Perstaipiisi

Tuosta tupsahtaa.

Killer - Naughty Boy
https://www.youtube.com/watch?v=LFrrHB2mdzU

Saakelin hieno biisi, Siirin ääni on loistava tähän settiin, mutta video haisee kuin viikon vanha lohifile, mutta sellaista se oli silloon ennee
801087
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 80

Vanhimmat
  • Aloittaja

Kyllä, oikein hieno! Mua vieläkin harmittaa, että Killersin tarina jäi tauolle, mutta sellasta se on.

1Äänestä

• Aloittaja

• randombypasser kirjoitti:

Itsellä ehdotteli Liarin jatkoksi Studio Killersin vanhaa klassikkoa:

https://www.youtube.com/watch?v=R6kXsSJlOio

Brunilalla on käsittämätön ääni myös.

Hyvin femiini ääni. Mutta persoonallinen. 👍

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Hyvin femiini ääni. Mutta persoonallinen. 👍

Juu, Brunilan veto The Crashin leivissä biisissä Lauren Caught My Eye menee vielä pidemmälle, siinä on paha sanoa laulaako biisiä mies vai nainen :)

1Äänestä

• Aloittaja

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Annas kun kuuntelen. :)

Saat kuunnella. En ikinä kyllästy tuohon kökköiseen videoon, kun Angelin tytöt tanssii hyvin tosissaan, se on kaunista kun niillä on selvästi hauskaa ja kova meno päällä :)

Äänestä

• Aloittaja

randombypasser kirjoitti:

Saat kuunnella. En ikinä kyllästy tuohon kökköiseen videoon, kun Angelin tytöt tanssii hyvin tosissaan, se on kaunista kun niillä on selvästi hauskaa ja kova meno päällä :)

Siis So Fine oli se vittee-o

Äänestä

Vähän hidastuu kuuntelu, kun näpytän välillä. :D

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Vähän hidastuu kuuntelu, kun näpytän välillä. :D

Sulla on outo kone, jos biisi hidastuu kun näpyttelee ;P

1Äänestä

Waltaria...

Rakastuin So Fineen:
    https://www.youtube.com/watch?v=om2YKvdAbvo

Ja kieliposkella tehtyyn kapinabiisiin Pala Leipää:
    https://www.youtube.com/watch?v=z6mBMskW_wM

Myöhemmästä tuotannosta Helsinki vei sydämen tyylikkäällä pääkaupungin ilmapiirin kuvauksella tai ainakin itse koin sen kuvauksen hyvin täsmääväksi:
    https://www.youtube.com/watch?v=dehnqVEmdbs

Nonih, sain ne kuunneltua tolla tabletilla, lopulta. Tai Helsinki jäi kesken kun alkoi jumittaa. :(

Mutta tiiän biisit. Kaikki on kuunneltavia, mut ei mun huom mun mielestä niin kymppejä kun In the cradle. :)

Pala leipää, meen syömään. ;D

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Nonih, sain ne kuunneltua tolla tabletilla, lopulta. Tai Helsinki jäi kesken kun alkoi jumittaa. :(

Mutta tiiän biisit. Kaikki on kuunneltavia, mut ei mun huom mun mielestä niin kymppejä kun In the cradle. :)

Pala leipää, meen syömään. ;D

Ymmärrän, mä olenkin kivikaudelta, niin ne uppoaa :)
    Syö, mää taidan liueta orrelle lepäämään.

Lienee vanha tuttu, mutta ellei, kannattaa katsoa video ja kuunnella biisi, siinä riittää hihittelyä kun ajattelee kotimaista iskelmäpoppoota vetämässä noissa vetimissä Dirlandaata.

Slipknot - Dirlandaa :P
    https://www.youtube.com/watch?v=n_w0iN_xG0U

1Äänestä

Lienee vanha tuttu, mutta ellei, kannattaa katsoa video ja kuunnella biisi, siinä riittää hihittelyä kun ajattelee kotimaista iskelmäpoppoota vetämässä noissa vetimissä Dirlandaata.

Katsoin. :)

Hyvää yötä orrelle!

Äänestä

Niin. Tämähän oli jonkun nörden tekemä höpsisvideo.

Olen muuten tavannut Slipknotin ukkelit ihan kasvokkain ja ilman maskeja. Olivat vapaalla. Tylsiä varakkaita ukkoja.

Äänestä

Hmm. >Saakelin hieno biisi, Siirin ääni on loistava tähän settiin, mutta video haisee kuin viikon vanha lohifile, mutta sellaista se oli silloon ennee>

No mutta pahoittelut randombypasser, joudun vastaamaan ja miettimään tähän hieman omiani, ei henkilökohtaista, kuka sitten lienetkin. Jostakin samoilta ajoilta, sinne takaisin :)

o ...o
....o..
.o

Vanhat tieto vaati yhden uhrauksen sapelihammas.
Venäläisen, saksalaisen ja ranskalaisten kirjallisuuden markiisit ja sade, ei kuvittelisi kuuluneen yhteen kanssa tikku-ukkojen. Sopi minulle kuin hanska käteen kanssa Los Angelesin mainosten jotka mesittelin. Joutua johonkin ja löytää keino päästä sieltä pois. Kuinka miellyttävää ja kuinka paljon vihaa, että minut näin raatelet. Vihaan sinua, etkä edes sitä ansaitse.

https://youtu.be/t36_06LCSgw

t.sxth

Äänestä
  • siis *esittelin :) direktori leikkaa välejä pois

Äänestä

• Aloittaja

Hyvä veto Lovexilta, muistan biisin :)

Tottakai kaikki on henkilökohtaista ja sitovaa, sehän on palstan henki... ;)

Äänestä

Hyvä veto Lovexilta, muistan biisin :)

Tottakai kaikki on henkilökohtaista ja sitovaa, sehän on palstan henki... ;)

Okei hyvä :) No niin tietysti ;) Nuo sinun musa-aloitukset kun aina vähän täräyttävät.
    t.sxtj

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Okei hyvä :) No niin tietysti ;) Nuo sinun musa-aloitukset kun aina vähän täräyttävät.
    t.sxtj

Hyvä jos uppoavat, sehän se on parasta, muistaa biisi ja muistaa asioita, joita on joskus tapahtunut niin, että se biisi on mielessä niihin asioihin liittynyt :)

Äänestä

• Aloittaja

Jotenkin oli kovin muovisen oloinen veto. Solisti oli... tuota... muodollisesti pätevä, mutta laulu jäi kyllä hiukan piippuun. Ei jatkoon :)

Äänestä

Jotenkin oli kovin muovisen oloinen veto. Solisti oli... tuota... muodollisesti pätevä, mutta laulu jäi kyllä hiukan piippuun. Ei jatkoon :)

Heh, näytti olevan joku uus. Pari viikkoa sitten ilmestynyt. :P

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Joo ei paha veto, oli tiukka kattaus, mutta misu veteli kuin nauhalta, tasainen lauluääni, kuin olis mainoksia luetellut :)

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Tähän en kyllästy kai ikinä, en kyllä ymmärrä miksi, mutta samapa tuo :)

Basshunter - Boten Anna
    https://www.youtube.com/watch?v=Y7EQaNlsEFs

1Äänestä

Joo ei paha veto, oli tiukka kattaus, mutta misu veteli kuin nauhalta, tasainen lauluääni, kuin olis mainoksia luetellut :)

Hahaha. :"D

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Hahah, vai oliko se kuitenkin tämä?! :"D

https://youtu.be/oaEIxL7KQOE

Joo, tää se oli, Drömhusin tykitys, kuuminta kamaa ysikyt luvulla, huhhuhh. Toimi kuin junan vessa etelä-Suomessa, kaikki suomenruotsalaiset mimmit roikkui liiveissä, Hangon regatassa meni kaikilla pannu sekaisin tästä :)

Äänestä

Joo, tää se oli, Drömhusin tykitys, kuuminta kamaa ysikyt luvulla, huhhuhh. Toimi kuin junan vessa etelä-Suomessa, kaikki suomenruotsalaiset mimmit roikkui liiveissä, Hangon regatassa meni kaikilla pannu sekaisin tästä :)

Ne on noi ruottalaiset kovia biisinikkareita, musikaalista porukkaa. Vaikka tuo nyt olikin versio originellin pohjalta. :)
    Lisää ruottalaista..

https://youtu.be/R3bqCCTcp4U

https://youtu.be/WHBuk4j4AVw

https://youtu.be/JtwTFV-yFcs

Viimeinen on kaunis..

Äänestä

• 👍 Juu on, minunkin suosikkeja :)

t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Too on hyvä 👍

Äänestä

Leo Rojas-Farewell. 🌞🌛

https://youtu.be/933uhj79lmg

"Aurinko rakasti Kuuta niin paljon, että hän kuoli joka yö antaakseen tämän hengittää…

Aurinko oli eräänlainen jumala. Hänen valonsa oli niin voimakas, että se herätti yrttejä eloon ja kasvatti tavaroita maasta. Jokainen tuli joka päivä ulos palvomaan häntä.

Kuu nähtiin pimeytenä. Sellaisen, joka toi kylmää läsnäoloa maailmaan. Kaikki piiloutuivat koteihinsa, kun hän nousi.

Kuu halusi tulla nähdyksi. Hän halusi raitista ilmaa keskiyön taivaalla. Hän halusi tulla rakastetuksi.

Silti kaikki ihailivat aurinkoa. He tunsivat hänen hehkunsa lämmön. He tunsivat elävänsä hänen päivänvalossa.

Mutta Auringolla oli salaisuus: hän ihaili Kuuta. Hän tunnisti hänen salailunsa ja rakastui hänen tapaan, jolla hän oli arka itselleen. Hän piilotti osia itsestään maailmalta, jotka hän tiesi maailman hyväksyvän.

He olivat vastakkaisia ​​sieluja, aurinko ja kuu. He olivat rakastavia, jotka tapasivat harvoin ja kaipasivat aina toisiaan. Silti he molemmat odottivat kärsivällisesti niitä harvoja päiviä, jolloin he voisivat elää rauhassa rinnakkain.

Aurinko halusi tehdä hänen todellisen rakkautensa onnelliseksi hänen poissa ollessaan. Hän halusi näyttää maailmalle, mitä hänellä oli tarjottavanaan.

Hän mietti viikkoja, kuinka antaa hänelle hänen toivomansa henkäys ilmaa jättäen maailman pilveen.

Lopulta hän tiesi, mitä hänen piti tehdä.
Hän uhrasi valonsa joka ilta loistaakseen Kuussa, jotta se voitaisiin nähdä kaikessa kauneutessaan.

Hän luopui jostakin, josta hän oli ihailtu, antaakseen hänen loistaa."

https://vocal.media/poets/the-greatest-love-story-of-all-time

Äänestä
  • Hieno! 🙃
    Alakoulun opettaja oli valittanut äidille, että olemme siskon kanssa erillaiset kuin aurinko ja kuu. Voin vain arvailla kumpi oli kumpi. Sisko oli huolellinen ja hoiti kaikki koulutehtävät. Minä tuskin muistin koskaan mitään koulutehtäviä olevankaan, piirtelin ja tein reikiä kirjoihin ja kiireellä välitunnille, kuka ehtii ensimmäisenä 😂
    t.sxth

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno! 🙃
    Alakoulun opettaja oli valittanut äidille, että olemme siskon kanssa erillaiset kuin aurinko ja kuu. Voin vain arvailla kumpi oli kumpi. Sisko oli huolellinen ja hoiti kaikki koulutehtävät. Minä tuskin muistin koskaan mitään koulutehtäviä olevankaan, piirtelin ja tein reikiä kirjoihin ja kiireellä välitunnille, kuka ehtii ensimmäisenä 😂
    t.sxth

Yö ja päivä siis. :)

Noita mytologisia tarinoita kun lukee auringosta ja kuusta, niin jossain on ajateltu heidän olevan sisarukset, joissain rakastavaiset. Joissain aurinko on femiini ja joissain maskuliini. Samoin kuu.

Mikä on hallitseva planeettasi? :)

Minun on kuu. 🌛

"Rapua hallitseva taivaankappale on Kuu, joka heijastaa Auringon valoa silloin kun muuten on pimeää."

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Noita mytologisia tarinoita kun lukee auringosta ja kuusta, niin jossain on ajateltu heidän olevan sisarukset, joissain rakastavaiset. Joissain aurinko on femiini ja joissain maskuliini. Samoin kuu.

Minun on kuu. 🌛

"Rapua hallitseva taivaankappale on Kuu, joka heijastaa Auringon valoa silloin kun muuten on pimeää."

Mistä laulusta nämä sanat? :)

Sinä olet aurinko minä olen kuu
    Sinun valosi lämpöinen minusta heijastuu
    Tämän kesän päivät ja yöt me taivaita matkataan

Ja joka hetki yhä enemmän toisiimme uskotaan

Kun sinuun sukellan et hukuta minua
    Kun lennät korkealla en kadota sinua
    Kaikki taiat kesäyön me yhdessä todistetaan ja joka hetki yhä syvemmin toisimme kietoudutaan.

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Minun on kuu. 🌛

Paras kuvainnollinen biisi kuusta on seuraava. Kuka on aurinko ja kuka olisi se kuu, monet kuut odottavat oikeaa aurinkoa.
    https://www.youtube.com/watch?v=vBHR7gmTAuM

AV

1Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Mistä laulusta nämä sanat? :)

Sinä olet aurinko minä olen kuu
    Sinun valosi lämpöinen minusta heijastuu
    Tämän kesän päivät ja yöt me taivaita matkataan

Ja joka hetki yhä enemmän toisiimme uskotaan

Kun sinuun sukellan et hukuta minua
    Kun lennät korkealla en kadota sinua
    Kaikki taiat kesäyön me yhdessä todistetaan ja joka hetki yhä syvemmin toisimme kietoudutaan.

Hallitseva planeetta on Uranus. En tiedä tuota? :) Se on mikä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hallitseva planeetta on Uranus. En tiedä tuota? :) Se on mikä?

Okei Uranus. Vesimies, kuten perheeni jäsenetkin. Kaikki muut paitsi isäni on leijona, jonka planeetta on aurinko. :)

Kesä yhdessä/Anna Eriksson.

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Okei Uranus. Vesimies, kuten perheeni jäsenetkin. Kaikki muut paitsi isäni on leijona, jonka planeetta on aurinko. :)

Kesä yhdessä/Anna Eriksson.

Vaan nyt liukenen peittelemään nuo sydämeni alla kasvaneet, aina sydämessäni pikku veskarit tutilullaa. Juhlapäivä, niin saivat valvoa pidempään. Öitä. :)

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Vaan nyt liukenen peittelemään nuo sydämeni alla kasvaneet, aina sydämessäni pikku veskarit tutilullaa. Juhlapäivä, niin saivat valvoa pidempään. Öitä. :)

Heh.! Öitä tai aamua :) Kävin väliin kyläilemässä kun kutsu kävi. Onnittelut heille!
    t.sxth

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Heh.! Öitä tai aamua :) Kävin väliin kyläilemässä kun kutsu kävi. Onnittelut heille!
    t.sxth

Kiitos. :)

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Minun on kuu. 🌛

Hallitseva planeettasi? Jotain astrologia-hommia? Ei hajuakaan, yleensä mun hallitseva planeetta on se, kuka mun kiertoradalle asettuu ;)

Äänestä

Hallitseva planeettasi? Jotain astrologia-hommia? Ei hajuakaan, yleensä mun hallitseva planeetta on se, kuka mun kiertoradalle asettuu ;)

Horoskoopeilla on planeettansa. :D

Äänestä

• Aloittaja

JasuM kirjoitti:

Horoskoopeilla on planeettansa. :D

Niin kuulemma. Sit oli jokin nouseva tai laskeva merkki, muistelen, ja paljon muuta josta en ymmärrä pätkääkään :)

1Äänestä

Niin kuulemma. Sit oli jokin nouseva tai laskeva merkki, muistelen, ja paljon muuta josta en ymmärrä pätkääkään :)

