UPM sulkee pari konetta ja tämä on varma tieto

Anonyymi

9

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskimäärin 7500 egeä kuussa ei riitä koneen pyörimisen katselemiseen.
      AKT "tukitoimillaan" takaa, ettei Suomessa pyöri kohtaa mikään härveli. Lakot ovat sallittu väline, mutta tukilakot aiheuttavat ongelmia tahoille, joilla ei ole itse kiistakapulan kanssa mitään yhteistä.

• Anonyymi

Kovat on korotukset pojilla olleet, kun pari vuotta sitten saivat 4600€ metsäteollisuus ry:n mukaan.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

UPM-Kymmene on kyllä niin huono sijoitus ollut jo pitkän aikaa. Nytkin Helsingin indeksit kauheessa nousussa mutta UPM se römpii alamäkeen.

• Anonyymi

Joo, itsekin myin UPM:t pois puolitoista viikkoa sitten 35,4€ keskihintaan. Reilut 25€ voittoa per osake, kohta voisi ostaa takaisin jos koukkaa 30€ tasoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, itsekin myin UPM:t pois puolitoista viikkoa sitten 35,4€ keskihintaan. Reilut 25€ voittoa per osake, kohta voisi ostaa takaisin jos koukkaa 30€ tasoon.

Pian nousee yli 40e eli köyhät myy paniikissa nyt ja rahamiehet ostaa lisää kuten minä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian nousee yli 40e eli köyhät myy paniikissa nyt ja rahamiehet ostaa lisää kuten minä!

Noh, odottelen sen 30€ tason ja ostan sitten. Varmaan taas pitkään salkkuun kuten edellinenkin satsi, yli 10 vuotta vanhat ostoerät kerkesivät lojua salkussa.

Ehkä sitten kymmenen vuoden päästä myynnit 50-60€ tai jotain sinne päin.
        Huolimatta lakoista, niin UPM on kyllä erinomainen sijoituskohde,

• Anonyymi

Lakon ajankohtaa ei oikein huonommin ois voinu valita. Nyt kun Venäjä vyöryy minä hetkenä hyvänsä itä rajan yli, niin nyt ei kannata lakkoilla.

• Anonyymi

Eikös pakkasukko-päivä mennyt jo? Ei kait täällä mitään kevät alennuksia vielä ole..

• Anonyymi

Tuon pokeripelle kirjoittaa mitä vaan jotta äänensä saa kuuluville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4125
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2253
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      59
      964
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      834
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      37
      833
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      185
      820
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      811
    8. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      755
    10. 35
      754
    Aihe