Äänemme Timo Soinille antoivat puolueelle ison Jytkyn ja nyt jotkut yrittävät kirjoittaa histoiriaa uudestaan kieltämällä Soinin arvon Perussuomalaisille. Miten keskuudessamme voi olla jokunen noin hirvittävästi loistavimpaa ajajaksoamme mustamaalaavia henkilöitä? Sanokaa nyt kun en ymmärrä.
Täällä me kaikki olemme kannattaneet/äänestäneet Timo Soinia
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain tuntemalla historian on tulevaisuutta.
- Anonyymi
Timo kuuluu historiaan.
Soinilla ei ole enää mitään arvoa Perussuomalaisille, Soni osoitti olevansa samanlainen kusettaja ja oman hillotolppansa perään oleva normipolitikko..
- Anonyymi
Kiittämättömyys on maailman palkka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiittämättömyys on maailman palkka!
Jep. Tyypillinen nykypersu joka ei osaa kunnioittaa puolueen luojaa ja isää.
Mä oon Soinin kanssa maahanmuutosta muun muassa puhunut, ja tullut todellakin tulokseen että hän ei rasisti ole. Savustettiin ulos kun liian hyvä ihminen.
Puolueella olisi toivoa Soinin ollessa keulilla mutta kello tikittää.
Kaikille epäilijöille sanon: Ei ole rasisti ja melko hyvä ihminen. Toisin kuin Halla-ahot, Purrat ja Turkkilat jne..
Soinin kanssa ois kiva viettää sauna iltaa.. :)- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Mä oon Soinin kanssa maahanmuutosta muun muassa puhunut, ja tullut todellakin tulokseen että hän ei rasisti ole. Savustettiin ulos kun liian hyvä ihminen.
Kaikille epäilijöille sanon: Ei ole rasisti ja melko hyvä ihminen. Toisin kuin Halla-ahot, Purrat ja Turkkilat jne..
Soinin kanssa ois kiva viettää sauna iltaa.. :)Jep. Soini suhtautui asioihin järkevästi, eikä kiihkoillen, kuten uuspersut.
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Soini suhtautui asioihin järkevästi, eikä kiihkoillen, kuten uuspersut.
Juu. Ja arvosti ihan toisella lailla ihmisarvoa.
Nää Halla ahon tai Purran puheet ko asioista on pelkkiä korulauseita. Timo tarkoitti mitä sanoi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puolueesta ei ole jäljellä kuin nimi.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Soinin kanssa ois kiva viettää sauna iltaa.. :)Juu ei muuten vaan haali kaikki Tony Halmeet jne. puolueeseensa ääniä itselleen tuomaan?
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei muuten vaan haali kaikki Tony Halmeet jne. puolueeseensa ääniä itselleen tuomaan?
Kyllähän tuota tehdään puoluessa jos toisessa.
Timmyy kirjoitti:
Soinin kanssa ois kiva viettää sauna iltaa.. :)Ja aborttiakin oli kieltämässä, mokoma naistenvihaaja.
Kuinka se tsygootti onkin niin paljon tärkeämpi miesten silmissä kuin elävä lapsi?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tSoini rötväili mökillä kun kenttäväki keräsi kortteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei muuten vaan haali kaikki Tony Halmeet jne. puolueeseensa ääniä itselleen tuomaan?
Halme oli eri vaalipiirissä (Helsinki) kuin Soini (Uusimaa). Se on totta, että Soinille kelpasi ehdokkaaksi kuka tahansa päätön melskaaja puolueen äänimäärän nostamseksi, mm. Halme, James Potkukelkka, ja nämä nykyiset hallarasistit. Se sitten kostautuikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halme oli eri vaalipiirissä (Helsinki) kuin Soini (Uusimaa). Se on totta, että Soinille kelpasi ehdokkaaksi kuka tahansa päätön melskaaja puolueen äänimäärän nostamseksi, mm. Halme, James Potkukelkka, ja nämä nykyiset hallarasistit. Se sitten kostautuikin.
mutta mikä oleellisinta ilman Tony Halmeita jne ei olisi koskaan saavuttanut graalin maljaansa eli ministerinsalkkua kannatuksen sulaessa heti alle 10%:iin kun käänsi selkänsä äänestäjilleen ja kannattajilleen keskittyen lentelemään maailmalla veronmaksajien piikkiin ottamatta edes salkkua jolla olisi ollut jotain merkitystä. Halla-aholaiset ei ole rasisteja nykymuodossaan päinvastoin saavat juosta niitä vasaranheiluttelijoita henkensä edestä pakoon.
- Anonyymi
Kyse oli timpan henk koht hillotolppa projektista
- Anonyymi
Nykytilanteessa on ikävä Timo Soinia.
- Anonyymi
Eipä pidä purra ennenkuin tipahtaa.
- Anonyymi
Purran kannattaa viedä Timo Soinille kukkapuska lahjaksi puolueen olemassaolosta.
- Anonyymi
tarkotit varmaan lahjoittamisesta?
