Sinkkunaiset kaipaa rakkautta

Anonyymi

128

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tommonen on kohtalo korkeastikoulutetuilla ja korkeastikoulutetuilla tinderitytöillä niin tinderissä ja bileis on kivaa kunnes nuorempia korkeakoulu opiskelijoita tulee varakkaiden bileisiin niin miksiköhän ei kelpaa miehille omaksi

• Anonyymi

Eli siinä eräs korkeastikoulutettu ihmettelee miks kunnon naiset ja hyvät naiset löytää kumppanin ja häitä vietettiin ja ne naiset jo 20vyhdessä miehensä kanssa ja he kysyy koska sinä meet naimisiin tai löydät oman miehen

• Anonyymi

Niin ... ota kaljaa kittaava ja työtön läski. Kanna sille kaljaa, elätä se ja hautaa ennen aikojaan ja ole yksinäinen leski (jos et sitten huoli toista samanmoista). Ah ihanaa elämää! 👍

• Anonyymi

Eiköhän koneet tee tulevaisuudessa työt. Yksinhän kuolet kuitenkin. Ei robotti sinua hedelmöitä. IVF epäonnistuu usein.

• Anonyymi

Luottamusta vaikea löytää, jos säätöjä paljon menneisyydessä? Ihmiset vaihtuu vierellä, toisilla maisematkin samalla. Sellaisiin on vaikea synnyttää luottamusta. Ja on toki suhde paljon muutakin, että natsaa? Löytyykö yhteistä paloa?

• Anonyymi

Ei kaipaa. Moni luulee kaipaavansa, mutta hetken kun tarkemmin miettivät, onni löytyy omasta olosta.

• Anonyymi

Eli olet samanlainen tyttö joka ei kelpaa kenellekkään ja ihmettelet miks muut naiset kelpaa mut sinä vaan toitotat olen yksin onnellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet samanlainen tyttö joka ei kelpaa kenellekkään ja ihmettelet miks muut naiset kelpaa mut sinä vaan toitotat olen yksin onnellinen

Ei kun minä olen totuuden kertoja.

• Anonyymi

Jos miehet ovat pahoja, on naiselle viisainta ja turvallisinta pysyä miehestä kaukana.

• Anonyymi

Samaa voi sanoa naisitakin. Pahoja uskon löytyvän molemmista yhtä lailla. Ehkä menneisyydessä puntit eivät olleet niin tasan kuin nykyisin?

• Anonyymi

Oma? Ei miestä eikä naista voi kukaan omistaa!

• Anonyymi

Joka kylässä ei ole pakolaiskeskusta.

• Anonyymi

Nainen saa aina miehen halutessaan. Tuo on vain nirsojen kitinää.
      Miehelle suhteen saamiseen annetaan aina neuvona että laske rimaa. Naiselle taas päinvastoin. Missä se tasa-arvo?

• Anonyymi

Justhan tossa alussa käskettiin naisten laskea rimaa ja lopettaa nirsoilu. Katoitko yhtään mihin alotukseen vastasit? Sama ohje, olit mies tai nainen, laske rimaa ja lopeta nirsoilu .... tai ole sitten ilman.

• Anonyymi

Naisen kaverit ovat juoneet viinaa baarissa ja tutustuneet miehiin joten kumppani on löytynyt helposti. Jotkut naiset ei juo viinaa eikä käy baareissa joten jäävät sinkuiksi. Baariin pitää mennä jos nainen haluaa miehiin tutustua. Nainen ei löydä miestä harrastuksista tai mistään muualta.

t viinamies

• Anonyymi

No siis just niin ... laskekaa rimaa, lakatkaa nirsoilemasta, huolikaa viinamies ja alkoholisoitukaa samalla itsekin. Hyvin menee taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis just niin ... laskekaa rimaa, lakatkaa nirsoilemasta, huolikaa viinamies ja alkoholisoitukaa samalla itsekin. Hyvin menee taas.

👍🤜🤛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä! Alkoholisti mulla vielä kokoelmasta puuttuukin; joten hyvin menee!

• Anonyymi

Siinä voi olla ero jos on jo elänyt hyvin pitkän suhteen, ihmiselämän mittaisen tai sitten ei ole kokenut suhdetta ollenkaan; jälkimmäinen ryhmä puhuu kenties tuossa artikkelissa. Ensimmäinen ryhmä haluaa ehkä vain lepoon kaikesta.

• Anonyymi

Riippuu mikä on syy ettei ole kohdannut suhdetta eli onko bimbo vammainen tinderiläinen korkeastikoulutettu jännäjenna vai mikä niin no thanks mut jos joku hyvä syy niin siitä voi saa hyvän naisen/vaimon niin ei eronneista aina saa hyvää vaimoa puhumattakaan eronnut ja tinderityttö niin hänestä ei saa mitään muuta kuin pahaa

• Anonyymi

Varatut naisetkin kaipaa rakkautta

• Anonyymi

Jep. Ei ole mikään itsestäänselvyys, että nainen saisi rakkautta, jos hänellä on mies.

