Jos vain voisit kertoa totuuden

Anonyymi

Siitä on pian kolme vuotta kun tämä limbo alkoi. Siitä kun istuit viereeni, katsoit minua silmiin ja hymyilit tuon hetken, jonka en olisi halunnut koskaan päättyvän. Tuona hetkenä ymmärsin miltä tuntuu rakastua ja kuinka onnellinen olinkaan siitä, että näin sen tunteen myös sinussa.

Ikävä kyllä se hetki jäi meidän viimeiseksi huolettomaksi kohtaamiseksi. Sen jälkeen kaikki on ollut minulle yhtä tuskaa ja kipua. Ja sinä tiedät sen. Varmasti tämä on ollut vaikeaa sinullekin.

Tiedän että et ollut minulle rehellinen. Tiedän että valehtelit minulle. Voin vain kuvitella niitä tunnon tuskia, joita joudut sen vuoksi kokemaan. Ymmärrän että sinun täytyy suojella tärkeitä asioita elämässäsi. Toivoisin vaan niin kovasti, että voisit olla minulle rehellinen, vaikka se tarkoittaisikin lupauksen rikkomista jollekin toiselle.

Yhteinen aikamme käy vähiin. Ehkä se on hyväkin, mutta toivoisin silti tälle meidän jutulle jonkin päätöksen. Sellaisen, että tämä kaikki ei vain katoaisi ja unohtuisi syksyn koittaessa.

Kaipaan sinua ja rakastan sinua upea nainen. Lupaan antaa sinulle kaiken anteeksi jos vain kerrot minulle totuuden. Jos vaan voisit sen jotenkin tehdä…

41

2512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oih, Richard Gereni, kuinka rrrrakastan sinua!

    • Anonyymi

      Tänne kertoa koko kansalle että antaisit anteeksi?

    • Anonyymi

      Mitä hän valehteli?

      • Anonyymi

        Varmaan aloittajan mielessä sen, että ei ole kiinnostunut vaikka oikeasti on. Dingeli dongeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan aloittajan mielessä sen, että ei ole kiinnostunut vaikka oikeasti on. Dingeli dongeli.

        Minä luin sen about samalla tavalla…


    • Anonyymi

      Nainen muistaa katseen kolmen vuoden takaa? Molemminpuolinen ihastuminen ei rakastuminen, harvinaista rakastua ensi istumalta.

    • Anonyymi

      Minkä näköinen tämä nainen on?

      • Anonyymi

        Kaunis. Luonnollinen kaunotar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis. Luonnollinen kaunotar.

        Pitkä ja näyttävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis. Luonnollinen kaunotar.

        Vanhempi, nuorempi vai samanikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhempi, nuorempi vai samanikäinen?

        Muutaman vuoden vanhempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman vuoden vanhempi

        Mihin päin Suomea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin Suomea?

        Pohjois-Suomi


    • Anonyymi

      Ei se mitään muuttaisi vaikka sen ääneen sanoisin kun jo tiedät sen.

      • Anonyymi

        Kyllä se muuttaisi. Kaiken. Saataisiin molemmat rauha ja voitaisiin jatkaa eteenpäin. Nämä ristiriidat repivät minua niin pahasti. Varmasti sinullakin on vaikea olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se muuttaisi. Kaiken. Saataisiin molemmat rauha ja voitaisiin jatkaa eteenpäin. Nämä ristiriidat repivät minua niin pahasti. Varmasti sinullakin on vaikea olla.

        Tiedät jo nyt yhtä paljon kuin silloin jos kertoisin mitä ajattelin ja ajattelen ja silti et pääse eteenpäin. Jos sisäistä ristiriita ei lasketa niin emme voi olla keskenämme ristiriidassa, ainakaan minun tapauksessani.


    • Anonyymi

      Mies joka olettaa naisen olevan valehtelija tai saati minulle sanottaisi, jättäisin suoraan omaan arvoonsa. Oksettavaa....

      • Anonyymi

        Samaa mieltä yleisellä tasolla, mutta tää aloittaja taitaa valehdella itselleen. Mutta on totta, että jos on kerran panetellut valehtelijaksi tai vastaavaa, niin siinä ei aloiteta enää puhtaalta pöydältä oli kyse minkälaisesta kanssakäymisestä tahansa.


    • Anonyymi

      Mun on muutenkin vaikea saada järkeviä lauseita ulos suusta seurassasi, niin miten uskot että saisin tuollaista kerrottua?

    • Anonyymi

      Jos haluat häneltä vastauksen et ainakaan sitä täältä löydät. Ota yhteys kyseiseen henkilöön ja selvitä asia hänen kanssaan niin löydät kaipaamasi mielenrauhan..... jos hän on haluamaton selvittämään asiaa kanssasi niin se vaan kertoo sen että tunteet olivat yksipuolisia ja saat silläkin tavalla asian päätökseen. Älä tähän vatvomiseen liian montaa vuotta elämästäsi kuluta vaikka rakkaus on kaunis asia.

      • Anonyymi

        Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.

        En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.

        En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.

        Aloituksen perusteella voisit ehkä saavuttaa mielenrauhan kun hän kertoisi että oli joskus kiinnostunut mutta ei ole enää. Jos mielestäsi olet puhunut hänelle suoraan ja hän ei vastannut tunteisiin niin ei kai siinä mitään sitten ole tehtävissä ja näin asia on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.

        En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.

        Mitä sitten haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten haluat?

        Totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuuden.

        Selviää vain häneltä kysymällä. Vaikka vastahakoisesti/välttävästi joskus vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.

        En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.

        Vastauksen saa vain häneltä. Puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.

        En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.

        Eli hän on ollut sinua kohtaan vain ja ainoastaan todella ystävällinen. Sanonut suoraan ettei tunne sinua kohtaan mitään romanttista. Normaali ihminen käyttäytyy senkin jälkeen kuten ennen koska on vain mukava ihminen. Ja tuollainen ei mene sinulle tajuntaan, et usko edes suoraa puhetta eli mielenvikainenko olet? Ahdistavaa. Todella ahdistavaa.. Taisi naisparka saada hullun peräänsä.


    • Anonyymi

      Et koskaan kysynyt suoraan, voi olla että koet olleesi selkeä, mutta me kiertoilmaisujen "mestarit" saatoimme aiheuttaa tämän itsellemme. Koen siis asian samoin kuin kirjoitit. Tämä voi myös olla tuttavien pilaa, samankaltainen tarina tai ihan harhaisen toiveajattelua. Kirjoitustyyli ja ilmaisut.. Tiedät kyllä.

      • Anonyymi

        Koen olleeni varsin selkeä viimeisissä keskusteluissamme. Jos joskus olen joskus jättänyt jotain hieman epäselväksi, niin enää ei pitäisi olla. Jos haluat varmistaa asian, niin tule huomenna käymään työhuoneessani. Varmasti keksit jonkin työhönkin liittyvän syyn. Olisihan meillä niistäkin teemoista puhuttavaa.


    • Anonyymi

      Kerro kurppa totuus

    • Anonyymi

      Vsivaa vaivaa taikinaa

    • Anonyymi

      Uskalsiko tulla työhuoneeseen juttusille?

      • Anonyymi

        Eipä ole uskaltanut vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole uskaltanut vielä.

        Ei varmaan vietä aikaa palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan vietä aikaa palstalla.

        Yksin keskustelija trolli prkele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin keskustelija trolli prkele!

        Sama mies sama mies…-sivusta


    • Anonyymi

      Muuten osui mutta omaa työhuonetta hänellä ei ole... Saat varmasti vastauksen jota kaipaat, hänellä jolle kirjoitit, jos uskallat kysyä.

    • Anonyymi

      Ups

    • Anonyymi

      Syksy koitti ja nyt yhteinen matkamme päättyy. Yritit ehkä sanoa jotain. En tiedä olisiko minun pitänyt ymmärtää tarttua johonkin vihjeeseen. Jäin vain sanattomaksi kun kyyneleet valuivat silmistäsi. Kiitos että vaikutit edes jossain määrin välittävän.

      Kun nyt lähden, toivon että polkumme eivät enää kohtaa. En enää halua enkä kestä kokea tätä kipua. Silti toivon kaikkea hyvää sinulle, kaunokainen. Olit minulle kovin tärkeä.

      • Anonyymi

        Ei taida tyttö tietää että yhteinen matka on tullut päätökseensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida tyttö tietää että yhteinen matka on tullut päätökseensä?

        Kyllä hän tietää. Ja viimeinen keskustelu on käyty. Eipä tarvitse enää olla tekemisissä. Harmi sinänsä kun niin ihana nainen muuten kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe