Sanoituksessa tyyppi rakastuu tai tapaa kaksi naista, toinen enkeli ja toinen paholainen tai jotain.
Käsittääkseni tietysti sama nainen, on vain rajatilapersoonallisuuden eri puolista kysymys mutta en muista ilmenikö se muuten kuin rivien välistä.
Soitettiin radiossa aika usein takavuosina, vieläkin välillä varmaan kuulee.
Hei mikä kotimainen biisi?
5
257
Vastaukset
- Anonyymi
Anssi Kelan piisi. Nimi ei enää muisu.
- Anonyymi
Joo näin on kiitti, etsiskelin vähän AK:n tekemiä ja Kaksi sisarta löytyi.
- Anonyymi
Tästä kuvauksesta tuli jostain syystä mieleen ulkomainen biisi - Shakespears sister ja "Stay (with me)". Biisi ja sen musiikkivideo on mahtava, varsinkin ne kohdat kun kuolema astelee portaita alas ja virnistelee.
- Anonyymi
Hyvä huomio! Muistan kun aikanaan tykkäsin biisistä, ja mulla oli tää levykin, mutta en silloin osannut ajatella rajatilapersoonallisuussuhdetta tarinan taustaksi, mutta kun sanat lukee niinhän se on.
Tosiaan se kohta missä biisi muuttuu on leikattu hienosti siihen videoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä huomio! Muistan kun aikanaan tykkäsin biisistä, ja mulla oli tää levykin, mutta en silloin osannut ajatella rajatilapersoonallisuussuhdetta tarinan taustaksi, mutta kun sanat lukee niinhän se on.
Tosiaan se kohta missä biisi muuttuu on leikattu hienosti siihen videoon.En tiedä onko tuossa noin syvällistä ajatusta taustalla. Mutta kiva kontrasti siihen on saatu - ensin vaikuttaa niin hempeältä rakkauslaululta, mutta puolivälin paikkeilla tulee mukaan räväkkyyttä. Luin jostain nyt että videon "pahis" olisi kuvauksissa joutunut odottelemaan 12 tuntia ja naukkaili joutessaan vodkaa, mistä syystä esityksessä olisi ollut hieman ylimääräistä "lennokkuutta".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731