Sanoituksessa tyyppi rakastuu tai tapaa kaksi naista, toinen enkeli ja toinen paholainen tai jotain.
Käsittääkseni tietysti sama nainen, on vain rajatilapersoonallisuuden eri puolista kysymys mutta en muista ilmenikö se muuten kuin rivien välistä.
Soitettiin radiossa aika usein takavuosina, vieläkin välillä varmaan kuulee.
Hei mikä kotimainen biisi?
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
Anssi Kelan piisi. Nimi ei enää muisu.
- Anonyymi
Joo näin on kiitti, etsiskelin vähän AK:n tekemiä ja Kaksi sisarta löytyi.
- Anonyymi
Tästä kuvauksesta tuli jostain syystä mieleen ulkomainen biisi - Shakespears sister ja "Stay (with me)". Biisi ja sen musiikkivideo on mahtava, varsinkin ne kohdat kun kuolema astelee portaita alas ja virnistelee.
- Anonyymi
Hyvä huomio! Muistan kun aikanaan tykkäsin biisistä, ja mulla oli tää levykin, mutta en silloin osannut ajatella rajatilapersoonallisuussuhdetta tarinan taustaksi, mutta kun sanat lukee niinhän se on.
Tosiaan se kohta missä biisi muuttuu on leikattu hienosti siihen videoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio! Muistan kun aikanaan tykkäsin biisistä, ja mulla oli tää levykin, mutta en silloin osannut ajatella rajatilapersoonallisuussuhdetta tarinan taustaksi, mutta kun sanat lukee niinhän se on.
Tosiaan se kohta missä biisi muuttuu on leikattu hienosti siihen videoon.En tiedä onko tuossa noin syvällistä ajatusta taustalla. Mutta kiva kontrasti siihen on saatu - ensin vaikuttaa niin hempeältä rakkauslaululta, mutta puolivälin paikkeilla tulee mukaan räväkkyyttä. Luin jostain nyt että videon "pahis" olisi kuvauksissa joutunut odottelemaan 12 tuntia ja naukkaili joutessaan vodkaa, mistä syystä esityksessä olisi ollut hieman ylimääräistä "lennokkuutta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512