Lehessä luki että Kihlangissa on joku hakanu mettän toisten porthaitten eestä. Kuka son ollu? sanovat, että joku matkaulu yrittäjä. Pitttääkhän tuo juuri paikkaa?
Kihlankin avohakkuu
13
1925
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko se mettä pitänyt sosialisoida yhteiseen käyttöön?
- Anonyymi
Kaikki suojella pörriäisille.
- Anonyymi
Rovaniemen hyrrä ei vastaa.
Kyllä omaa talousmetsää saa hakata niin paljon kuin haluaa. Jos naapuri haluaa metän oman tontin viereen, niin olisi ostanut sen palstan sitten.
- Anonyymi
Kihlankissa ole matkailuyrittäjää jolla talousmettä hakkaamatta. Koulula on vuokrakämppiä ja joki virtaa ja viina.
- Anonyymi
Lotto miljoonat loppuneet, metsästä saa jonku satasen. Hoh hoijaa, lohi voi köyhdyttääkkin.
- Anonyymi
Joo iuin lutarista ja en kyllä ole havainnut mitään poikkeavaa ainakaan tieltä käsin. Taidetaan tehdä kärpäsestä härkänen. Vai onko se jossain kauempana kylää ja suurikin aukea??
- Anonyymi
Outo puolustuspuhe lohisouvilta lehdessä, 60% omistava ei kommentoi,kuka hän on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo puolustuspuhe lohisouvilta lehdessä, 60% omistava ei kommentoi,kuka hän on?
Mitä jos omansa hakkaa,kertokaa miksi EI?
- Anonyymi
No kuka siinä on valittanut ja jos, miksi? Minusta pitäisi siistiä vielä ne risukot pois sitten on hyvännäköinen. Hyvä kun joku hoitaa metsiä.
- Anonyymi
Risusavotta on terapeuttista.
- Anonyymi
Omaansa hakkaa mitä sitte??
- Anonyymi
Hienoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886123Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3095458Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk553409Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123155Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101720Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211660Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1841152