Äitini oli narsisti

Anonyymi

Äitini on mielestään maailman paras ihminen. Hän osasi vaikka mitä. Vaikkei osannutkaan. Osasi kyllä kehua itseään. Minua hän arvosteli aina, enkä koskaan ollut hänen veroisensa. Eikä hänen veroistaan ollut muuallakaan.
Olin lihava ja ruma hänen mielestään. Sairastuin anoreksiaan, koska hänen ihastuttavat ystävättärensäkin olivat sitä mieltä, että minun pitäisi olla laihempi. Urheilin ja olin normaalikokoinen. Yritin miellyttää äitiä. Laihduin 16-vuotiaana olemalla syömättä. Kuukautiset loppuivat, siis olin aliravittu. Äidin kaverit ihastelivat, äiti ei, koska olin yhä ruma.
Aikuisena en osannut valita aviomiestä, vaan otin sellaisen, jota rakastin. Se ei häntä miellyttänyt .
Sain liian monta lasta. Valitsin väärän ammatin. Hän moitti aina miehelleni minua ja kehui lasteni ulkonäköä kertoen, etteivät ne olleet ainakaan äitiinsä tulleet.
Nyt äiti on jo iäkäs, enkä jaksa pitää häneen enää mitään yhteyttä.
Olen jo kuusikymppinen ja kärsin vieläkin itsetunto-ongelmista.
Ellei isäni olisi ollut kannustava, tuskin olisin hengissä enää.
Isääni äiti nimitti narsistiksi ja moitti siitä, että oli joutunut hänen takiaan hankkimaan lapsia. Isä on kuollut, lapsenlapset muistavat hänet mukavana pappana.
Äitiäni he käyvät tapaamassa joskus, mutta sanovat, ettei ole kivaa kun mummo puhuu koko ajan vain itsestään ja haukkuu muita.

7

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitisi ...oli.... narsisti.
      Ole onnellinen, hän on tervehtynyt.

• Anonyymi

oho.

• Anonyymi

Olet hauska.

• Anonyymi

Mun äitini on ihana mutta rasittava

• Anonyymi

Hyvä on haukkua äitiään kun hän itse ei ole antamassa vastinetta. Omaa syytäsi.

• Anonyymi

Jos mumolla alkava muistisairaus,syy mainitsemasi puhe. Paljon juuri muistisairaus tekee ihmisestä pedon.Mumon puhe pitä käntää heti vaikka säähän ,niin vaihtaa aihe.Sama vaarien tai petolisen kerrostalon pihan juoru forumin eläkeläisnaisten puheet.Tilaa ei saa antaa yhtään paha puhe.

• Anonyymi

Ikävää, että olet joutunut kokemaan tuollaista ja vieläpä äidiltäsi. Vaikuttaa siltä, että kärsit hänen kohtelustaan edelleen. Se on ymmärrettävää ja surullista.

Jos sinua kiinnostaa kohentaa tunne- ja ajatusmaailmaasi, voimistua ja vahvistua oikeasti, niin tee sivustollani tunnelukkotesti (www.voimistu.fi). Tunnelukot eli haitalliset skeemat aiheuttavat kärsimystä ja aiheutuvat juuri lapsuutemme kaltoinkohtelusta. Ne tuovat paljon surua ja ahdistusta elämään. Tarjoan 3kk verkkokurssiani Voimistu lempeään asioihin perehtymiseen ja voimaannuttavien ajatusmallien työstämiseen 💛 Tutustu rohkeasti ☀️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe