Juorut, niinpä niin

Anonyymi

Kuunteletko juoruja? Entä juoruiletko itse? Entä kuvitteletteko, että sinusta juoruillaan?

11

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos joku kertoo juoruja, en keskeytä, mutta eivät ne mieleen jää. Kuuntelen niin huonosti että jos pitäisi kertoa eteenpäin, siitä ei mitään tulisi.
      En usko että kenelläkään on mielenkiintoa elämääni kohtaan. Ehkä asuntoa ostaessani joku on voinut miettiä mistä noin köyhän näköinen ihminen on saanut rahat omistusasuntoon.

• Anonyymi

-En kuvittele, että kukaan viitsii minusta juoruilla, koska olen tavallinen tylsä tyyppi.
      -Jos kuulen jonkun juorun, niin suhtaudun siihen yhdentekevästi.
      -En ole innokas juoruilemaan kenestäkään, mutta normaaleja asioita voin kertoa.
      t. Jari

• Anonyymi

Kaikenmoista sitä kuulee, mutta varsinaisesti en kuuntele. Jos juoruilla tarkoitetaan ilkeämielistä asioiden käsittelyä, en pidä siitä. Hyvistä asioista puhuminenhan on tiedon siirtoa.

• Anonyymi

Juu, myönteiset asiat kannattaa mainita. Vähemmän myönteisiä asioita ei kannata höpöttää.

• Anonyymi

Juoruiluun taipuvaisella henkilöllä lienee tarve juorun kohteena olevan henkilön nolaamiseen, mutta usein käy niin, että juoruilija onnistuukin ylenpalttisella juoruilullaan nolaaman itsensä. Hih hii.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Ajan mittaan tarinoihin saattaa tulla harmillisia aukkoja, eli juuri näin. Lopulta huhujen levittäjä nolaa itsensä, eikä pakonomainen selityksistä kiinnipitäminen auta, ellei halua kuluttaa loppuelämänsä siihen, että vie juttujaan yhä ”paremmalle” tasolle

• Ei juorut juuri kiinnosta, ellei nimeäni mainita.

• Anonyymi

Hyvä aihe! Kerrankin.
      Mulla on tälläkin hetkellä pari niin messevää sukulaisiin liittyvää juorua takataskussa, että ajattelin jättää ne sinne hautumaan. Pehmustavat persusta.

Jos on töissä sellaisessa paikassa kuin minä, niin on satavarma että siellä juoruillaan - myös minusta. Sitä ei tarvitse kuvitella tai arvailla. Nakkaan pitkät siitä.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

No naisvaltaisella työpaikallani, jokainen kahvi-, tai ruokailutauko tulee kuultua juoruilua. Itsekin juoruilen tänne, kertomalla kotiasioitani tai työpaikkaani koskevia asioita. Aika vaikeata kenenkään on niitä minuun liittää, koska ihan aina jutut ei ole tästä päivästä, tai koskevat jollekin toiselle sattunutta kommellusta... mutt tositapahtumia kuitenkin.

"Entä kuvitteletteko, että sinusta juoruillaan?" - En mä kuvittele, mä tiedän niin tapahtuvan aika ajoin. Siinäpä juoruilevat, kunhan eivät turhan usein jää niistä kiinni.
      Mä saatan olla erittäin pitkävihainen; suoranaisista valheista joita aina aika ajoin itsestäni kuulen. Pientä piikittelyä siedän ennemminkin, kuin suoranaisia valheita!
      Kuuma aihe tänä päivänä on Mimmi; erilaisia arveluita siitä, kenen lapsi hän on?
      Mä en ole velvollinen selvittämään työkavereille, tuttaville, naapureille kyseistä asiaa. Mun perheeni kyllä tietää, minä sekä Mimmin isä. Sen pituinen se tarina,
      trollikka

• Anonyymi

juu kun ostin uuden auton niin juoruaminen alkoi heti juorusivat että elän tyttöystävän rahoilla vaikka olen sinkku.

• Evvk juorut ja juoruujat. Poistan elämästäni kaikki ilkeet supattelijat suit sait.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta