Siitä on pian kolme vuotta kun tämä limbo alkoi. Siitä kun istuit viereeni, katsoit minua silmiin ja hymyilit tuon hetken, jonka en olisi halunnut koskaan päättyvän. Tuona hetkenä ymmärsin miltä tuntuu rakastua ja kuinka onnellinen olinkaan siitä, että näin sen tunteen myös sinussa.
Ikävä kyllä se hetki jäi meidän viimeiseksi huolettomaksi kohtaamiseksi. Sen jälkeen kaikki on ollut minulle yhtä tuskaa ja kipua. Ja sinä tiedät sen. Varmasti tämä on ollut vaikeaa sinullekin.
Tiedän että et ollut minulle rehellinen. Tiedän että valehtelit minulle. Voin vain kuvitella niitä tunnon tuskia, joita joudut sen vuoksi kokemaan. Ymmärrän että sinun täytyy suojella tärkeitä asioita elämässäsi. Toivoisin vaan niin kovasti, että voisit olla minulle rehellinen, vaikka se tarkoittaisikin lupauksen rikkomista jollekin toiselle.
Yhteinen aikamme käy vähiin. Ehkä se on hyväkin, mutta toivoisin silti tälle meidän jutulle jonkin päätöksen. Sellaisen, että tämä kaikki ei vain katoaisi ja unohtuisi syksyn koittaessa.
Kaipaan sinua ja rakastan sinua upea nainen. Lupaan antaa sinulle kaiken anteeksi jos vain kerrot minulle totuuden. Jos vaan voisit sen jotenkin tehdä…
Jos vain voisit kertoa totuuden
41
2589
Vastaukset
- Anonyymi
Oih, Richard Gereni, kuinka rrrrakastan sinua!
- Anonyymi
Tänne kertoa koko kansalle että antaisit anteeksi?
- Anonyymi
Mitä hän valehteli?
- Anonyymi
Varmaan aloittajan mielessä sen, että ei ole kiinnostunut vaikka oikeasti on. Dingeli dongeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aloittajan mielessä sen, että ei ole kiinnostunut vaikka oikeasti on. Dingeli dongeli.
Minä luin sen about samalla tavalla…
- Anonyymi
Nainen muistaa katseen kolmen vuoden takaa? Molemminpuolinen ihastuminen ei rakastuminen, harvinaista rakastua ensi istumalta.
- Anonyymi
Minkä näköinen tämä nainen on?
- Anonyymi
Kaunis. Luonnollinen kaunotar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä ja näyttävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi, nuorempi vai samanikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi, nuorempi vai samanikäinen?
Muutaman vuoden vanhempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman vuoden vanhempi
Mihin päin Suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin päin Suomea?
Pohjois-Suomi
- Anonyymi
Ei se mitään muuttaisi vaikka sen ääneen sanoisin kun jo tiedät sen.
- Anonyymi
Kyllä se muuttaisi. Kaiken. Saataisiin molemmat rauha ja voitaisiin jatkaa eteenpäin. Nämä ristiriidat repivät minua niin pahasti. Varmasti sinullakin on vaikea olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se muuttaisi. Kaiken. Saataisiin molemmat rauha ja voitaisiin jatkaa eteenpäin. Nämä ristiriidat repivät minua niin pahasti. Varmasti sinullakin on vaikea olla.
Tiedät jo nyt yhtä paljon kuin silloin jos kertoisin mitä ajattelin ja ajattelen ja silti et pääse eteenpäin. Jos sisäistä ristiriita ei lasketa niin emme voi olla keskenämme ristiriidassa, ainakaan minun tapauksessani.
- Anonyymi
Mies joka olettaa naisen olevan valehtelija tai saati minulle sanottaisi, jättäisin suoraan omaan arvoonsa. Oksettavaa....
- Anonyymi
Samaa mieltä yleisellä tasolla, mutta tää aloittaja taitaa valehdella itselleen. Mutta on totta, että jos on kerran panetellut valehtelijaksi tai vastaavaa, niin siinä ei aloiteta enää puhtaalta pöydältä oli kyse minkälaisesta kanssakäymisestä tahansa.
- Anonyymi
Mun on muutenkin vaikea saada järkeviä lauseita ulos suusta seurassasi, niin miten uskot että saisin tuollaista kerrottua?
- Anonyymi
Jos haluat häneltä vastauksen et ainakaan sitä täältä löydät. Ota yhteys kyseiseen henkilöön ja selvitä asia hänen kanssaan niin löydät kaipaamasi mielenrauhan..... jos hän on haluamaton selvittämään asiaa kanssasi niin se vaan kertoo sen että tunteet olivat yksipuolisia ja saat silläkin tavalla asian päätökseen. Älä tähän vatvomiseen liian montaa vuotta elämästäsi kuluta vaikka rakkaus on kaunis asia.
- Anonyymi
Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.
En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä keskustellut hänen kanssaan. Monet kerrat. Ja olen myös suoraan kertonut tunteeni. Ja hän on kertonut että ei tunne mitään. Ristiriita on vain (aikaisemmissa) kohtaamisissa, keskusteluissa, sanoissa, eleissä ja tapahtumissa. Ne kertovat ihan toisenlaista tarinaa. Luulen, hän ei voi kertoa totuutta. On pakko valehdella jotta ei loukkaisi jotain toista.
En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.Aloituksen perusteella voisit ehkä saavuttaa mielenrauhan kun hän kertoisi että oli joskus kiinnostunut mutta ei ole enää. Jos mielestäsi olet puhunut hänelle suoraan ja hän ei vastannut tunteisiin niin ei kai siinä mitään sitten ole tehtävissä ja näin asia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.Mitä sitten haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten haluat?
Totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuuden.
Selviää vain häneltä kysymällä. Vaikka vastahakoisesti/välttävästi joskus vastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.Vastauksen saa vain häneltä. Puhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saavuta enää mitään puhumalla hänelle tästä. Olen osaltani sanonut kaiken. Pala palalta olen ajan saatossa saanut jotain irtoamaan, mutta tiedän että kaikkea hän ei ole minulle paljastanut.Eli hän on ollut sinua kohtaan vain ja ainoastaan todella ystävällinen. Sanonut suoraan ettei tunne sinua kohtaan mitään romanttista. Normaali ihminen käyttäytyy senkin jälkeen kuten ennen koska on vain mukava ihminen. Ja tuollainen ei mene sinulle tajuntaan, et usko edes suoraa puhetta eli mielenvikainenko olet? Ahdistavaa. Todella ahdistavaa.. Taisi naisparka saada hullun peräänsä.
- Anonyymi
Et koskaan kysynyt suoraan, voi olla että koet olleesi selkeä, mutta me kiertoilmaisujen "mestarit" saatoimme aiheuttaa tämän itsellemme. Koen siis asian samoin kuin kirjoitit. Tämä voi myös olla tuttavien pilaa, samankaltainen tarina tai ihan harhaisen toiveajattelua. Kirjoitustyyli ja ilmaisut.. Tiedät kyllä.
- Anonyymi
Koen olleeni varsin selkeä viimeisissä keskusteluissamme. Jos joskus olen joskus jättänyt jotain hieman epäselväksi, niin enää ei pitäisi olla. Jos haluat varmistaa asian, niin tule huomenna käymään työhuoneessani. Varmasti keksit jonkin työhönkin liittyvän syyn. Olisihan meillä niistäkin teemoista puhuttavaa.
- Anonyymi
Kerro kurppa totuus
- Anonyymi
Vsivaa vaivaa taikinaa
- Anonyymi
Uskalsiko tulla työhuoneeseen juttusille?
- Anonyymi
Eipä ole uskaltanut vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole uskaltanut vielä.
Ei varmaan vietä aikaa palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan vietä aikaa palstalla.
Yksin keskustelija trolli prkele!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin keskustelija trolli prkele!
Sama mies sama mies…-sivusta
- Anonyymi
Muuten osui mutta omaa työhuonetta hänellä ei ole... Saat varmasti vastauksen jota kaipaat, hänellä jolle kirjoitit, jos uskallat kysyä.
- Anonyymi
Ups
- Anonyymi
Syksy koitti ja nyt yhteinen matkamme päättyy. Yritit ehkä sanoa jotain. En tiedä olisiko minun pitänyt ymmärtää tarttua johonkin vihjeeseen. Jäin vain sanattomaksi kun kyyneleet valuivat silmistäsi. Kiitos että vaikutit edes jossain määrin välittävän.
Kun nyt lähden, toivon että polkumme eivät enää kohtaa. En enää halua enkä kestä kokea tätä kipua. Silti toivon kaikkea hyvää sinulle, kaunokainen. Olit minulle kovin tärkeä.- Anonyymi
Ei taida tyttö tietää että yhteinen matka on tullut päätökseensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tyttö tietää että yhteinen matka on tullut päätökseensä?
Kyllä hän tietää. Ja viimeinen keskustelu on käyty. Eipä tarvitse enää olla tekemisissä. Harmi sinänsä kun niin ihana nainen muuten kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156