Kuulutko sinä siihen ryhmään, joka raivoaa aurakuskeille? Aurakuskit tekevät hyvää työtä. Eivät he tahallaan ole tien tulppana, vaan parantamassa ihmisten mahdollisuutta liikkua. Raivostutko auran perässä?
Kuulutko ryhmään
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran olin tehnyt juuri lumityöt oikein huolella, ja tien vierustankin kolasin, jotta pääsen autolla kauppaan. Eikös sieltä tullut sitten jokin auraaja tietä pitkin. Valtavan lumivallin teki siihen pihani eteen, jonka juuri olin kolannut. Heitin lumipaakilla sitä saatanan keltaista paskiaista.
- Anonyymi
Miksi raivoaisin kenellekään, joka on hyvällä asialla? Kapea kysymys, laajennettu vastaus…
- Anonyymi
Paljon ne kohtaavat tien päällä raivoa. Hyvä kysymys eli miksi?
- Anonyymi
Etenkin nyt kiinteistöhuollossa on kiireiset ajat. Ei niillä pikkutraktoreilla tälläistä lumimäärää niin nopeasti siirretä ja isot koneet ei noille kerrostalopihoille mahdu. Ei se työtä ainakaan nopeuta, jos puhelin soi viiden minuutin välein, että koska oot tulossa. Jos ihmiset ois järkeviä, niin tälläisillä ilmoilla ei pitäis lähteä yhtään mihinkään. Ainoostaan sairaalat täytyy pitää yllä, mutta joku kauppa ei siihen kaadu, jos on yhden päivän kiinni.
- Anonyymi
En raivostu perässä ajamisesta, mut sellainen ärsyttää, kun herätetään sängystä kesken parhaiden unien aamuyöstä kl. 1-7:00 välisenä aikana. Tätäkin tapahtunut tänä talvena.
- Anonyymi
Siksi, että aamulla tiet ovat valmiina. Kaikille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että aamulla tiet ovat valmiina. Kaikille.
Yhdenvertaisesti kaikille👍Jääny termi koulusta mieleen, vaikka kesken jäi
- Anonyymi
Ärsyttääkö sellainenkin, ettei ole aurattu reiluun vuorokauteen ollenkaan, vaikka kokoajan on satanut lunta?
- Anonyymi
Ihmiset karjuvat, solvaavat, näyttävät käsimerkkejä, välkyttelevät valoja jne. Aurakuskeille osoitetaan mieltä kun he jyrräävät edessä. Käsittämätöntä moukkamaisuutta.
- Anonyymi
Ne moukat, ne moukat
- Anonyymi
En tietenkään raivoa, hullut raivoaa.
Ei ole syytä raivota kun tekevät tärkeää työtä. Jos tiedän aurauskalusteen olevan todennäköisesti reitillä, suunnittelen reittini uusiksi. Hieman aikasempi lähtökään ei ole pahitteeksi. Ja jos myöhästyn esimerkiksi töistä (joka ei ole suotavaa) se ei silti ole loppujen lopuksi maailmanlopun asia.
Jos mikä joskus veetuttaa niin ne metriset aurausvallit, kun juuri luosannut lumet pihasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3251896IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471599Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1541301Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021141- 1431138
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.811090Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701047Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73973Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48942Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta155899