- Anonyymi
Ai sinisten haudalle?
- Anonyymi
Perustamisemme ansioista Veikko Vennamo on puolueemme koko historian tärkein henkilö. Kakkossija on Timo Soinille Jytkyn järjestämisestä. Ilman näitä kahta olisimme kuin viinirypäleestä kuivattu rusina.
- Anonyymi
Sus siunakkoon älä mainitse Soinia ikinä samoissa yhteyksissä Wennamon kanssa
- Anonyymi
Soinia tulee meikäläisten kunniottaa, koska muuten meitä ei edes olisi olemassa. Nimitttäin kerran tuli se Jytky.
Setä-soinia tulee muistaa kaikkien, jotka vaaria kaipaavat ja rakastavat syntymättömiä lapsia.
Setä-soinin toksista maskuliinisuutta niin kaipaillaan kun ei pillu haissut puolueessa.
Setä-soini oli suomalainen tosimies, joka puolusti tupakointia, juomista ja miesvaltaa!
Setä-soinia muistellessa kaikki miehet itkevät liikutuksesta, mikä tarkoittaa tietysti sitä, että he eivät ole Setä-soinin kaltaisia tosimiehiä.- Anonyymi
Hauku nyt Soinilainen kaappinatsi vielä natsit niin eiköhän se ala olemaan sinun työpäivä pulkassa tämän päivän osilta? Vai ajattelitko vetää taas yövuoronkin putkeen vaikka olet aamu- ja iltapäivävuorot vetänyt putkeen?
Anonyymi kirjoitti:
Hauku nyt Soinilainen kaappinatsi vielä natsit niin eiköhän se ala olemaan sinun työpäivä pulkassa tämän päivän osilta? Vai ajattelitko vetää taas yövuoronkin putkeen vaikka olet aamu- ja iltapäivävuorot vetänyt putkeen?
Se oli sarkasmia! 🤣
Timo-poika epäonnistui ja oli liian suuret luulot itsestään mokomalla. En tiedä keneksi sä mua luulet, mutta mikä natsikiima sulla on?- Anonyymi
Verum_an_falsum kirjoitti:
Se oli sarkasmia! 🤣
Timo-poika epäonnistui ja oli liian suuret luulot itsestään mokomalla. En tiedä keneksi sä mua luulet, mutta mikä natsikiima sulla on?Mistä asti traumoja henkilövainoineen on kutsuttu sarkasmiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti traumoja henkilövainoineen on kutsuttu sarkasmiksi?
Ehkä Soini on vähän traumatisoitunut kun Siniset lössähti, mutta ei hän mikään vainaja ole vaikka "muinaismuistoksi" onkin jo siirtynyt näin politiikan näkökulmasta.
En tiedä trollaatko vain vai oletko Isä-Soinin palveluksessa vai mikä tässä nyt on niin loukkaavaa.- Anonyymi
Verum_an_falsum kirjoitti:
Se oli sarkasmia! 🤣
Timo-poika epäonnistui ja oli liian suuret luulot itsestään mokomalla. En tiedä keneksi sä mua luulet, mutta mikä natsikiima sulla on?"oli liian suuret luulot itsestään"
Miten niin OLI liian suuret luulot itsestään ao:n pitäessä edelleen itseään suurmiehenä ja varsinkin suurena johtajana jok joka välissä "opettaa" Halla-aholaisia vaikka johtamistaidot oli tasolla missä kannatus suli alta puoluekaappauksineen jne. kun niitä johtamistaitoja ei ollut? Anonyymi kirjoitti:
"oli liian suuret luulot itsestään"
Miten niin OLI liian suuret luulot itsestään ao:n pitäessä edelleen itseään suurmiehenä ja varsinkin suurena johtajana jok joka välissä "opettaa" Halla-aholaisia vaikka johtamistaidot oli tasolla missä kannatus suli alta puoluekaappauksineen jne. kun niitä johtamistaitoja ei ollut?Niin no, iän kasvaessa kai se egokin kasvaa.
En tiedä mitä ajat takaa. Jos minä omistan sinusta kaikki muut nikit, niin saathan sinä niin uskoa ja jos vain trollaat, niin saathan sinä trollata.
- Anonyymi
Kysy taas kuinka viestit poistetaan 🤣🤣🤣!?
- Anonyymi
puskiin jää kuitenkin kyttäämään ja sensuroimaan. Aina
- Anonyymi
jos olisi tehnyt mitä puhui - mutta ku pääsi mersun takapenkille ja ministerin etuja nauttimaan petti pokka ja paljastui yhtä ahne löysä poliitikko - et hyvä et lähti
ja paljastui tosi luonne -olkoon nyt hilja eikä ala jälkiviisaaks kuten näyttää - Anonyymi
Miksi olisimme kääntäneet takkimme, vaikka aina äänestimme Timo Soinia. Silloin tuli JYTKY ja nyt on tussahdus. Kannatamme Timon paluuta johtoomme, koska hän on ainut joka sai aikaan JYTKYN:
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159