Miehethän pääsääntöisesti menevät naisten kanssa kimppaan pelkästä pillunhimosta. He eivät siis välttämättä siitä kyseisestä ihmisestä välitä tuon taivaallista, kunhan kiimoissaan vain hyväksi käyttävät hänen ruumistaan.

• Anonyymi

Jaa, toiset löytää ja toiset taas ei, sitä kutsutaan elämäksi!

• Anonyymi

Voisin kuvitella, että juuri naisilla onkin vaikeaa löytää täyspäinen mies.

• Anonyymi

Jaa a. Useassa suhteessa kärvistelleenä nykyinen vaimoni on ainoa täyspäinen nainen jonka kohdannut ja jonka luota ei edes halua pois kuten aiemmista suhteissa höyrähtäneiden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa a. Useassa suhteessa kärvistelleenä nykyinen vaimoni on ainoa täyspäinen nainen jonka kohdannut ja jonka luota ei edes halua pois kuten aiemmista suhteissa höyrähtäneiden kanssa.

Tjaa. Mä taas en ole törmännyt kuin ihan muutamaan höyrähtäneeseen naiseen ja niihinkin vahingossa.

Mutta naispuoleiset ystävät kyllä on sotkeentuneet vaikka minkälaisiin sankareihin.

• Anonyymi

Se on mahdotonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on mahdotonta.

Niin sanoo mun sinkkuystävätärkin.

Mutta itse olen huomannut, että moniin ihmisiin tutustumalla oppii tunnistamaan hyvät tyypit. Jos vaan kyttäilee ja kyräilee, eikä tapaa kaikenlaisia ihmisiä, ei opi tunnistamaan sitä helmee.

• Anonyymi

Naiset valittaa turhasta koska saisivat kyllä miehen heti jos haluavat.

• Anonyymi

Kyllähän nainen aina jonkun hyväksikäyttäjän löytääkin. Mutta kun se hyväksikäyttävä mies on pahempi, kuin yksinäisyys.

• Anonyymi

Korkeasti koulutetut sinkkunaiset löytävät seuraa toisistaan.

• Anonyymi

Minulla oli vaikeuksia löytää rakkautta.

Ensimmäinen vakava suhde alkoi vasta vähän alle kolmikymppisenä. Ennen sitä ehdin kymmenisen vuotta miettiä, mikä minussa on vikana.

Asiat korjaantuivat vasta, kun ymmärsin nostaa rimaani. Minussa ei ollut vikaa, mutta olin yrittänyt tapailla vääränlaisia miehiä. Miesten kanssa täytyy olla tehokas karsinta päällä. Tämä tarkoittaa käytöstä enemmän kuin ulkonäköä, vaikka usein asiat menevät kyllä niinkin, että hyvin käyttäytyvät miehet pitävät hyvää huolta myös itsestään.

Vinkkini rakkautta etsiville naisille on seuraava: astu ulos laatikostasi. Lähesty miehiä, joiden et ikinä uskoisi kiinnostuvan sinusta. Saatat yllättyä. Tärkeää on tietysti pitää huolta myös omasta mielenterveydestä, ulkonäöstä, talousasioista ja niin edelleen.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Tuota kiinnostusasiaa olen monesti miettinyt. Netissä (ja joskus livenäkin) juttusille pyrkii mielestäni liian nuoria miehiä. Olen jumiutunut ajatukseen pelkän petipuuhan perässä juoksevista "nuorukaisista". En nyt tarkoita mitään todella nuoria, ne nyt tietty lähestyy ihan vitsillä. Varmaankin pitäisi venyttää sitä omaa ikähaitaria tarjonnan suhteen ja aidosti lähteä tutustumaan reilusti nuorempiinkin. Omaa ikäluokkaa olevat miehet ovat muutenkin kallellaan hiukan pulskempiin naisiin kuin mitä minulla on tarjota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tuota kiinnostusasiaa olen monesti miettinyt. Netissä (ja joskus livenäkin) juttusille pyrkii mielestäni liian nuoria miehiä. Olen jumiutunut ajatukseen pelkän petipuuhan perässä juoksevista "nuorukaisista". En nyt tarkoita mitään todella nuoria, ne nyt tietty lähestyy ihan vitsillä. Varmaankin pitäisi venyttää sitä omaa ikähaitaria tarjonnan suhteen ja aidosti lähteä tutustumaan reilusti nuorempiinkin. Omaa ikäluokkaa olevat miehet ovat muutenkin kallellaan hiukan pulskempiin naisiin kuin mitä minulla on tarjota.

Kuulostat todella pinnalliselta. Mietit rakkaudesta puhuttaessa ensisijaisesti ikää ja ulkomuotoa.

Itselläni ei onneksi tuota ongelmaa ollut aikoinaan, mutta monilla miehillä olen tuota nähnyt.

• Anonyymi

On mahdotonta löytää täysipäistä miestä.

• Täyspäisiä löytyy enemmän, kun niitä joilla on vielä vähän hölskyvaraakin.

• JasuM kirjoitti:

Täyspäisiä löytyy enemmän, kun niitä joilla on vielä vähän hölskyvaraakin.

Noo, onhan meitä kunnon tyhjäpäitäkin aika lailla.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Noo, onhan meitä kunnon tyhjäpäitäkin aika lailla.

:D:D

• Anonyymi

Aika vaikeeta löytää naista kun ei ne vain kiinnostu. Saa jatkuvasti vain itse kiinnostua naisista.

• Anonyymi

En tiedä itsekki miehenä mietin mitä vikaa mussa on. Olenko nirso vai yritänkö vääränlaisia naisia joille en kelpaa

• Anonyymi

On hyvin yleisinhimillistä kaivata sitä mikä milloinkin puuttuu.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jos ei käy baareissa niin ei nainen voi löytää kumppania. Sitä voi olla vaikea ymmärtää että suomalaisten pitää vaan juopotella ja käydä baarissa jotta kumppani löytyy. Itsekkin yritin nuorena selvinpäin löytää kumppania mutta ei löytynyt. Olin yhteen aikaan vuosina 2002-2006 4 vuotta raitis ja ihan turhaan olin. Sitten aloin juomaan viinaa ja käymään baareissa niin naisia ja seksiä sain koko ajan.

• Kaikki kun ei vaan tykkää käydä baareissa tai ravintoloissa, ylipäänsä käyttää alkoholia. En ikimaailmassa etsis ketään mistään päihteuden parista, kun en edes huolis ketään joka lotraa ja plärää päihteiden kanssa.

Tykkään raittiista tai hyvin harvoin ja järkevästi alkoholia käyttävistä. Niin mitä ihmettä tekis juomarilla!?

• JasuM kirjoitti:

Kaikki kun ei vaan tykkää käydä baareissa tai ravintoloissa, ylipäänsä käyttää alkoholia. En ikimaailmassa etsis ketään mistään päihteuden parista, kun en edes huolis ketään joka lotraa ja plärää päihteiden kanssa.

Tykkään raittiista tai hyvin harvoin ja järkevästi alkoholia käyttävistä. Niin mitä ihmettä tekis juomarilla!?

Tai jollain huumehörhöllä?

• Anonyymi

Ei kiinnosta juoda viinaa ja käydä baareissa, itekki saanu ennen naisia kun kävin baareis joskus mutta nyt ei saa mistään.. baareissa on vaa pinnallisia naisia.

• Anonyymi

Sait naisia baareista - baareissa on vain pinnallisia naisia... Tarkoittaako tämä siis sitä että olet niin komea, lihaksikas ja menestynyt, että siksi sait baareista niitä pinnallisia naisia?

• Monilla miehillä ja naisilla on ainakin keskustelupalstojen kommenttien perusteella kriteerit liian korkealla. Esim. halutaan puolisoksi vaikka juristi tai joku bisnesmaailman ihminen, vaikka ei edes liikuttaisi sellaisissa ympyröissä, joissa tällaisen ihmisen voisi kohdata. Jos vaikka itse tykkää liikkua luonnossa ja retkeillä tai vaikka harrastaa jotain taiteellista harrastusta tai ammatti on ihan tavallinen, vaikka hoitoala tai kaupanala, mutta haluaa puolisoksi jonkun tosi korkeasti koulutetun niin on hyvä ensinnäkin pysähtyä miettimään liikkuuko sellaisissa piireissä, joissa mahdollisesti voisi tällaisenkorkeammin koulutetun (esim. juristi, ekonomi, pörssimeklari) tavata. Jos vastuas on ei, niin silloin on hyvä miettiä voisiko se mahdollinen puoliso ehkä tulla vastaan niissä piireissä, joissa itse pyörii, vaikka harrastusten tai töiden parista. Monet yrittävät lähteä niin sanotusti merta edemmäs kalaan eli sinne missä ei itse koskaan liiku.

• Anonyymi

No keskustelupalstojen kommentit ei kerro tosielämästä mitään. Aniharva hakee kumppania ammatti tai koulutus edellä. Tosiasia vaan on, että syy ikisinkkuuteen löytyy AINA peilistä.

• Anonyymi

Onko sinulla kokemusta asiasta vai huuteletko vain muiden kokemusten pohjalta (joita et kuitenkaan ole voinut itse ymmärtää)?

Itse väitän, että liian matalalla oleva rima on naisille suuri ongelma.

• Anonyymi

Nyt tuntuu olevan mahdottomuus kun tavallinen kiltti mies ei kelpaa naisille nykyään. Ja rahaaki pitäs olla.

• Anonyymi

Mammanpojat (ne kilttimiehet) ovat melko lapsen omaisia tyyppejä. Ei heitä oikein voi pitää miehinä.

• Anonyymi

Sitku esim tinderissä yrittää naisia niin ei yleensä tule vastausta tai nainen poistaa matchin.. sitä se on ollut jo todella pitkään. ja ihmettelen monesti miksi se on aina näin

• Anonyymi

Harvemmin löytää juuri ikinä mistään naista joka oikeesti olis kiinnostunut.

• Anonyymi

En oikee tajua mistä toiset löytää kumppanin tai miten toisilla on niin helppoa löytää. Ja toiset vaa etsii ja etsii ja yrittää.. sit yleensä itteä kiinnostaa niin naista ei.

• Anonyymi

MIksei naiset nykyää eti mitää ja halua tavata?

• Anonyymi

Hmmm ... mitenhän tämän muotoilisi.

Juu, kyllä mäkin oikeastaan rakkautta elämääni kaipaan. Rakkautta ja elämän ja arjen jakamista.

Noin muutoinhan mun elämässäni on kaikki erinomaisen hyvin. Olen terve ja hyvässä kunnossa, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Hyvän elämän taloudelliset edellytykset ovat kunnossa. On vakityö, hyvä palkka, oma velaton koti, kaikki se materia, jota tarvitsen (en tosin tarvitse hirveästi) ja säästöjäkin kertynyt. Mulla on lapsi, ystäviä, läheiset välit vanhempiini ja sisaruksiini ja sosiaalista elämää harrastusten ja työn kautta. Koen eläväni hyvinkin tasapainoista ja rauhallista elämää, josta ei puutu juuri mitään. Vaan siis ihan mielellään tätä voisi jonkun miehenkin kanssa jakaa.

Se on kuitenkin se kaikkein vaikein löydettävä - joku, jonka kanssa jakaa elämää ja arkea. Viihdykettä, juhlaa ja elämyksiä löytyisi helposti. Seksiä löytyisi helposti. Talouden tasapainottajaa ja elättäjää löytyisi helposti. Silmäniloa, nättiä ja nuorta miestä löytyisi helposti. Helposti löytyisi myös mies, joka etsii itselleen elättäjä, varaäitiä, taloudenhoitajaa ja vakip.llua. Sellainen mies, joka sotkisi koko elämän, tekisi kaikesta vaikeaa ja heikentäisi elämänlaatua, olisi helppo löytää.

Sellaista miestä kuitenkin on vaikeampi löytää, joka kestää arkea ja tasaisen "tylsää" elämää ja joka rakastaa ja haluaa omasta vapaasta tahdostaan ihan vaan olla siinä, ilman sen kummempia sirkustemppuja. Sellainen, jonka kanssa on suht samalla aaltopituudella eikä tarvitse vääntää turhista. Sellainen mies, joka on vakaa, luotettava ja rehellinen. Tuollaisen miehen löytäminen on vaikeaa. Enkä sano, varmaan sellaisen naisenkin löytäminen on vaikeaa. Itse en vaan ole naista etsimässä, joten se ei varsinaisesti kosketa minua.

-möhköfantti-

• Anonyymi

Tää oli hyvä kirjoitus ja noinhan se varmaan monella sinkkunaisella on. Ongelma päälle nelikymppisillä varmaan on siinä, että aika on ajanut ohitse, ajat ovat muuttuneet. Nykykulttuuri suosii sitoutumattomuutta, elämän pitää olla jatkuvaa elämystä ja vaikeuksia ei saa elämässä tulla, tai jos tulee niin niistä pitää vaieta. Eli ymmärrän täysin, että kunnon kumppania ei löydy niillä kriteereillä mitä monella yli nelikymppisellä on. Nuoremmistahan jopa lapsia hankkivat parit saattaa elää erillään ja vaihdella lasten hoitovuoroja ihan noin lähtökohtaisesti. Jos mietitään tuota mallia mitä lapset kaikista nykymuotoisista suhdeviritelmistä saa niin eipä ihme, jos he ovat ja tulevat olemaan hieman eksyksissä aikuisuuden kynnyksellä. Varmasti sinkkuuden valitseminen tuntuu helpoimmalta ja edelleenkin täyspäisen miehen löytäminen päälle nelikymppisenä on niin hankalaa ja lottovoittoon verrattavaa sattumus, sillä suurin osa täyspäisistä miehistä on naimisissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli hyvä kirjoitus ja noinhan se varmaan monella sinkkunaisella on. Ongelma päälle nelikymppisillä varmaan on siinä, että aika on ajanut ohitse, ajat ovat muuttuneet. Nykykulttuuri suosii sitoutumattomuutta, elämän pitää olla jatkuvaa elämystä ja vaikeuksia ei saa elämässä tulla, tai jos tulee niin niistä pitää vaieta. Eli ymmärrän täysin, että kunnon kumppania ei löydy niillä kriteereillä mitä monella yli nelikymppisellä on. Nuoremmistahan jopa lapsia hankkivat parit saattaa elää erillään ja vaihdella lasten hoitovuoroja ihan noin lähtökohtaisesti. Jos mietitään tuota mallia mitä lapset kaikista nykymuotoisista suhdeviritelmistä saa niin eipä ihme, jos he ovat ja tulevat olemaan hieman eksyksissä aikuisuuden kynnyksellä. Varmasti sinkkuuden valitseminen tuntuu helpoimmalta ja edelleenkin täyspäisen miehen löytäminen päälle nelikymppisenä on niin hankalaa ja lottovoittoon verrattavaa sattumus, sillä suurin osa täyspäisistä miehistä on naimisissa.