Hei, nyt ei ollut sukelluspuvusta kyse :D Laittaa vaan nettiin oman syntymäpäivän kuukauden ja kirjoittaa siihen jatkoksi hallitseva planeetta. Jos sitä ei selvitetä niin, niin sitten se saattaa olla minullakin joku muu. Ja jos muistin oikein.. :)
    t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Hei, nyt ei ollut sukelluspuvusta kyse :D Laittaa vaan nettiin oman syntymäpäivän kuukauden ja kirjoittaa siihen jatkoksi hallitseva planeetta. Jos sitä ei selvitetä niin, niin sitten se saattaa olla minullakin joku muu. Ja jos muistin oikein.. :)
    t.sxth

Kyllä noi horror-skooppi -hommat on useimmille miehille sukelluspukua edellyttäviä juttuja :)

Pikainen googletus antoi esimerkiksi tuollaisen:
    Kauris on kunnianhimoinen suorittaja, jonka hallitseva planeetta on Saturnus. Hyväntuulinen kauris voi toisinaan yllättää synkällä pessimismillään. Kauris on käytännöllinen ja ahkera puurtaja, joka useimmiten valitsee työn tunteilun sijaan. Kauris voikin tunnepuolella näyttäytyä kylmänä riippumatta siitä, mitä hän todellisuudessa tuntee.

Ja kun käytännöllisenä otuksena kaipaan myös faktoja, niin Ursan isuvt mainitsivat, että:
    Saturnus on koko tammikuun ajan Kauriin tähdistössä.

Äänestä

Kyllä noi horror-skooppi -hommat on useimmille miehille sukelluspukua edellyttäviä juttuja :)

Pikainen googletus antoi esimerkiksi tuollaisen:
    Kauris on kunnianhimoinen suorittaja, jonka hallitseva planeetta on Saturnus. Hyväntuulinen kauris voi toisinaan yllättää synkällä pessimismillään. Kauris on käytännöllinen ja ahkera puurtaja, joka useimmiten valitsee työn tunteilun sijaan. Kauris voikin tunnepuolella näyttäytyä kylmänä riippumatta siitä, mitä hän todellisuudessa tuntee.

Ja kun käytännöllisenä otuksena kaipaan myös faktoja, niin Ursan isuvt mainitsivat, että:
    Saturnus on koko tammikuun ajan Kauriin tähdistössä.

Köh `':) Tekisi mieli kysyä, että oletko aivan varma että se on tuo. No mutta, aivan mahtava merkki. Etelä-Suomessa kauriit tunnetaan myös poroina :).

Tämähän on tällaista mukava tietää asiaa, paitsi kuulin kokeillessani akupunktiohoitoa, että tähdistöt tunnetaan samoilla nimillä ympäri maapalloa. Joku merkittävä rooli niillä on ainakin ollut ihmiskunnan hämäristä tänne päivään asti.
    t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Köh `':) Tekisi mieli kysyä, että oletko aivan varma että se on tuo. No mutta, aivan mahtava merkki. Etelä-Suomessa kauriit tunnetaan myös poroina :).

Tämähän on tällaista mukava tietää asiaa, paitsi kuulin kokeillessani akupunktiohoitoa, että tähdistöt tunnetaan samoilla nimillä ympäri maapalloa. Joku merkittävä rooli niillä on ainakin ollut ihmiskunnan hämäristä tänne päivään asti.
    t.sxth

No tota soitin mutsille ja kysyin, että onko se varma siitä että synnyin tammikuussa. Meni puhelimessa valalle asiasta, vaikka totesikin ettei muistinsa enää ole ihan niin hyvä kuin nuorena... 🙄

Joten on oltava varma, kun asian suhteen viimeisen sanan sanoja on valalle mennyt 😁

Ja kyllä toi kuvaus aika hyvin pitää kutinsa, ei toki sanasta sanaan, mutta joo'o, löytyy siitä jotain omaakin.

Ehei, kyllä ne on pohjoosessa poroja tai siis keski-Suomessa, kun eihän Oulun korkeudella vielä olla kuin puolimatkassa. Etelämpänä kauriita kutsutaan liikennevahingoksi 😂

Niin, kauriin planeetta on saturnus. Sattumoisin Rooman valtakunnassa vietettiin asiaan liittyen Saturnalia-nimistä juhlaa joskus joulukuun lopulla. Kyseessä oli Rooman valtakunnan Saturnuksen kunniaksi vietetyt noin viikon kekkerit ja Saturnushan oli hedelmällisyyden(kin) jumaluus. Ne viikon kekkerit olivat kuin viikon mittainen Ruotsin risteily eli paljon viinaa, bailaamista ja panemista.

Äänestä

No tota soitin mutsille ja kysyin, että onko se varma siitä että synnyin tammikuussa. Meni puhelimessa valalle asiasta, vaikka totesikin ettei muistinsa enää ole ihan niin hyvä kuin nuorena... 🙄

Joten on oltava varma, kun asian suhteen viimeisen sanan sanoja on valalle mennyt 😁

Ja kyllä toi kuvaus aika hyvin pitää kutinsa, ei toki sanasta sanaan, mutta joo'o, löytyy siitä jotain omaakin.

Ehei, kyllä ne on pohjoosessa poroja tai siis keski-Suomessa, kun eihän Oulun korkeudella vielä olla kuin puolimatkassa. Etelämpänä kauriita kutsutaan liikennevahingoksi 😂

Niin, kauriin planeetta on saturnus. Sattumoisin Rooman valtakunnassa vietettiin asiaan liittyen Saturnalia-nimistä juhlaa joskus joulukuun lopulla. Kyseessä oli Rooman valtakunnan Saturnuksen kunniaksi vietetyt noin viikon kekkerit ja Saturnushan oli hedelmällisyyden(kin) jumaluus. Ne viikon kekkerit olivat kuin viikon mittainen Ruotsin risteily eli paljon viinaa, bailaamista ja panemista.

Okei. Nauran täällä ihan hervottomana noille jutuillesi, on siinä mutsi saanut puhelun 😂

Tämän profiilissa lukee että vesimiestä hallitseva planeetta Uranus edustaa ihmisen yhteyttä korkeampaan tietoisuuteensa ja kosmisiin rytmeihin. Vesimiehet elävät aina vähän omissa maailmoissaan, koska he eivät pysty irrottautumaan merkkinsä mukaisesta alitajuisesta ymmärryksestä ympärillään tapahtuvia asioita kohtaan. Noh.. 🙄

Tämän tietoisuus ei nyt pysty ymmärtämään randombypasser palstalla koskevaa arvoitusta ja jotain juttua, niin sekös tässä ihmetyttää. Mitään en kyllä allekirjoita muusta vesimiehen kuvauksesta, mikä tekee siitä sen itsensä kuvauksen 🤭

En jotenkaan vaan voinut olla huomaamatta vauhtiasi tuossa joulu- ja vuodenvaihteessa, mutta noin ylipäätään pidän kirjoituksistasi ja kun eka kerran siihen törmäsin.. Ensivuonna kauriin kannattanee varata se viikon ruotsinristeily ilman muuta 😅

t.sxth

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Nauran täällä ihan hervottomana noille jutuillesi, on siinä mutsi saanut puhelun 😂

Tämän profiilissa lukee että vesimiestä hallitseva planeetta Uranus edustaa ihmisen yhteyttä korkeampaan tietoisuuteensa ja kosmisiin rytmeihin. Vesimiehet elävät aina vähän omissa maailmoissaan, koska he eivät pysty irrottautumaan merkkinsä mukaisesta alitajuisesta ymmärryksestä ympärillään tapahtuvia asioita kohtaan. Noh.. 🙄

Tämän tietoisuus ei nyt pysty ymmärtämään randombypasser palstalla koskevaa arvoitusta ja jotain juttua, niin sekös tässä ihmetyttää. Mitään en kyllä allekirjoita muusta vesimiehen kuvauksesta, mikä tekee siitä sen itsensä kuvauksen 🤭

En jotenkaan vaan voinut olla huomaamatta vauhtiasi tuossa joulu- ja vuodenvaihteessa, mutta noin ylipäätään pidän kirjoituksistasi ja kun eka kerran siihen törmäsin.. Ensivuonna kauriin kannattanee varata se viikon ruotsinristeily ilman muuta 😅

t.sxth

Ja tämähän oli siis pertaibiisiketju, tosin jo keskiviikkoon vaihtunut :)

>Hyvä jos uppoavat, sehän se on parasta, muistaa biisi ja muistaa asioita, joita on joskus tapahtunut niin, että se biisi on mielessä niihin asioihin liittynyt>

Risteilymusakia sinulle, olehan sitten varovainen matkalla ;)

Bloodhound Gang - Uhan Tiss Uhn Tiss
    https://youtu.be/s_RGaSV0KIg

t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ja tämähän oli siis pertaibiisiketju, tosin jo keskiviikkoon vaihtunut :)

>Hyvä jos uppoavat, sehän se on parasta, muistaa biisi ja muistaa asioita, joita on joskus tapahtunut niin, että se biisi on mielessä niihin asioihin liittynyt>

Risteilymusakia sinulle, olehan sitten varovainen matkalla ;)

Bloodhound Gang - Uhan Tiss Uhn Tiss
    https://youtu.be/s_RGaSV0KIg

t.sxth

Njääh, risteilylle sopii samalta soitin- ja lauluyhteyeeltä paremmin
    https://www.youtube.com/watch?v=JZpxaiNV_sM

Tuon kappaleen kertosäettä käytetään myös töissä kuvaamaan sitä, kun asiat eivät menneet ihan suunnitellusti kertomalla kollegalle että "Foxtrot, Uniform...". Se pidemmälle ei tartte mennä, ymmärrys syntyy yleensä pelkällä Foxtrotillakin 😁

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

t.sxth

Noo, ehkä höpinän totuudellinen osa alkaa vasta sen mutsi-lätinän jälkeen, ihan en viittinyt muorille kilautella kuitenkaan 😂

Hmmm, mulla on ollut kumppanina joskus vesimies-tytsy. Se oli omanlaisensa jääräpää, tiukka katsantokannoissaan. Ja viihtyi tuo omissa ajatuksissaankin varsin hyvin.

Jaa minä arvoitus? No totaa... Vaikea ymmärtää, mutta sovitaan niin.

Aaaa, luulen että risteilyt jää vähiin, niitä on koettu naperona sen verran monet, että tuskin mitään säväyttävää uutta olisi enää tarjolla. Olin muutamaan otteeseen, aikanaan, abi-risteilyilla ns. valvojan hommissa ja se oli oikestaan aika kivaa. Tosin hyväkäytöksisiä mukuloita sillon liikenteessä, ei ollenkaan samanlaista säätöä ja sikailua kuin omalla sukupolvella vastaavaan ikään, vähän piti jopa kannustaa porsastelemaan, vaikkakin silleen siististi vain 🤣

Äänestä

Noo, ehkä höpinän totuudellinen osa alkaa vasta sen mutsi-lätinän jälkeen, ihan en viittinyt muorille kilautella kuitenkaan 😂

Hmmm, mulla on ollut kumppanina joskus vesimies-tytsy. Se oli omanlaisensa jääräpää, tiukka katsantokannoissaan. Ja viihtyi tuo omissa ajatuksissaankin varsin hyvin.

Jaa minä arvoitus? No totaa... Vaikea ymmärtää, mutta sovitaan niin.

Aaaa, luulen että risteilyt jää vähiin, niitä on koettu naperona sen verran monet, että tuskin mitään säväyttävää uutta olisi enää tarjolla. Olin muutamaan otteeseen, aikanaan, abi-risteilyilla ns. valvojan hommissa ja se oli oikestaan aika kivaa. Tosin hyväkäytöksisiä mukuloita sillon liikenteessä, ei ollenkaan samanlaista säätöä ja sikailua kuin omalla sukupolvella vastaavaan ikään, vähän piti jopa kannustaa porsastelemaan, vaikkakin silleen siististi vain 🤣

Vai sellaista :) Omalta osaltani voin kertoa, että lähes taivaan korkeuksiin toiveeni lähetän, "Please! Anna sen olla joku muu kuin kauris, anna sen olla joku muu kuin kauris!" Ja mitä tapahtuu. Sieltähän se kauris tulla kopsuttelee 🤣

No mutta, ei siinä mitään. Joskus vanhoina aikoina kirjasin kaikkiin profileihini syntymäpäiväkseni erään alkuvuoden päivän, kun en muuta keksinyt.
    En kyllä usko olevani jääräpää, enemmänkin kiltteydestä syytetty. Mut juu, onhan sitä jotain jo oppinut. Ainakin toivon niin.🙄

Ai se arvoitus? Noh, alkuun olisi riittänyt se että, "tule hyvä kakku, älä tule paha kauriskakku". Olen nyt sitten hieman lähtökuopissa, mutta pääasia ettet omilta abiristeilyiltä tänne viestittele 😂

No tuon saman ilmiön olen itsekin huomannut nuorissa. Kummastakin vähän tuota asiaa ja sain taputuksen olkapäähän, "hei mutsi, ei sulle kaikkea kerrota" 😅

t.sxth

Äänestä

Njääh, risteilylle sopii samalta soitin- ja lauluyhteyeeltä paremmin
    https://www.youtube.com/watch?v=JZpxaiNV_sM

Tuon kappaleen kertosäettä käytetään myös töissä kuvaamaan sitä, kun asiat eivät menneet ihan suunnitellusti kertomalla kollegalle että "Foxtrot, Uniform...". Se pidemmälle ei tartte mennä, ymmärrys syntyy yleensä pelkällä Foxtrotillakin 😁

Uups! `':) Nyt kyllä laitoit pahan! Ehkä parempi alkaa tujottelemaan taivaalle ja alkaa puhumaan säästä.

Vain niin teillä :) Täällä mainitaan himmelit, jotka sanakin viittaavat johonkin vaikeasti ymmärrettävään. Jos kukaan sellaista härveliä ikinä yrittänyt rakentanut, niin tietää mitä tapahtuu kun yrittää vetää yhdestä narusta tai lisätä siihen yhden uuden osan. Noh nyt, ei sen näin pitänyt..

No mutta. Tuo foxtrotti viittaa kyllä ihan johonkin muuhun, oisko jonkinlaista tangoa?😳

https://youtu.be/4u6ycs90YIk

t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Vai sellaista :) Omalta osaltani voin kertoa, että lähes taivaan korkeuksiin toiveeni lähetän, "Please! Anna sen olla joku muu kuin kauris, anna sen olla joku muu kuin kauris!" Ja mitä tapahtuu. Sieltähän se kauris tulla kopsuttelee 🤣

No mutta, ei siinä mitään. Joskus vanhoina aikoina kirjasin kaikkiin profileihini syntymäpäiväkseni erään alkuvuoden päivän, kun en muuta keksinyt.
    En kyllä usko olevani jääräpää, enemmänkin kiltteydestä syytetty. Mut juu, onhan sitä jotain jo oppinut. Ainakin toivon niin.🙄

Ai se arvoitus? Noh, alkuun olisi riittänyt se että, "tule hyvä kakku, älä tule paha kauriskakku". Olen nyt sitten hieman lähtökuopissa, mutta pääasia ettet omilta abiristeilyiltä tänne viestittele 😂

No tuon saman ilmiön olen itsekin huomannut nuorissa. Kummastakin vähän tuota asiaa ja sain taputuksen olkapäähän, "hei mutsi, ei sulle kaikkea kerrota" 😅

t.sxth

No ei se niin vakavaa ole, nauris on hyvä juures, oikein terveellinenkin. Sitä paitsi nauriiden rykimäaika on vasta syksyllä, tässä on hyvin aikaa paeta pahinta hölmöilykautta 🤪

Niin, oli sellainenkin abiristeily, missä ns. omat muksut eli oma valvottava ryhmä piti käytäväbileitä. Valvojat tultiin paikalle ja todettiin, että laivan porukan mielestä käytävä/hyttibileitä ei saa pitää. Eikä musaa soittaa näin kovaa, kun kello on aamu. Muksut oli sitten että joo, okei, tää loppuu, mutta me sedät oltiin sitten ettei sen tartte loppua, kun ei laivan porukat ole tulleet meuhkamaan. Bileet jatkui. Sitten huomattiin yhdessä hytissä ostoskärryt, joissa oli barbaranukke. Siitä kysymään, että mikä juttu, mikä idea. No hauska idea ja sitten korvat luimussa, että oltiin aateltu viskata kärryt ja barbara kannelta. Ai, no mikä estää. No kun te tulitte, ni ei nyt viitti. Viittiipäs, me tullaan valvomaan ettette heitä toisianne alas sieltä kannelta. Eivät heittäneet, vain kärrit ja barbaran, sitten jatkettiin bileitä. Aamulla sattui valvojiakin korvien väliin 😵

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Uups! `':) Nyt kyllä laitoit pahan! Ehkä parempi alkaa tujottelemaan taivaalle ja alkaa puhumaan säästä.

Vain niin teillä :) Täällä mainitaan himmelit, jotka sanakin viittaavat johonkin vaikeasti ymmärrettävään. Jos kukaan sellaista härveliä ikinä yrittänyt rakentanut, niin tietää mitä tapahtuu kun yrittää vetää yhdestä narusta tai lisätä siihen yhden uuden osan. Noh nyt, ei sen näin pitänyt..

No mutta. Tuo foxtrotti viittaa kyllä ihan johonkin muuhun, oisko jonkinlaista tangoa?😳

https://youtu.be/4u6ycs90YIk

t.sxth

Ei too ollut paha, hauska vain, pojat osasivat pelleillä sanoituksillaan.

Elä nyt, olen aikanaan muksuja ollut kasaamassa himmeleitä, ei se niin vaikeaa ollut. Oli semmonen naapurin vanha pariskunta, joiden muksut oli lentäneet pesästä aikaa sitten ja ne otti mut sitten ikäänkuin lasten lapsen asemaan, näytti kaikkea jne. Se pappa kasaili himmeleitä ilokseen, mutta laittoi niitä myyntiinkin, kun osasi tehdä ja siihen ne oli muotiakin. No enää en kyllä osais, menis vaan hermot oljenpätkien kanssa tuhratessa 😂

Jaa... Edellisessä biisissä kuitenkin foxtrotilla lienee viitattu mamboon.

https://www.youtube.com/watch?v=BR03WCEEvSs&list=PL03nPfj_2fJz1hI8cEFtIBqZ363pIKCZf&index=27

Äänestä

No ei se niin vakavaa ole, nauris on hyvä juures, oikein terveellinenkin. Sitä paitsi nauriiden rykimäaika on vasta syksyllä, tässä on hyvin aikaa paeta pahinta hölmöilykautta 🤪

Niin, oli sellainenkin abiristeily, missä ns. omat muksut eli oma valvottava ryhmä piti käytäväbileitä. Valvojat tultiin paikalle ja todettiin, että laivan porukan mielestä käytävä/hyttibileitä ei saa pitää. Eikä musaa soittaa näin kovaa, kun kello on aamu. Muksut oli sitten että joo, okei, tää loppuu, mutta me sedät oltiin sitten ettei sen tartte loppua, kun ei laivan porukat ole tulleet meuhkamaan. Bileet jatkui. Sitten huomattiin yhdessä hytissä ostoskärryt, joissa oli barbaranukke. Siitä kysymään, että mikä juttu, mikä idea. No hauska idea ja sitten korvat luimussa, että oltiin aateltu viskata kärryt ja barbara kannelta. Ai, no mikä estää. No kun te tulitte, ni ei nyt viitti. Viittiipäs, me tullaan valvomaan ettette heitä toisianne alas sieltä kannelta. Eivät heittäneet, vain kärrit ja barbaran, sitten jatkettiin bileitä. Aamulla sattui valvojiakin korvien väliin 😵

Kjääh, aivan mahtava risteily 😂 🤣 Nuo on nuorten kanssa niin unohtumattomia. Siinä sitä taas aamulla vanha muistaa, ettei ihan ehkä ihan kaikkeen tarvitse pystyä 🥳😱

t.sxth

Äänestä

Ei too ollut paha, hauska vain, pojat osasivat pelleillä sanoituksillaan.

Elä nyt, olen aikanaan muksuja ollut kasaamassa himmeleitä, ei se niin vaikeaa ollut. Oli semmonen naapurin vanha pariskunta, joiden muksut oli lentäneet pesästä aikaa sitten ja ne otti mut sitten ikäänkuin lasten lapsen asemaan, näytti kaikkea jne. Se pappa kasaili himmeleitä ilokseen, mutta laittoi niitä myyntiinkin, kun osasi tehdä ja siihen ne oli muotiakin. No enää en kyllä osais, menis vaan hermot oljenpätkien kanssa tuhratessa 😂

Jaa... Edellisessä biisissä kuitenkin foxtrotilla lienee viitattu mamboon.

https://www.youtube.com/watch?v=BR03WCEEvSs&list=PL03nPfj_2fJz1hI8cEFtIBqZ363pIKCZf&index=27

Oivoi. 😅 Täällä sitä laitetaan ammatillista pätemistäni halvalla ja kaikki muutkin kortit viedään käsistä, kun nuo himmelitkin tuntuu onnistuvan niin helposti.

No mutta, jos nauriiden rykimäaika on vasta syksyllä, niin deer hunder on siihen kovin synkkä kuva, eikä lainkaan seksiä.. hmm.

Jaa-a, minun tässä hyvin aikaa tutkiskella näitä muita hölmöilyjä krokotiilimiehen johdolla 😅

https://youtu.be/tE1HDSipRxU

t.sxth

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Kjääh, aivan mahtava risteily 😂 🤣 Nuo on nuorten kanssa niin unohtumattomia. Siinä sitä taas aamulla vanha muistaa, ettei ihan ehkä ihan kaikkeen tarvitse pystyä 🥳😱

t.sxth

Ne oli hyviä settejä, meillä on hyvä kolmen tai neljän ukkelin porukka vahtimassa muksuja, otettiin silleen köykäisesti koko illan, että kyettäisiin toimimaan vastuullisesti jos/kun tilanne tulee. Pahin tilanne oli alkava tappelu toisen lukion poiken kanssa ja toiseksi pahin oli totaalisesti hajoava nuori neiti kun kesken risteilyn oli poikaystäväabi ollut pahan teossa jonkun toisen tytsin kanssa. Molemmista selvittiin ehjinä ja hiukan taas viisaampina.

Ei ehkä täs iäs jaksais enää, mutta oli ne niin kivoja reissuja, että ainakaan suorilta en sanois ei jos kysyttäisiin. Ne skidit oli aina niin huikeeta porukkaa ja pääosin tosi hyvin käyttäytyviä, vielä klo 04:00 aamullakin 😁

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Oivoi. 😅 Täällä sitä laitetaan ammatillista pätemistäni halvalla ja kaikki muutkin kortit viedään käsistä, kun nuo himmelitkin tuntuu onnistuvan niin helposti.

No mutta, jos nauriiden rykimäaika on vasta syksyllä, niin deer hunder on siihen kovin synkkä kuva, eikä lainkaan seksiä.. hmm.

Jaa-a, minun tässä hyvin aikaa tutkiskella näitä muita hölmöilyjä krokotiilimiehen johdolla 😅

https://youtu.be/tE1HDSipRxU

t.sxth

No ei ne himmelit kyllä enää onnistuis, ei todellakaan, siinä lentäis oljen pätkät ja ärräpäät jos pitäis ees kokeilla.

Niin, se rykimä on syksyllä ja siinähän se tulee perässä se räiskintäaika. Varmaan siinä rytäkässä tipahtaa jokunen seksiä kokematonkin, luonnon lakia, vahvimmat selviytyy. Ja saa seksiäkin, niin kai se on 😂

Sepä tuo krokotiilimies meni kupsahtamaan, mutta saahan siitä oppia miten käärmeitä käsitellään.

Äänestä

Judas Priest - The Green Manalishi.

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Vahteraa lisää..

https://youtu.be/udX9zGiUcfw

Uutta minulle. Kaunista ja vähän surullista. Maanantaisin on aina hieman eri sävelet :)
    t.sxth

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Uutta minulle. Kaunista ja vähän surullista. Maanantaisin on aina hieman eri sävelet :)
    t.sxth

Melankolia liikuttaa. :')

Äänestä

• JasuM kirjoitti:

Melankolia liikuttaa. :')

No voi sinua😦. * Tarjoaa nessua* Tuohon kunnon turaus 🤧 Ja sitten ihan jotain muuta :)

Mietin Siiri lisäksi muita, joiden lopettaminen harmittanut, niin muisti Vain Elämää ohjelmasta Terhi Kokkosen, jonka olis suonut jatkavan soolouraa. En edes tiennyt että niin hyvä.

Amen - Terhi Kokkonen
    https://youtu.be/pJEsUI71Y98

t.sxth

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

No voi sinua😦. * Tarjoaa nessua* Tuohon kunnon turaus 🤧 Ja sitten ihan jotain muuta :)

Mietin Siiri lisäksi muita, joiden lopettaminen harmittanut, niin muisti Vain Elämää ohjelmasta Terhi Kokkosen, jonka olis suonut jatkavan soolouraa. En edes tiennyt että niin hyvä.

Amen - Terhi Kokkonen
    https://youtu.be/pJEsUI71Y98

t.sxth

Kiitti. :)

Välillä sitä vaeltelee ajatuksissaan ja uppoutuu ihan mahdottomiin juttuihin, huomaa pöyhivänsä tunteita mitkä ottaa valtaansa ja sitten erehtyy kuuntelemaan musiikkia joka oikein vihmoo..

Sitten jo tillittää tippa silmässä.

Kiva kappale tuo Amen. En ole kuullut ennen.

Äänestä

Maantaina voi mennäkin sitten Siiristä Reinoon. Aina pitänyt tästä, mutta esittäköön nyt Ressu :)

Antaudun

https://youtu.be/jOGzFNuHvOA

t.sxth

Äänestä
  • Aloittaja

Elähä sie hätäile tytsi, ei tulevaisuutta kannata elää etukäteen. Ja voihan se olla, että joku tekaisee huomisen kunniaksi uuden musisointiketjunkin 😉

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta tupsahtaa.

Killer - Naughty Boy
https://www.youtube.com/watch?v=LFrrHB2mdzU

Saakelin hieno biisi, Siirin ääni on loistava tähän settiin, mutta video haisee kuin viikon vanha lohifile, mutta sellaista se oli silloon ennee

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu