Huokailet ja itket , huokailet ja itket suuressa tuskassa Herran kanssa ..
Ei ole mahdollista rukoilla niinkuin rukoilla pitäisi, kunnes saat voiton , tai voitto saapuu Herralta, jos et rukoilet Hengessä ja Totuudessa.
Vanhat rukoilijat jotka olivat löytäneet Herra ja Hänen Henki,, rukoili näin läpi yöt surupuvuissa, kunnes Voitto tuli ja sielut pelastui.
Room. 8
26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
Sanomattomilla huokauksilla Pelastat Syntinen !!
5
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kait sä tiedät Rakas ? Että kun sä istut polvilla Herran edessä Huutaen kerjäen kyyneleet valuen itkien suuressa tuskissa sieluista, niin Herra pelastaa heidät.
Et kait sä meinaat päästä sun Uskonnottomia tuttuja , kavereit, Ystäviä, ja sukulaiset helvettiin ?
Puhumatta sun vihollisia jotka sinun tulis Rakastaa !!- Anonyymi
Kaikesta rukoilemisesta huolimatta jokainen ihminen on itse vastuussa itsestään. Ei ulkopuolisen ihmisen rukoilu pelkästään auta vaan ihmisen täytyy itse myös tulla Jumalan puoleen. Ketään ei voi pakoittaa ottamaan vastaan pelastusta.
Rakas !!!
Finney sanoi että hänellä ei ollut sanoja , vain huokauksia ja kyyneleitä kun rukoili uskonnottimien sielujen puolesta suuressa tuskassa kunnes pelastuivat.
Se oli synnytystuska se !!!- Anonyymi
Pitää rukoilla syntinen rukous ja pyytää Jeesusta tulemaan sydämeen niin silloin Hän tulee sinne ja ihminen uudestisyntyy, kuten tässä linkissä on todistus. https://www.youtube.com/watch?v=hZOUhr0qjaI
Ei kukaan Rakas tulee omiin voimiin Herran luo . Vaan aina on niin että , Herra vetää suurissa synnytystuskissa ja Voimalla ylhältä , kun joku on suostunut rukoilemaan sun puolesta , kovissa tuskissa ja hiessä .
Se on sotataistelu henkiä vastaan joka Herra käy voimansa kautta esirukouksissa niissä uskovissa , jotka suostuvat olemaan Herran käytössä. Sanomattomilla huokauksilla ja kyynelten läpi Jumala vetää niissä esirukoilijoita , sieluja puoleen.
Että joku tulee Herran luo on täysin Herran työ alusta loppuun ..
Rakas . Etkö ymmärrä että sun linkissä ? Joku on rukoillut tuon ihmisen puolesta että hän ottaa vastaan Jeesusta. Ei se ole tuon ylpeän joka käskee rukoilla syntinen rukousta. Ei ole varma edes että tuo ylpeä pääsee Taivaaseen sanoi Paavali..
Fil. 1
15 Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
17 nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
18 Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.
19 Sillä minä tiedän, että tämä on päättyvä minulle pelastukseksi teidän rukoustenne kautta ja Jeesuksen Kristuksen Hengen avulla,
20 minun hartaan odotukseni ja toivoni mukaan, etten ole missään häpeään joutuva, vaan että Kristus nytkin, niinkuin aina, on tuleva ylistetyksi minun ruumiissani kaikella rohkeudella, joko elämän tai kuoleman kautta.
21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982