Aikalailla noin, vaikkakaan itse en ole kokenut iän muuttavan tota asiaa mitenkään. Mä olen itse aina ollut enemmän sellanen rauhallinen "kotihiiri" ja se on ollut ongelma ihan yhtälailla 18-vuotiaana kuin nytkin. Oikeastaan se oli silloin vielä paljon suurempi ongelma kuin nyt. Mä en ole elämyshakuinen ja hyvin monet muut ihmiset ovat. Tykkään kyllä tehdä monenmoista, mutta suuret ihmisjoukot ja bilettäminen eivät ole mun juttu ja tuokin on tavallaan hieman hankala yhdistelmä.

Mitä tohon ikään tulee niin itse koen elämäntilanteen usein ongelmallisemmaksi jutuksi kuin iän. Musta tuppaavat aina kiinnostumaan aika reilusti nuoremmat miehet, sellaset 10 vuotta nuoremmat. He haluaivat ihan parisuhteen kanssani, mä kun en baareilua tmv. harrasta niin irtonumeroiden etsijät eivät muhun törmää.

Itse olen siis just 40 ja mitä yhteistä mulla oikeasti on vaikkapa 27-vuotiaan miehen kanssa? Löytyy niitä yhteisiäkin juttuja, mutta mä koen ne erot isommiksi. Itseni ikäiset ja vanhemmat eivät juurikaan mua lähesty ja se johtunee ihan ulkoisesta habituksestani. Mä näytän ikäistäni nuoremmalta enkä oikein käyttäydykään kuin ikäiseni, mutta en ole sellainen "vähän naiivi ja höpsö" mikä nuorista naisista pitäviin vanhempiin miehiin yleensä vetoaa.

Ja sitten on tuo lapsiasia. Mies, joka tykkää lapsista, yleensä haluaisi omankin. Mies, joka ei tykkää, ei yleensä halua sitä toisenkaan lasta elämäänsä. Mä taas olen lapseni tehnyt ja kouluikään kasvattanut, enkä enää halua uudelleenelää pikkulapsivaihetta. Pystyisin kyllä, mutta mun fokukseni on jo ihan muissa asioissa. Jos mies haluaisi ihan itse hoitaa sen vauva-arjen ja pikkulapsivaiheen ja mä voisin keskittyä tekemään töitä ja elättämään perheen niin sit se olis ok, mutta eihän sellasia miehiä kovin montaa tässä maailmassa ole. 😊

Mä tiedostan itse olevani jotenkin hankala yhdistelmä naiseksi. Mulla on takana kaksi pidempää parisuhdetta ja molemmat mun eksät on hyviä tyyppejä. Heissä ei ole mitään sellasta isoa vikaa tai ongelmaa, vaan se elämien yhteensovittaminen on vain ollut tosi vaikeaa. Se on toiminut niin kauan kun mä joustan ja luovun asioista. Toki hekin ovat tehneet komprimisseja, mutta minä mukautuvana yksilönä olen tupannut joustamaan enemmän. Nykyään mä en vaan enää haluaisi niin kauheasti luopua omista jutuistani enkä mä halua, että toinenkaan joutuu tekemään niin. Sen yhteensopivuuden pitäis siis tulla luonnostaan. Varsin mahdoton tehtävä siis.

-mf-

• Anonyymi

Itellä on vakityö asiat sillee hyvin.. ei oo kavereita ja ystäviä että jotenki sitte oon paljo yksin ja se masentaa usein ku muilla on parisuhteet ja ite katon vierestä.. ikää jo 37 v ja kaikkee.. harrastuksia nyt ei ole vielä.. mutta lenkkeilen ja kaikkee. Oon kaivannu jo pitkään elämääni jotain sutinaa naista.. vaikka jotain seksiseuraa. mutta jotain mus on vialla.. ulkonakö ei omasta mielestä ole kovin paha. Mutta joku mättää enkä vaa tiedä mikä.

• Anonyymi

Allu, tiedät oikein hyvin, mikä mättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu, tiedät oikein hyvin, mikä mättää.

Tiedän ja olen tehnyt sen eteen töitä.

• Anonyymi

Koen vaan etten ole tarpeeks kiinnostava ihminen ja mielenkiintoinen. Jotenki tuntuu että elää puun ja kuoren välissä ja asiat pyörii aika lailla ympyrää. Itse kiinnostun naisista erilaisista en toki kaikista, mutta nainen ei ole musta kiinnostunut

• Paha sanoa miten kävisi sinkkumarkkinoilla näin vanhana ja muksuja omaavana, mutta ainakin nuorena oma aloitteellisuus oli se ässä mitä piti käyttää. Jos olis jäänyt varttumaan, että miehet poimii mukaansa, odottaisin varmaan vieläkin sitä ensimmäistä.

Naisia sentäs oli, jotka olis poimineet mukaansa aloitteellisesti. Nyt ei niitäkään varmaan löytys mistään. Ajat ja ihmiset on jotenkin erilaisia.

• Anonyymi

Ku n katsoo suomi24 treffien keski ikäisten Naisten kuvia ja lukee profiilit.Niin ei tee mieli edes kirjoittaa saati edes lähestyä.

• Anonyymi

Löytyykö muita kuin lihavia naisia deittipalstoilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyykö muita kuin lihavia naisia deittipalstoilta?

Aika paljon pinnallisia laihoja naisia löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika paljon pinnallisia laihoja naisia löytyy.

Miksi sinua kiinnostaisi pätkääkään ovatko laihat naiset pinnallisia vai eivät? Sinähän etsit pullukkaa naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaisi pätkääkään ovatko laihat naiset pinnallisia vai eivät? Sinähän etsit pullukkaa naista?

No mielellään muodokas tai vähän pyöreä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mielellään muodokas tai vähän pyöreä.

Niin, eli miksi sua siis kiinnostaa mitä ne laihat naiset ajattelee? Kun et sä ole niistä kiinnostunut?

• Anonyymi

En tiiä kai se vaa oltava sinkku. kai se joskus onnistuu en tiedä.

• Anonyymi

Tää jo ihan ihan ihan liian pitkään jatkunut että itse yrittäny tutustua ja ruksia pukkaa tai poistetaan.. vähä ihmeellistä että melkein jokaisen naisenkaa samanlaista oravanpyörää. ei jaksa enään.

• Anonyymi

Jotenki naiset on muuttunu viihtyy vain enempi yksin ja monet on niin nirsoja.

• Anonyymi

Ajat on jotenki muuttunu kun ikää tullut keski-ikäinen ja ei tunnu enää kelpaavan.. nuorempana oli enempi oma-aloitteisempi ja kävi baareissa tutustu naisiin.. nyt on vähä jääny vaa semmonen valitus päälle ettei vaa löydä enää. Toiset vaa löytää.

• Anonyymi

Huomaan monesti esim jossain keskustelupalstoilla naiset ei viitsi edes tutustua ja ole ollenkaa sillain kiinnostuneita minusta. Että miksi myös mua ees kiinnostaa nainen jos ei ole tosissaan.

• Anonyymi

Naiset haluaa komean top 10 miehen joten jutun nainen ei löydä kumppania koska on liian nirso. Suomessa on yli 500 000 sinkkunaista ja sinkkumiestä. Naiset tylyjä ja nirsoja ne niille ei kelpaa samantasoinen. Jokainen voi yrittää tinderistä saada osumaa samantasoisen kanssa niin harvoin onnistuu.

• Anonyymi

Ei tule osumia tinderissä ei sitte millään. Mistä sen kumppanin sit saisi?

• Anonyymi

Melko nirso nainen vaikka sinkkumiehii on joka puolella.

• Anonyymi

No mistä sen naisen löytäisi? Naisille ei kelpaa mikään.

• Anonyymi

Kyllä kun tuolla kaduilla ympärilleen vilkuilee, niin huomaa että varsin monelle naiselle on kelvannut joku mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kun tuolla kaduilla ympärilleen vilkuilee, niin huomaa että varsin monelle naiselle on kelvannut joku mies.

Kyllä. Olen sen huomannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta harvoin näkee rumaa miestä naisen kanssa yhdessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, koska hyvin harva ihminen nyt on mitenkään erityisen ruma. Valtaosa ihmisistä (ja siten myös miehistä) on varsin tavallisia ulkonäöltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä monesti näkee rumia miehiä naisilla. Itse en vain kelpaa.

• Anonyymi

Lidlissä vain kauniita nuoria hoikkia naisia. Missä kaikki tavalliset pullukat on?

• Anonyymi

Ne on menneet nukkumaan:)

• Anonyymi

Ei missään nimessä jouda miehiä vahtaamaan!

• Anonyymi

Useimmat naiset kyllä löytävät helposti seuraa, jos ihan kuka vaan vierelle kelpaa. Seksinkipeitä miehiä on sen verran paljon, että reidet avaamalla saa nopeasti jonkun kylään.

Jos taas oikeaa parisuhdetta mielii, niin silloin sillä on aika paljon väliä kenen kanssa siihen hommaan rupeaa. Sitten niitä sopivia ehdokkaita ei olekaan enää yhtä paljon.

Mikäli nainen ei halua lapsia, niin kestävään parisuhteeseen ei voi alkaa miehen kanssa, joka niitä lapsia elämäänsä toivoo. Jos nainen haluaa asua kaupungissa, ei ole kestävää alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa asua maalla.

Tosi monien arvojen, toiveiden ja mielipiteiden täytyy edes jollain tavalla mätsätä, jotta suhde oikeasti pysyy kasassa.

Säästäväinen, maalla asuva, matkustelua ja kulttuuririentoja vierastava raitis ja lapsia haluava mies tuskin oikeasti haluaisi rinnalleen tuhlailevaa kaupunkilaisnaista, joka ei halua lisääntyä, vaan reissaa ja notkuu viikottain teattereissa ja ravintoloissa nykimässä viiniä kitusiin.
      Jos sille miehelle olisi vain tuonkaltaisia naisia tarjolla, niin pitäisikö miehen "laskea rimaan" ja huolia vaimoksi ihminen, jonka kanssa ei muuta tehdä kuin riidellään kun elämät on niin erilaiset?

• Anonyymi

Vähän rumasti puhut naisista. Se ei ole omaa pariutumistasi ainakaan helpottanut.

Kenenkään ei kannata laskea vaan nostaa rimaansa, oli kyseessä mies tai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän rumasti puhut naisista. Se ei ole omaa pariutumistasi ainakaan helpottanut.

En laske liikaa rimaa. Sitten olen yksin jos ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En laske liikaa rimaa. Sitten olen yksin jos ei kelpaa.

Kelpaat niille, jotka kohtelevat sinua samoin kuin sinä heitä. Et kelpaa niille, jotka kohtelevat kanssaihmisiään paremmin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaat niille, jotka kohtelevat sinua samoin kuin sinä heitä. Et kelpaa niille, jotka kohtelevat kanssaihmisiään paremmin kuin sinä.

Mistä löytäis tavis nätti pullukka, sitä mietin itsekki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumasti? Mitä naisista rumasti puhumista siinä on todeta, että miehiltä ei ole vaikeaa saada seksiä, jos naiselle ihan kenen vaan kulli kelpaa?

• Anonyymi

Kumppanin löytää kun juo viikonloppuna viinaa baareissa.
      Baarit on paikka jossa mies ja nainen tutustuu.
      T viinamies

• Anonyymi

Ei kiinnosta käydä baareissa ja juoda.

• Anonyymi

Ei ainaskaan naiset kiinnostu meikäläisestä ei sitte tippaakaan.

• Anonyymi

Sinkkuryhmiä on facebuukissakin paljon ja naiset valittaa ettei ole kumppania. Sitten kun niille yrittää kirjoittaa niin ei kiinnosta tutustua vaikka sanovat ettei ulkonäöllä ole niin väliä. Eivät ne naiset mitään missejä ole vaan 30-50 vuotiaita tavis naisia.
      Nirsoja ovat eikä kelpaa mikään tavis mies.

• Anonyymi

No pistäsitkö esimerkki miten sä niille kirjottelet?

• Anonyymi

Kyllä se syy löytyy sinun kommunikaatiotaidoistasi, eikä mistään ulkonäöstä, kuten näytät kuvittelevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pistäsitkö esimerkki miten sä niille kirjottelet?

No ei paljo mitää. Nainen poistaa jo kohta tai ei ota muhun ollenkaa yhteyttä.

• Anonyymi

No se on huomattu ettei kelpaa. Komea adonis heti kelpaa.

• Anonyymi

Monet ovat tavallisia osa pullukoita. Mutya tavis kaljamaha ei silti kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei paljo mitää. Nainen poistaa jo kohta tai ei ota muhun ollenkaa yhteyttä.

Eli ongelma on kommunikaatiokyvyissäsi. Ikävä kyllä fakta tosiaan on, että monet naiset (eivät tosin kaikki) hukkuvat niihin yhteydenottoihin. Ei siitä kai naisia voi syyttää, että aika ei välttämättä riitä siihen, että ottaa kaikkiin yhteyttä. Jos ei edes yritä varmistaa tulleensa huomatuksi niin siinä on itsessäkin vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on huomattu ettei kelpaa. Komea adonis heti kelpaa.

Jos niitä viestejä on sata niin ei kelpaa adoniskaan. Ei sinne adonikseen asti pääse, jos yrittää lukeakin. Tai vähempikin riittää. Itselläni olisi ihan liikaa kahdemkinkymmenen miehen tekstien lukemisessa ja vastaamisessa. No siksipä en harrasta mitään netin deittipaikkoja. Niissä ei ole munlaiselleni mitään järkeä. Mun aikani ei riitä siihen, että sieltä vois oikeasti löytää jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ongelma on kommunikaatiokyvyissäsi. Ikävä kyllä fakta tosiaan on, että monet naiset (eivät tosin kaikki) hukkuvat niihin yhteydenottoihin. Ei siitä kai naisia voi syyttää, että aika ei välttämättä riitä siihen, että ottaa kaikkiin yhteyttä. Jos ei edes yritä varmistaa tulleensa huomatuksi niin siinä on itsessäkin vikaa.

No joo ymmärrän mutta tuntuu että tinderis tulee aina osuma.. sitten ei niihin vastata ja poistetaan.

• Anonyymi

kaikki hyvät varataan äkkiä ja vapautuu harvoin markkinoille.

• Anonyymi

Tuntuu että kaikki hyvät jo seurustelee ja toiset naiset sitte viihtyy sinkkuina.

• Anonyymi

Tinderissä ei vain tule sit millään osumia. Ajat on muuttunut.

• Anonyymi

Ajat on muuttunut mistä?
        Vuosikausia olet palstoilla valittanut ettei tindereissä tule osumia.

Onko siis joskus ollut aika, kun tindereissä on sadellut sulle osumia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajat on muuttunut mistä?
        Vuosikausia olet palstoilla valittanut ettei tindereissä tule osumia.

Onko siis joskus ollut aika, kun tindereissä on sadellut sulle osumia?

Kyllä on. Ja en jaksa tästä nyt alkaa jauhamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on. Ja en jaksa tästä nyt alkaa jauhamaan.

Ennen onnistui pääsemää treffeille ja sai naisen jotenkin kiinnostumaan sekä tuli matcheja.

• Anonyymi

Mistä sen naisen löytää? Kaikki on kunnos. Vakityö ja raha sopivasti. Mutta ei vain naisia kiinnosta.

• Anonyymi

Ite kivan näkönen mies ja ihan siististi pukeudun käytän hajuvettä en ole työtön. Mutta ei naisia vain kiinnosta. Itse aina kiinnostun mutta ei nainen

• Anonyymi

Mitään en kaipaa kun ei rakkautta puutu. Sitä saan lapsilta ja eläimiltä. Ystäviltä.Miehen rakkaus on hölynpölyä,eivät tiedä rakkaudesta höykäsenpöläystä. Pornosta kyllä ja naisten hyväksikäyttämisestä siihen. Ei kiitos. Ei tipu.

• Anonyymi

Kyllä seksiäkin näin miehenä kaipaan.

• Anonyymi

Maksulliset ei nappaa. Mistä sitä saisi naista ja seksiä.?

• Anonyymi

Niin kertokaas nyt mistä tavallinen mies saisi läheisyyttä nykyään?

• Anonyymi

Ei tunnu naisia nykyää kiinnostavan yhtään yhtään mikään. Viihdytään niin paremmin yksin.

• Anonyymi

Viinaa juomalla tutustuu naisiin. Jos ei juo viinaa, ei löydä kumppania.

T viinamies

• Anonyymi

Ei kiinnosta juoda viinaa ja hypätä baareissa.

• Anonyymi

Mistähän sellaisen tavallisen naisen löytäisi?

• Anonyymi

Ei naisille kelpaa mies jolla on pallomahaa.

• Anonyymi

Pitäs olla komea ja sporttinen että kelpaa.

• Anonyymi

Mutta haluanko minä kullikarusellin ratsastajaa ja parhaimman siitosiän ohittanutta.

• Anonyymi

Mistä nykyää on mahdollista löytää kumppani? Jos on ongelmia ja ei ole ihan normaali. Mutta on työpaikat vakituiset ja elämä sillai nrullaa palkkatuloa.. ei sossupummi.. ei alkoholisti ei niitä ongelmia ei juo eikä polta.. on tavallinen mies?

• Anonyymi

Luulis että tavallisempi nainen löytyis näillä kriteereillä mutta ei sitte mitään toivoa tunnu olevan.. en nyt niin asennoidu etteikö koskaa löydy,, mutta en tiedä mikä mättää.

• Anonyymi

Ehkä sitten en oo löytäny sitä jolle kelpaisin tälläsenä tai naisten kriteerit on nousseet pilviin. En oo sen tyyppinen että kiinnostan.

• Anonyymi

Jaha ketään ei kiinnosta tämä aihe.

• Anonyymi

Ihanko oikeasti yllätyit?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta