Kukaan ei omista raamattua. Kirjojen vieminen oikeussaliin kiellettävä.

Anonyymi

Raamatun omistajana esiintyvä Räsänen, käyttäytyy ylimielisesti, kuten Veroparatiisi-sote-monopolien pörssikeinottelija-poliitikoilta, on totuttu näkemäänkin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16328939/attendon-mehilaisen-terveystalon-esperin-veroparatiisirikolliset-tuomittava-ihmiskaupasta

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17272237/1-500ekk-minimielakkeet-poistivat-quotruuhkatquot-sote-asemilta-muissa-pohjoismaissa

Aikuisten ihmisten yksityisasioihin, nenänsä tunkeminen ja itsensä ylentäminen, oikeuttaminen, jopa murhanhimoisiin, viha-väkivaltapuheisiin, köyhyyteen, oikeusturvattomiksi pahoinpitelemiseen ja sen jälkeen mm. abortteihin painostamiseen, näyttää olevan Räsäsen ek-mediahuomion ulkopuolella. Köyhyyteen pakottaminen, ALTISTAA myös raiskauksille, ym seksuaaliselle, fyysiselle, taloudelliselle ja henkiselle väkivallalle.

https://www.theguardian.com/world/2020/jul/24/surveillance-tech-facial-recognition-terror-capitalism

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16962985/ennenaikaisesti-koyhyyteen-tapetut-orjuuselakelaiset---sanokaa-heidan-nimensa

LGBTQ-ihmisten kannattaakin, suunnata solidaarisuutta, oikeusturvattomiksi Räsäsäsen kaltaisten äärioikeistohihhulien, pahoinpitelemille 800€/kk orjuuttamis-Veroparatiisi-sote-ihmiskauppa-eläkeläisköyhille. Sitä kautta ne ihmisoikeudet, löytyvät kaikille muillekin kansalaisille. Eläkeläisköyhyys on ihmisoikeuksien ytimessä.

14

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittajan lättäpää tunkee nokkansa toisten asioihin, ja selvästi ylimielisenä, kuin rähjähenkipiru Raamattua vastaan.

      • Anonyymi

        Minä olen kuule kova pomo Kirkossa.

        Aiemmin jo julistinkin ettei islamistien tekoja solvaavalla mielenosoituksella ole oikeutta käyttää ristiä. He kun eivät sitä symbolia omista. Se on mun kirkon copyright.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuule kova pomo Kirkossa.

        Aiemmin jo julistinkin ettei islamistien tekoja solvaavalla mielenosoituksella ole oikeutta käyttää ristiä. He kun eivät sitä symbolia omista. Se on mun kirkon copyright.

        Toimittajat kysyivät sitä heti Räsäseltä onko se mukana kun Päivi tuli sisälle, katsokaa itse pätkästä, Päivi otti sen laukustaan ja näytti sitä toimittajille.


      • Anonyymi

        Aloittajalla ei ole "raamattua vastaan", vaan sen väärinkäyttäjiä, omistajiksi itseään luulevia, Äärioikeistoradikalistiseen politikointiin, raamattua käyttäviä, lakien yläpuolelle itseään asettavia, Veroparatiisi-pörssikeinottelija-poliitikkoja-ym isoimpia talousrikollisia ja korruptiopoliitikkoja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuule kova pomo Kirkossa.

        Aiemmin jo julistinkin ettei islamistien tekoja solvaavalla mielenosoituksella ole oikeutta käyttää ristiä. He kun eivät sitä symbolia omista. Se on mun kirkon copyright.

        Kukaan ei omista raamattua, ei yksikään ihminen, ei kirkko, eikä uskonnollinen yhdistys- tai liike. Raamatun omistajana esiintyvät, ja sitä toisten ihmisten lyömävälineenä käyttävät, väärinkäyttävät raamattua, asemiaan. Heillä on vinoutunut käsitys oikeuksistaan.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Raamatun käyttäminen Äärioikeiston järjestäytyneeseen Veroparatiisirikollisuuteen, korruptiopolitikointiin ym vallan degeneroitumisen välineenä, on väärin.

      Teekutsuliike on tunnettu, veroparatiisiterrorismista, äärioikeistoradikalismista, ym kovista otteista ja asenteista, koskien mm. ihmisoikeuksia.

    • Anonyymi

      On hyvä muistaa myös, että Räsänen on Veroparatiisi-sote-pörssikeinottelija, eli on köyhyyteen pakottamis-väkivallallalla, ylläpitämässä eriarvoistamista, kansan kahtiajakoa, eläkeläisköyhyyteen IHMISKAUPAN välineiksi pakottamista, sekä köyhyyteen pakottamalla ALTISTAMASSA, tyttöjä, poikia, naisia, miehiä, raiskauksille, ym seksuaaliselle, taloudelliselle, fyysiselle ja henkiselle väkivallalle.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16336452/miksi-raiskauksien-uhrit-kantavat-hapean-raiskaajien-ja-siskojenhakkaajien-sijasta-

    • Anonyymi

      Kirjoitukset näköjään eivät mene, nihin kohtiin, mihin ne on kirjoitettu, mutta voitte päätellä sisällöstä, mihin ne kuuluvat.

      Aloittajalla ei ole mitään raamattua vastaan, vain sitä väärinkäyttäviä, omivia äärioikeistopolitikoinnin ja ihmisten eriarvoistamisen välineenä käyttäviä.

    • Anonyymi

      Millä oikeudella tunget käsiäsi toisten ihmisten taskuihin?

    • Anonyymi

      Minä ainakin omistan raamatun, jopa useampia, vaikken ole minkään kirkkokunnan jäsen. Ja jos se kirjojen omistamisesta on kiinni, vasemmistonkin suhteen voin tuntea täyttä ylimielisyyttä, koska omistan joitain osia Leninin kirjoituksiakin.

    • Anonyymi

      Raamattu ja Risti ovat ne semmoisia asioita että niiden käyttämiseen oikeus on Suomen EvankelisLuterilaisella Kirkolla.

      Jos niitä haluaa joku käyttää julkisesti Kirkon ulkopuolisessa kontekstissa, niin siihen on haettava lupaa kansliasta. Voin kertoa ettei helpolla irtoa, eikä Räshäskälle millään pirulla.

      Luvaton käyttö se on RIKOS, ja rikoksesta seuraa RANGAISTUS.

      Tämä asia tullaan käsittelemään sitten ajallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3330
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2720
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1833
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1496
    Aihe