Maasturien takavalot

Utelias

Miksihän useissa uusissakin maastureissa auton omat takavalot ovat pimeänä ja niiden virkaa hoitavat alas puskuriin sijoitetut jälkiasenteisilta näyttävät valot? Puskurissa olevat valot ovat pienet ja huonosti näkyvät. Tämä johtuu varmaan jostain nerokkaasta verotuksellisesta kateuteen perustuvasta laista, mutta mikä on virallinen selitys?

6

1772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esa h

varapyörä estää näkyvyyden 45 asteen kulmassa eli joku kusipää vääntäny tälläisen pykälän

• pykälä on oikein. Valojen koko ei välttämättä ole.

• Ohvaaja
        sitroen kirjoitti:

pykälä on oikein. Valojen koko ei välttämättä ole.

Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.

• markustaja
        Ohvaaja kirjoitti:

Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.

pykälät oikein???
        jos se oikeasti olisi oikein ja turvallisempaa yms. niin miksi ainoastaan suomessa?

• kunnon maastureissa

varapyörä on sisällä kuskin puolella....

• 318

Suomenkommunistisenneuvostotasavallan kaikkitietävät suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet vaativat että valoissa tulee olla e-hyväksyntä .
      Jenkkiautojen valoissahan ei ole tätä hyväksyntää , joten ne on korvattava jollain prkleen talmuilla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe