Jaa, että nuoko ovat niitä kupppilaisia. Viisutietäjiä. Fiksuja ihmisiä??

Anonyymi

Pari päivää sitten kuulin täällä tuosta Viisukuppilasta. Tuumin, että ja kun ei ole montaa suomenkielistä sivustoa jolla voisi turista aiheesta, niin jospa minä liittyisin. Ensimmäiseksi silmäilin kommentointia, kun kuullut olin juttua, että kutsuvat viisuyleisöä taviksiksi, niin kaiketi siellä on sitten muusikoita ym. vähän fiksumpaa jne.. VOIHAN KISSAN VIIKSET JA KONIN MUNAT!! :D :D Kävi juuri niin, kun pelkäsinkin, että homekorvia, mutta Vieläkin pahempaa sakkia. Sinä joka kerroit ajojahdista mm. The Rasmusta kohtaan. Olit oikeassa. Yksi feikki esiintyy siellä ulkomaalaisena ja suoltaa tankeroenklantia, niin huonoa, että itseäni Briteissä asuneena hävettäisi. Tämä feikki "surullistenlaulujenlaulaja" jankkaa tankeroenklannilla kuin rikkinäinen vinyyli, että Suomen pakko laittaa kisaan suomenkielinen kappale. :D Toinen koettaa korjailla Jezebelin sanoja, vaikka kappaleen on tehnyt sujuvasti englantia puhuva Lauri ja englanninkieltä äidinkielenään puhuva Desmond Childs. Kolmas arvelee, että osaavatkohan The Rasmuksen jäsenet puhua englantia? :D Hei Halloo!! Eero asuu Australia ja Lauri USA, että mitenhän se mahtaisi olla? Mitä olen kattonut nyt noita haastatteluja joita The Rasmus on antanut viisukanaville , niin kyllä heistä jokainen puhuu Erittäin hyvää englantia. Kolmas hihkuu, että Bessin kappale on hyvä, kun hänen 3,5 vuotias penska tykkää :D. - Päiväkodissa työssä ollen, sanon lasten juurikin tykkäävän helpoista rallatuksista joissa vain toistellaan yhtä ja samaa hokemaa. Neljäs juoksee kuin Ulla Taalasmaa jakamaan kaiken mitä vaan omasta mielestään negatiiviseksi hän katsoo. Kamala neulekerho. Juorutätejä ja-setiä täynnä. Paria poikkeusta lukuunottamatta. Kaikki on vain, "kun musta tuntuu.." Hyi, kakka. En liittynyt. Mutta jos kinastella haluaa, niin sinne vaan :D.

1

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Allekirjoitan juttusi täysin. Sielä The Rasmuksen valinnalla pelotellaan, ei muka kannata sitä valita edustajaksi, koska syyt x ja y ja z..... Lista on loputon. Samalla Bess on niiiiiiin hyvä. Aivan järkyttävä foorumi, missä on erittäin sairas ilmapiiri ja keskustelukulttuuri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe