffeillä, kohta enää uskalla kysellä mitään, kun ihmiset on niin herkkänahkaisia.....

19

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, ei kannata ahdistella.

    • Anonyymi

      Sillä pn jonkun toisen kiinnostavamman kanssa juttu kesken.

      • Anonyymi

        No, ei kyllä ole, kun ei ole enää edes aktiivisena saitilla. Toki, jos on ollut pitkä päivä, voi olla, että kaveri on nukahtanut tai jotain.. Vai oonko liian innokas, kun hältä moisia kyselen....


      • Anonyymi

        Tältä se todennäköisimmin vaikuttaa.. ethän voi tietää monellako nettisivustolla se on?
        Ei kai nyt sentään nukahda kesken juttelun vaikka kuinka väsynyt on, varsinkaan jos on vastapuolesta kiinnostunut... Ei siinä kysymyksessä ollut mitään outoa tai väärää, ihan perus kysymyksiä.


    • Anonyymi

      Yleensä ammatin kertominen saa naiset ghostaamaan, joten ymmärrän hyvin miksi mies hävisi ensin.
      Kun aikanaan itse aktiivisena nettideittailin huomasin saman. Jos nainen oli olevinaan kiinnostunut ja kun kysyttiin ammattia, niin silloin kato kävi toisessa päässä.
      Mikäli mies ei ole menestyksekkäässä sosiaalisessa johtoportaan ammatissa se ei yleensä vetoa naisiin. Itsehän olen raskaassa ruumiillisessa ammatissani ollut koko aikuis ikäni. Joskus nelkyt vuotta sitten se saattoi vedota naisiin, mutta ei enää.

      • Anonyymi

        No, minä aloittaja en ainakaan etsi mitään johtoportaan pukumiestä, en tiedä mitään tylsempää. Vaan etsin juuri tavallista raavasta suomalaista miestä, eli kaikki remonttireiskasta raskaan koneen kuljettajiin saa mut heikoksi. Niin ja itse olen koulutettu nainen, mutta muhun vetoaa ihana perusmies, joka osaa ottaa naisen myös makkarin puolella.. Siihen ei diivailevat pukumiehet taida pystyä...


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Arvostan kyllä mitä tahansa ammattia jos vaan miehellä on vakityö, tai vaikka olisi työtönkin jos jotain edes yrittää ja on ahkera eikä mikään vätystelijä.. että eiköhän niille katoiluille ole ollut jotain ihan muita syitä.


    • Anonyymi

      No jaa, tais yksi tyyppi jälleen väsähtää nettikompurointiin, homma on kuin puristelisi paskaa sukassa ja yhtä tuloksekasta. Mitä pidemmälle veivataan tapaamista, sitä todennäköisemmin homma kusee johonkin typerään pikkujuttuun joka silmäkkäin ollessa ei merkkaisi mitään. Ei kun tapaamaan jos hommassa oikeasti on edes hitusen verran kipinää.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä ihan totta. Kiinnostusta on ollut molemmin puolin, mutta ehkä nyt on ollut vähän vaisumpaa. Pelkään juuri tuota, että hommaa tyssää johonkin pikkujuttuun tai väärinymmärrykseen.. Pelkään olevani myös tyrkky.. Voisinko itse ehdottaa miehelle tapaamista ja kertoa haluavani tutustua muutenkin kuin kirjoittelemalla. Onko noloa, jos nainen on aktiivisempi osapuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä ihan totta. Kiinnostusta on ollut molemmin puolin, mutta ehkä nyt on ollut vähän vaisumpaa. Pelkään juuri tuota, että hommaa tyssää johonkin pikkujuttuun tai väärinymmärrykseen.. Pelkään olevani myös tyrkky.. Voisinko itse ehdottaa miehelle tapaamista ja kertoa haluavani tutustua muutenkin kuin kirjoittelemalla. Onko noloa, jos nainen on aktiivisempi osapuoli?

        Ei ole, jopa toivottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä ihan totta. Kiinnostusta on ollut molemmin puolin, mutta ehkä nyt on ollut vähän vaisumpaa. Pelkään juuri tuota, että hommaa tyssää johonkin pikkujuttuun tai väärinymmärrykseen.. Pelkään olevani myös tyrkky.. Voisinko itse ehdottaa miehelle tapaamista ja kertoa haluavani tutustua muutenkin kuin kirjoittelemalla. Onko noloa, jos nainen on aktiivisempi osapuoli?

        Ei tyssää ja ehdottaa kyllä, jos miestä oikeasti kiinnostaa.. jos ei, ja olet ehkä vain ns. varalla, niin näkemistä jahkataan ja lopulta kadotaan mitään selittämättä, eikä silloin vika ole mitenkään sinussa.
        Itse olen kokenut että on turha olla itse aktiivinen, sellaisista ei lopulta ole kuitenkaan tullut mitään., enkä jaksa enää edes moiseen "kivireen raahaamiseen" ryhtyäkään. Miehet on edelleen alkukantaisia ja haluaa "jahdata" naista ja yrittää tehdä vaikutuksen, eikä päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tyssää ja ehdottaa kyllä, jos miestä oikeasti kiinnostaa.. jos ei, ja olet ehkä vain ns. varalla, niin näkemistä jahkataan ja lopulta kadotaan mitään selittämättä, eikä silloin vika ole mitenkään sinussa.
        Itse olen kokenut että on turha olla itse aktiivinen, sellaisista ei lopulta ole kuitenkaan tullut mitään., enkä jaksa enää edes moiseen "kivireen raahaamiseen" ryhtyäkään. Miehet on edelleen alkukantaisia ja haluaa "jahdata" naista ja yrittää tehdä vaikutuksen, eikä päinvastoin.

        Miehenä sanoisin että liiallinen passiivisuus tappaa mielenkiinnon, voin olla poikkeus mutta ei aasikaan ilman porkkanaa ikuisesti jaksa laukata.


    • Anonyymi

      Kun voisi kävisin treffeillä

    • Anonyymi

      Aivan näinhän se on.

    • Anonyymi

      Kuva pitäisi varmaan olla.

    • Anonyymi

      Millainen kuva?

    • Anonyymi

      Aivan

    • Anonyymi

      Ihan normaalia, tai ei nyt aikuiselta ihmiseltä mielestäni. Sama kkokemus, ensin jutellaan, sitten vaan lakkaa viestit tulemasta. Ilmeisesti se on vaan sitä etsimistä, että jos löytyisi joku vielä parempi.

    • Anonyymi

      Naisilta ei saa suoria vastauksia ja sitten ne lopettaa yhteyden viikoksi ja taas ne kysyy missä mennään vaikka eivät edes halua tavata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      152
      3369
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      55
      1144
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      227
      973
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      43
      930
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      68
      883
    6. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      286
      883
    7. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      870
    8. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      54
      839
    9. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      65
      824
    10. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      46
      804
    Aihe