Avioeroa ajattelen

Anonyymi

Olen jonkun aikaa suunnitellut että eroaisin miehestäni syitä on monia.
T:nainen 42

9

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On täysin sinun henkilökohtainen asia ja valintasi.

• Anonyymi

Kattelin jo netissä tuota avioero hakemusta ja sen voi varmaan täyttää netissäkin.
        Jos ei niin pitäisi jotain kautta se tehdä kun ei ole monistuskonetta mikä toimisi.

• Anonyymi

Olen Helsingistä.
      T:nainen 42

• Anonyymi

minäkin laitoin aikoinaan viisi kertaa eron vireille, meinasin vielä perua ja olikin notaari jo kerenny tuomita avioeroon, no nyt nauran sille, mutta en silloin, niin vaikeaa oli päättää, kun olis halunnu olla aviossa, mutta toinen elikin uuden kanssa jo täysillä....

• Anonyymi

Tsemppiä ja itse se päätös on tehtävä vaikka vaikeaa aikaa onkin.

• Anonyymi

Sen voi täyttää verkossa ja lähettää liitetiedostona.

Ennen se oli maistraattiin, mutta nykyään joku muu...käräjäoikeus vai mikä se nyt onkaan.
      Ennen erohakemuksen jättämistä rehti ja suoraselkäinen ihminen ottaa asian reilusti puheeksi eron kohteeksi joutuvan puolisonsa kanssa.

Itse jätin erohakemuksen "selän takana" enkä koskaan tule pääsemään tekemäni paskamaisen tempun yli.

• Anonyymi

Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.

Oikein.
        Oliko miehesi sellaisella aaltopituudella, että ymmärsi sanomasi?
        Mitä mieltä miehesi asiasta on?

Onko suhteenne teidän molempien mielestä loppuunkaluttu?

Joitain asioita suhteessa voi yrittää korjata, joitain on pakko sietää ja hyväksyä.
        Toista ei voi muuttaa, vain itseään.

Jos tunteita jommallakummalla on jäljellä, erosta tulee raskas ja kivulias prosessi.
        Moni ei eroa hakiessaan täysin ymmärrä, mitä se lopulta tarkoittaa.

Tietenkään suhteessa, joka ei anna mitään tai on epätyydyttävä eikä molemmilla ole rehellisesti sanoen halua yrittää korjata sitä, ei kannata roikkua.
        Mutta erossa kannattaa pyrkiä yhteisymmärrykseen kuitenkin.

Jos molemmat ovat sitä mieltä, että tämä on nähty, homma on helppo.
        Mutta jos toinen ei vakavasti ottaen ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta.....

• Anonyymi

....minäkin olen Helsingistä.

T: Mies 54

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13178
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9113
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6158
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1209
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      1000
    Aihe