Tarvitteko opastusta

Anonyymi

Naisen tai miehen iskemisesssä?Voisin antaa vinkkejä teille naisettomille miehille ja miehettömille naisille.

52

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saisko vinkkejä naisettomille naisillekin ja miehettömille miehille? :)

• Anonyymi

Et sinä voi enää ketään saada, koska pikkupirpanan ohi ajoi aura-auto ja purskautti lunta pikkupirpanan päälle. Tuskin hänestä kuullaan/löydetään ennen kevättä.

Keväällä tuleekin sitten kiire etsiä, ettei huuhtoudu sadevesiviemäriin.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi enää ketään saada, koska pikkupirpanan ohi ajoi aura-auto ja purskautti lunta pikkupirpanan päälle. Tuskin hänestä kuullaan/löydetään ennen kevättä.

Keväällä tuleekin sitten kiire etsiä, ettei huuhtoudu sadevesiviemäriin.

Taisi tulla väärään kohtaan kommenttisi?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Taisi tulla väärään kohtaan kommenttisi?

Ei tullut. Kunhan vain kännissä mölisen kaikkea omasta mielestä hauskaa. Näissä tilanteissa eroitetaan tosikot kokeneista ihmisistä. Mutta ethän sinä huomattavan vanhana sitä kykene ymmärtämään.😆

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tullut. Kunhan vain kännissä mölisen kaikkea omasta mielestä hauskaa. Näissä tilanteissa eroitetaan tosikot kokeneista ihmisistä. Mutta ethän sinä huomattavan vanhana sitä kykene ymmärtämään.😆

Jaaaa. Ei sitte kerta.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Jaaaa. Ei sitte kerta.

Onneksi olet muutaman kk:n vanhempi. Kyllä tässä vammaiseläkeläinenkin vetreytyy. Pitäisiköhän mennä ensi vkl teinidiskoon jorailemaan?

Olisin kova sana niissä piireissä, kun minulla olisi aina viinapullo mukana. Kaikki ihailisivat isoa paskiaista, eli minua.

Muistan aikoinaan, kun työpaikan valvomon laatat uusittiin, niin avitimme laatoittajaa repimällä vanhoja laattoja irti. Nöösit käyttivät ruuvimeisseliä apuna. Minä wanhana pakkarina en. Paljain käsin revin ne irti lattiasta.

Sainkin siitä lempinimen KOURA. Osa työkavereista pelkäsi minua ja loput kunnioittivat.

• Anonyymi kirjoitti:

Onneksi olet muutaman kk:n vanhempi. Kyllä tässä vammaiseläkeläinenkin vetreytyy. Pitäisiköhän mennä ensi vkl teinidiskoon jorailemaan?

Olisin kova sana niissä piireissä, kun minulla olisi aina viinapullo mukana. Kaikki ihailisivat isoa paskiaista, eli minua.

Muistan aikoinaan, kun työpaikan valvomon laatat uusittiin, niin avitimme laatoittajaa repimällä vanhoja laattoja irti. Nöösit käyttivät ruuvimeisseliä apuna. Minä wanhana pakkarina en. Paljain käsin revin ne irti lattiasta.

Sainkin siitä lempinimen KOURA. Osa työkavereista pelkäsi minua ja loput kunnioittivat.

Ne saattaa ne teinit käskeä sut nitrodiscoon. :)

Sorkkarauta on kova sana.

• Anonyymi

Juu. Onko parempi lyödä nyrkillä niskaan, samalla kun panee takaapäin, vai onko ihan rehellisesti lyötävä jälkeenpäin suoraan nenuun? Kumpaa ehdotat?

• Anonyymi

Kummasta saat enemmän nautintoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasta saat enemmän nautintoa

On sulla mies voimaantumispiiri itsesi kanssa taas tulilla, mutta mitäpä näistä ei mene poistoon tai johda muihinkaan toimenpiteisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla mies voimaantumispiiri itsesi kanssa taas tulilla, mutta mitäpä näistä ei mene poistoon tai johda muihinkaan toimenpiteisiin.

Veetuilua oli tuolle ensimmäiselle misoraukalle

Vaarallisia ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veetuilua oli tuolle ensimmäiselle misoraukalle

Vaarallisia ihmisiä

Ookoo, ymmärsin sori. Ja kyllä olen haitallisuudesta samaa mieltä. Mutta jos joku netti-inkeli nyt vähän uhkailee, niin ei midistä. Laskujen mukaan uhka kohdistuu vain puoleen väestöstä ja ainahan pojilla vähän harmittaa. Daa.

• Anonyymi

Miehen pitää kehua naista ainakin ja naisen tyyliä vaikka. Naiset tykkää kehuista koska eivät saa usein kehuja edes omalta mieheltään jos nainen seurustelee. Kehuilla mies saa naisen antamaan miehelle huomiota ja lähtee varmasti kahville.

Oven avaaminen treffeillä naiselle on tapa jota miehet ei tee joten avatkaa ovi naiselle.
      Naiselle kannattaa myös tehdä ruokaa koska nainen tykkää kun mies kokkaa.

• Anonyymi

Hyvä!

• Anonyymi

Niin ja olisi hyvä jos mies osoittaa kädentaitoja, auttaa vaikka remonteissa. Mies voisi olla rohkea ja aloitteellinen kun keksii yhteisiä menoja. Sinnikäs jos tulee ongelmia.

• Anonyymi

Tämän palstan tuntien neuvo naisille on hyvin todennäköisesti seuraava:

- mene kaikkien kanssa treffeille, huomioi myös hyvät ja kiltit ATM. Mies odottaa sinun aloitettaisi.
      - paheksu Tinder’ä ja nimittele käyttäjiä huoriksi
      - kerro, että seksi on paha asia, kunnes tapaat sen oman ATM ja sitten elämäsi muuttuu heti
      - kerro, että haluat omistautua kaljan kantamiseen, siivoamiseen, pullan leipomiseen, miehen kalsareihin pesemiseen, mielellään paijaat ja hipsuttelet alasti miestä, kun hän hiplaa Pleikkaa. Tiedät kuitenkin paikkasi ja tiedät miehen prioriteetit.
      - Linkkaa palstalle heti pimppikuva. Tissit kanssa. Kaikki miehet ei ole naisen ruumiinosia ennen nähnyt, ja kuva olisi kiva oppi.

Olen nopea oppimaan, vai? Näitä on tarjottu palstalla viimeaikoina. Tätä samaako ajattelit tarjota vai onko sinulla sofistisempi versio 2.0 ohjeista tarjolla? Jos on niin anna ihmeessä kuulua.

• Oma versioni miehille puuttuu sovinismi:

-Jos kiinnostaa sano suoraan, että kiinnostaa tutustua syvemmin.
        - Kysy treffeille. Jos nainen ei uskalla lähteä, kysy miten voisit tehdä hänen olonsa turvalliseksi.
        -Treffeillä ole oma itsesi, avoin, rehellinen ja hymyile silmilläsi. Kummankin täytyy kelvata itsenään, jotta toiset treffit voi olla mahdolliset.
        -Jos nainen osoittaa varovaisia lämpenemisen merkkejä, halaa, ota kädestä kiinni tai vedä hellästi kainaloon. Anna aikaa, kiire toimii harvemmin.
        -Älä ”myy” treffejä kikkelin kuvilla, sovinismilla tai lupauksilla hyvästä panosta, niillä sinut luokitellaan todennäköisesti irto-kikkeleiden luokkaan. Niin ja pimppikuvia ei kannata kysellä, jos haluaa jatkoon!
        -Itseään arvostava nainen vaatii kunnioitusta.

Saman ohjeen antaisin oikeaan elämään, töihin, harrastuksiin, palstalle, nettideitteihin ja sinkkutapahtumiin. En ole expertti, mutta maalaisjärjellä mennään.

• Emberizi kirjoitti:

Oma versioni miehille puuttuu sovinismi:

- Kysy treffeille. Jos nainen ei uskalla lähteä, kysy miten voisit tehdä hänen olonsa turvalliseksi.
        -Treffeillä ole oma itsesi, avoin, rehellinen ja hymyile silmilläsi. Kummankin täytyy kelvata itsenään, jotta toiset treffit voi olla mahdolliset.
        -Jos nainen osoittaa varovaisia lämpenemisen merkkejä, halaa, ota kädestä kiinni tai vedä hellästi kainaloon. Anna aikaa, kiire toimii harvemmin.
        -Älä ”myy” treffejä kikkelin kuvilla, sovinismilla tai lupauksilla hyvästä panosta, niillä sinut luokitellaan todennäköisesti irto-kikkeleiden luokkaan. Niin ja pimppikuvia ei kannata kysellä, jos haluaa jatkoon!

Saman ohjeen antaisin oikeaan elämään, töihin, harrastuksiin, palstalle, nettideitteihin ja sinkkutapahtumiin. En ole expertti, mutta maalaisjärjellä mennään.

Komppaan tätä rimpsua. 👍

• Anonyymi

Tuossa seksi asiassa kannattaa naiselle todeta, että seksiä harrastataan vasta papin aamenen jälkeen, kun ollaan naimisissa siis hääyönä.
        Siihen asti nukutaan omassa kodissa ja omassa sängyssä.

• Anonyymi

Nauraa hekotin pää polvissa. ..Kyllä on palstaoppi mennyt perille.

• Emberizi kirjoitti:

Oma versioni miehille puuttuu sovinismi:

"Jos nainen osoittaa varovaisia lämpenemisen merkkejä, halaa, ota kädestä kiinni tai vedä hellästi kainaloon."

Naisen vetäminen kainaloon on aika vahva ele, vaikka sen tekisi kuinka hellästi.
        Itse olen antanut naisen tehdä aloitteen ja käpertyä syliini, koska silloin voin olla varma, että toimitaan naisen ehdoilla.

• Carl-Gustaf kirjoitti:

"Jos nainen osoittaa varovaisia lämpenemisen merkkejä, halaa, ota kädestä kiinni tai vedä hellästi kainaloon."

Naisen vetäminen kainaloon on aika vahva ele, vaikka sen tekisi kuinka hellästi.
        Itse olen antanut naisen tehdä aloitteen ja käpertyä syliini, koska silloin voin olla varma, että toimitaan naisen ehdoilla.

Varovaisuus on hyvä asia. Silti, jos kosketat vaikka kättä neutraalisti, huomaat kyllä miten nainen sinuun suhtautuu. Vetääkö hän kätensä pois kauhistuneena, antaako olla-mutta on hermostunut vai nauttiiko kosketuksesta silmät loistaen. Selkeän positiivisesti suhtautuvan naisen uskaltaa varovaisesti vetää kainaloon myös tai voi jopa kysyä saanko ottaa sinut kainaloon.

Tietyllä tavalla kuitenkin se, että mies vie, tekee tasa-arvosta huolimatta vaikutuksen. Jos sen tekee tyylillä, naista kunnioittaen ja sosiaalista pelisilmää käyttäen, tulos usein toimii.

• Anonyymi

Kun lähestyy naista ensimmäisen kerran vaikkapa apteekin kassalla, niin kannattaa sano moi, vaikka ääni jännityksessä ja paniikin alla värisee ja väpättää, eikä nainen saa selvää, kun maski on naamalla ja paksu pleksi ääntä vaimentaa.
      Jos nainen sanoo moi, niin seuraavalla kerralla voi sitten puhua vaikka päivän säätilasta.
      Joka kerta voi puhua säätilasta, se on kestoaihe ja kulumaton.
      Ruoasta voi myös jutella, kun lähestyy naista ja kertoa, vaikka, että söin Jalaostajan einespizzaa, jonka sain -50% alennuksekka ja voi samalla kehua, että ostan aina punalappu alennus tuotteita ja meillä homeinen kohta leikataan esim. leivästä pois ja leivän voi syödä.

Tämä osoittaa naiselle, että mies on rahankäytön suhteen talousmiehiä ja tällaisella miehellä on paljon rahaa pankissa, näin kannattaa lähestyä naisia.

• Anonyymi

Mies saa naisen valehtelemalla itsestään. Rehellinen mies ei naista saa. Valehtelun nainen antaakin anteeksi helpommin koska nainen on jo ihastunut mieheen ja kun totuus miehen valehtelusta tulee ilmi niin naisella ei ole pokkaa erota. Mies kertoo että on uskollinen mutta nainen saa selville että mies pyörittää muitakin naisia niin nainen ei eroa sitten vaan alkaa taistella ettei mies jätä naista.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Jää ja heti kun paljastuu totuus ja se paljastuu aina ennemmin tai myöhemmin.

• Valehtelu on tyhmin tapa ikinä rakentaa mitään suhteita, minkäänlaisia minkä on määrä kestää. En suosittele valehtelulinjaa, enkä teeskentelyä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hmm.. Mutta tämä on erilaista. Oikeat asiat ovat aina erilaisia. Voin kuunnella sinua kun ovet on auki. Minun täytyy muuttua ja tehdä se nyt eri tavalla paroni..

• Anonyymi

En tarvitse. Kunhan voin paremmin menen juttelemaan minua kiinnostaville, suunnilleen samanikäisille ihmisille kuin itse olen.

• Anonyymi

Minusta tuntuu että porukka tarvitsisi enemmän vinkkiä siihen, miten valitaan kumppani jota kestää pidempään kuin se alun 2-3 vuotta, kun ollaan sekaisin.

• Silleen et siinnä on enemmän hyviä, kun huonoja puolia. :"D

• Kumppanin valinta, sen oikean, on se vaikeus. Monen asian pitää osua ja sekin voi turhauttaa niin paljon ettei edes yritä etsiä.

Kestävässä rakkaudessa pitäisi olla inhorealisti (ongelmat ja vastakkaiset luonteet ei häviä) ja silti vaaleanpunaiset lasit päällä (kun näkee toisen ihanana ja hyvässä valossa, on helpompi onnistua). Kaksi toisilleen ristiriitaista piirrettä, jotka vaativat taitavaa tasapainoilua. Lisäksi pitäisi tuntea itsensä mitä tarvitsee, vastapuolen pitäisi olla tehdä samoin ja molempien olla avoimia ja rehellisiä tarpeistaan ja mitä on itse valmis antamaan, jotta sopivuutta voisi edes arvoida tunteen rinnalla.

Omat suhteet on olleet kohtuullisen pitkiä 7v-9.5v nuoruuden jälkeen (3kk-4.5v).

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Silleen et siinnä on enemmän hyviä, kun huonoja puolia. :"D

Plussien ja miinusten laskennassa kannattaa muistaa myös painoluvut.

• Anonyymi kirjoitti:

Plussien ja miinusten laskennassa kannattaa muistaa myös painoluvut.

Eli mitkä? :)

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Kumppanin valinta, sen oikean, on se vaikeus. Monen asian pitää osua ja sekin voi turhauttaa niin paljon ettei edes yritä etsiä.

Kestävässä rakkaudessa pitäisi olla inhorealisti (ongelmat ja vastakkaiset luonteet ei häviä) ja silti vaaleanpunaiset lasit päällä (kun näkee toisen ihanana ja hyvässä valossa, on helpompi onnistua). Kaksi toisilleen ristiriitaista piirrettä, jotka vaativat taitavaa tasapainoilua. Lisäksi pitäisi tuntea itsensä mitä tarvitsee, vastapuolen pitäisi olla tehdä samoin ja molempien olla avoimia ja rehellisiä tarpeistaan ja mitä on itse valmis antamaan, jotta sopivuutta voisi edes arvoida tunteen rinnalla.

Omat suhteet on olleet kohtuullisen pitkiä 7v-9.5v nuoruuden jälkeen (3kk-4.5v).

Aivan hyviä alkuja. Itse ajattelin kommenttia kirjoittaessani enemmänkin sellaista elämän mittaista parisuhdetta. Heitin nuo vaaleanpunaiset lasit mäkeen jo vähän yli kaksikymppisenä, kun olen kauhean laiska ihminen eroamaan ja uutta etsimään.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan hyviä alkuja. Itse ajattelin kommenttia kirjoittaessani enemmänkin sellaista elämän mittaista parisuhdetta. Heitin nuo vaaleanpunaiset lasit mäkeen jo vähän yli kaksikymppisenä, kun olen kauhean laiska ihminen eroamaan ja uutta etsimään.

Ihan samassa ihmisessä voi nähdä vain hyvän, vain huonon tai molempien puolien näkeminen voi olla tasapainossa. Sitä tarkoitin vaalean punaisilla laseilla. Jos keskittyy vain ihmisen huonoihin puoliin, sekään ei ole suhteen syntymiseen ja jatkumisen kannalta hyvä asia. Ja kaikissa meissä on huonot puolemme. Ehkä niissäkin oleellista keskittyykö oikeasti kriittisiin asioihin vai merkityksettömiin ominaisuuksiin.

Elämänpituinen suhde on tietysti haave ja lähtökohta, mutta harva siinä enää nykyään onnistuu. Ennenkin ”onnistuminen” kohtuullisen usein vaati onnetonta elämää tai rakkaudesta luopumista (kulissi). Ei taida hirveän kovin moni tälläkään palstalla pystyä nostamaan kättään ylös ja ilmoittautua malliesimerkiksi.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eli mitkä? :)

Eli se sama pisteytystapa, mitä mm. Tekniikan Maailman testeissä käytetään.
        Kutakin arvosteltua kohtaa painotetaan omalla painoluvullaan. Painolukuja voi sitten vaihdella omien mieltymystensä mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kutakin arvosteltua kohtaa painotetaan omalla painoluvullaan. Painolukuja voi sitten vaihdella omien mieltymystensä mukaan.

Heh, aha. Okei. :)

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Ihan samassa ihmisessä voi nähdä vain hyvän, vain huonon tai molempien puolien näkeminen voi olla tasapainossa. Sitä tarkoitin vaalean punaisilla laseilla. Jos keskittyy vain ihmisen huonoihin puoliin, sekään ei ole suhteen syntymiseen ja jatkumisen kannalta hyvä asia. Ja kaikissa meissä on huonot puolemme. Ehkä niissäkin oleellista keskittyykö oikeasti kriittisiin asioihin vai merkityksettömiin ominaisuuksiin.

Elämänpituinen suhde on tietysti haave ja lähtökohta, mutta harva siinä enää nykyään onnistuu. Ennenkin ”onnistuminen” kohtuullisen usein vaati onnetonta elämää tai rakkaudesta luopumista (kulissi). Ei taida hirveän kovin moni tälläkään palstalla pystyä nostamaan kättään ylös ja ilmoittautua malliesimerkiksi.

En nyt malliesimerkiksi ala, mutta tuossa vähän yli kaksikymppisenä tein muutamia havaintoja, päätelmiä ja omia valintojani.

Painotin elämän reaaliteetteja (joo kyllä, myös niitä materiaalisia) valinnassani, ja edelleen olen siinä pysynyt ja voin sanoa olevani tyytyväinen. Tiettyä päättäväisyyttä ja tahtoa tämä toki vaatii, eikä voi joka tunteen tai halun perässä juosta, niin kuin nykyään tapana tuntuu olevan. Sitä tarkoitin niiden vaaleanpunaisten lasien heittämisellä mäkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan matematiikon/insinöörin rakkauselämältä. 😂

Itsellä on paljon yksinkertaisempi menetelmä, jos tarvitse plussia ja miinuksia paperille laittaa, ollaan jo menossa päin prinkkalaa. Oikea ihminen tuntuu aika pian syvemmän tutustumisen jälkeen oikealta ja intuition nostamat huolet yleensä realisoituu muutamassa vuodessa. Intuitio (aivot) näkee asioita, joita järki ei vielä osaa tunnistaa.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Itsellä on paljon yksinkertaisempi menetelmä, jos tarvitse plussia ja miinuksia paperille laittaa, ollaan jo menossa päin prinkkalaa. Oikea ihminen tuntuu aika pian syvemmän tutustumisen jälkeen oikealta ja intuition nostamat huolet yleensä realisoituu muutamassa vuodessa. Intuitio (aivot) näkee asioita, joita järki ei vielä osaa tunnistaa.

Tämä menetelmä on kuitenkin kantanut hedelmää kohta jo 25 vuotta, eikä ole intuitiot sotkeneet kuvioita.

Yleensähän nämä sössitään niin, että naiset menee tunteella ja miehet munalla.

• Emberizi kirjoitti:

Nimenomaan tuntuu. Aivot havainnoi jatkuvasti alitajuisestikin niitä ns. plussia ja miinuksi ja rekisteröi asioita että tunnetiloja toisesta. Parerin palaa ei tarvita. Tuota tarkoitin itsekin sillä, että tunne kertoo muita rasti ruutuun ei tarvita. Kun kuuntelee sisintään.

• Anonyymi

kun et etsi mitään olet kiinostava, etsimällä olet tarkoitus hakuinen valikoiva,

• Anonyymi

Vinkki: Riittää että mies on jännämies. Älä ole ätmi ainakaan niin silloin nainen kiinnostuu.

• Anonyymi

Olen osunut itsekin omalla hyvällä etsimällä

• Anonyymi

ensi huuma kestää 1,5 vuotta kun viellä into ihmoa, repikää siitä,

• Anonyymi

Vinkkinä voin sanoa, ettei alkuun kannata seksistä puhua. Voi sitten yllättyä mihin kaikkeen kaikki johti

• Samaa mieltä. Seksi tulee kuvioon kuin itsestään, kun se tuntuu luontevalta. Jos ei tunnu, sitten ei tule.

• Anonyymi

En. Ensi kesänä saattais olla jo mahdollista ruveta tutustumaan ihan uuteen ihmiseen. Kunhan työasia on kunnossa ja stressi vähentynyt hiljaisuuden takia.

• Anonyymi

Miehet tarttis opastusta viinan juomisesta ja baareissa käymisessä. Jos ei juo viinaa baareissa niin ei naisiakaan tapaa se on selvä asia.

T viinamies

• Anonyymi

Ensin miehen täytyy saada nainen treffeille asti. Sitten voi miettiä miten hurmata nainen. Kukkia kannattaa ostaa ja antaa naiselle koska naiset ei juuri koskaan saa kukkia joten sillä mies saa naisen kiinnostumaan.

• Anonyymi

Oppisitte edes olemaan poissa palstalta. Aika jonka käytätte palstalla on puolet elämästänne ja sen ajan voisi käyttää vaikka naisille juttelemalla jossain kahvilassa tai kurssilla jossa on naisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      68
      3267
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2333
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      1829
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe