Avioeroa ajattelen

Anonyymi

Olen jonkun aikaa suunnitellut että eroaisin miehestäni syitä on monia.
T:nainen 42

9

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On täysin sinun henkilökohtainen asia ja valintasi.

• Anonyymi

Kattelin jo netissä tuota avioero hakemusta ja sen voi varmaan täyttää netissäkin.
        Jos ei niin pitäisi jotain kautta se tehdä kun ei ole monistuskonetta mikä toimisi.

• Anonyymi

Olen Helsingistä.
      T:nainen 42

• Anonyymi

minäkin laitoin aikoinaan viisi kertaa eron vireille, meinasin vielä perua ja olikin notaari jo kerenny tuomita avioeroon, no nyt nauran sille, mutta en silloin, niin vaikeaa oli päättää, kun olis halunnu olla aviossa, mutta toinen elikin uuden kanssa jo täysillä....

• Anonyymi

Tsemppiä ja itse se päätös on tehtävä vaikka vaikeaa aikaa onkin.

• Anonyymi

Sen voi täyttää verkossa ja lähettää liitetiedostona.

Ennen se oli maistraattiin, mutta nykyään joku muu...käräjäoikeus vai mikä se nyt onkaan.
      Ennen erohakemuksen jättämistä rehti ja suoraselkäinen ihminen ottaa asian reilusti puheeksi eron kohteeksi joutuvan puolisonsa kanssa.

Itse jätin erohakemuksen "selän takana" enkä koskaan tule pääsemään tekemäni paskamaisen tempun yli.

• Anonyymi

Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.

Oikein.
        Oliko miehesi sellaisella aaltopituudella, että ymmärsi sanomasi?
        Mitä mieltä miehesi asiasta on?

Onko suhteenne teidän molempien mielestä loppuunkaluttu?

Joitain asioita suhteessa voi yrittää korjata, joitain on pakko sietää ja hyväksyä.
        Toista ei voi muuttaa, vain itseään.

Jos tunteita jommallakummalla on jäljellä, erosta tulee raskas ja kivulias prosessi.
        Moni ei eroa hakiessaan täysin ymmärrä, mitä se lopulta tarkoittaa.

Tietenkään suhteessa, joka ei anna mitään tai on epätyydyttävä eikä molemmilla ole rehellisesti sanoen halua yrittää korjata sitä, ei kannata roikkua.
        Mutta erossa kannattaa pyrkiä yhteisymmärrykseen kuitenkin.

Jos molemmat ovat sitä mieltä, että tämä on nähty, homma on helppo.
        Mutta jos toinen ei vakavasti ottaen ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta.....

• Anonyymi

....minäkin olen Helsingistä.

T: Mies 54

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe