Sanomattomilla huokauksilla Pelastat Syntinen !!

Anonyymi

Huokailet ja itket , huokailet ja itket suuressa tuskassa Herran kanssa ..

Ei ole mahdollista rukoilla niinkuin rukoilla pitäisi, kunnes saat voiton , tai voitto saapuu Herralta, jos et rukoilet Hengessä ja Totuudessa.
Vanhat rukoilijat jotka olivat löytäneet Herra ja Hänen Henki,, rukoili näin läpi yöt surupuvuissa, kunnes Voitto tuli ja sielut pelastui.

Room. 8
26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.

5

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä kait sä tiedät Rakas ? Että kun sä istut polvilla Herran edessä Huutaen kerjäen kyyneleet valuen itkien suuressa tuskissa sieluista, niin Herra pelastaa heidät.

      Et kait sä meinaat päästä sun Uskonnottomia tuttuja , kavereit, Ystäviä, ja sukulaiset helvettiin ?
      Puhumatta sun vihollisia jotka sinun tulis Rakastaa !!

      • Anonyymi

        Kaikesta rukoilemisesta huolimatta jokainen ihminen on itse vastuussa itsestään. Ei ulkopuolisen ihmisen rukoilu pelkästään auta vaan ihmisen täytyy itse myös tulla Jumalan puoleen. Ketään ei voi pakoittaa ottamaan vastaan pelastusta.


    • Rakas !!!
      Finney sanoi että hänellä ei ollut sanoja , vain huokauksia ja kyyneleitä kun rukoili uskonnottimien sielujen puolesta suuressa tuskassa kunnes pelastuivat.
      Se oli synnytystuska se !!!

    • Anonyymi
      • Ei kukaan Rakas tulee omiin voimiin Herran luo . Vaan aina on niin että , Herra vetää suurissa synnytystuskissa ja Voimalla ylhältä , kun joku on suostunut rukoilemaan sun puolesta , kovissa tuskissa ja hiessä .
        Se on sotataistelu henkiä vastaan joka Herra käy voimansa kautta esirukouksissa niissä uskovissa , jotka suostuvat olemaan Herran käytössä. Sanomattomilla huokauksilla ja kyynelten läpi Jumala vetää niissä esirukoilijoita , sieluja puoleen.
        Että joku tulee Herran luo on täysin Herran työ alusta loppuun ..

        Rakas . Etkö ymmärrä että sun linkissä ? Joku on rukoillut tuon ihmisen puolesta että hän ottaa vastaan Jeesusta. Ei se ole tuon ylpeän joka käskee rukoilla syntinen rukousta. Ei ole varma edes että tuo ylpeä pääsee Taivaaseen sanoi Paavali..

        Fil. 1
        15 Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
        16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
        17 nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
        18 Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.
        19 Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla,
        20 minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta.
        21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe