Miksihän useissa uusissakin maastureissa auton omat takavalot ovat pimeänä ja niiden virkaa hoitavat alas puskuriin sijoitetut jälkiasenteisilta näyttävät valot? Puskurissa olevat valot ovat pienet ja huonosti näkyvät. Tämä johtuu varmaan jostain nerokkaasta verotuksellisesta kateuteen perustuvasta laista, mutta mikä on virallinen selitys?
Maasturien takavalot
6
1772
Vastaukset
- esa h
varapyörä estää näkyvyyden 45 asteen kulmassa eli joku kusipää vääntäny tälläisen pykälän
- Ohvaaja
sitroen kirjoitti:
pykälä on oikein. Valojen koko ei välttämättä ole.
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
- markustaja
Ohvaaja kirjoitti:
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
pykälät oikein???
jos se oikeasti olisi oikein ja turvallisempaa yms. niin miksi ainoastaan suomessa? - kunnon maastureissa
varapyörä on sisällä kuskin puolella....
- 318
Suomenkommunistisenneuvostotasavallan kaikkitietävät suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet vaativat että valoissa tulee olla e-hyväksyntä .
Jenkkiautojen valoissahan ei ole tätä hyväksyntää , joten ne on korvattava jollain prkleen talmuilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824