Avioeroa ajattelen

Anonyymi

Olen jonkun aikaa suunnitellut että eroaisin miehestäni syitä on monia.
T:nainen 42

9

636

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On täysin sinun henkilökohtainen asia ja valintasi.

      • Anonyymi

        Kattelin jo netissä tuota avioero hakemusta ja sen voi varmaan täyttää netissäkin.
        Jos ei niin pitäisi jotain kautta se tehdä kun ei ole monistuskonetta mikä toimisi.


    • Anonyymi

      Olen Helsingistä.
      T:nainen 42

    • Anonyymi

      minäkin laitoin aikoinaan viisi kertaa eron vireille, meinasin vielä perua ja olikin notaari jo kerenny tuomita avioeroon, no nyt nauran sille, mutta en silloin, niin vaikeaa oli päättää, kun olis halunnu olla aviossa, mutta toinen elikin uuden kanssa jo täysillä....

    • Anonyymi

      Tsemppiä ja itse se päätös on tehtävä vaikka vaikeaa aikaa onkin.

    • Anonyymi

      Sen voi täyttää verkossa ja lähettää liitetiedostona.

      Ennen se oli maistraattiin, mutta nykyään joku muu...käräjäoikeus vai mikä se nyt onkaan.
      Ennen erohakemuksen jättämistä rehti ja suoraselkäinen ihminen ottaa asian reilusti puheeksi eron kohteeksi joutuvan puolisonsa kanssa.

      Itse jätin erohakemuksen "selän takana" enkä koskaan tule pääsemään tekemäni paskamaisen tempun yli.

      • Anonyymi

        Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.

        Oikein.
        Oliko miehesi sellaisella aaltopituudella, että ymmärsi sanomasi?
        Mitä mieltä miehesi asiasta on?

        Onko suhteenne teidän molempien mielestä loppuunkaluttu?

        Joitain asioita suhteessa voi yrittää korjata, joitain on pakko sietää ja hyväksyä.
        Toista ei voi muuttaa, vain itseään.

        Jos tunteita jommallakummalla on jäljellä, erosta tulee raskas ja kivulias prosessi.
        Moni ei eroa hakiessaan täysin ymmärrä, mitä se lopulta tarkoittaa.

        Tietenkään suhteessa, joka ei anna mitään tai on epätyydyttävä eikä molemmilla ole rehellisesti sanoen halua yrittää korjata sitä, ei kannata roikkua.
        Mutta erossa kannattaa pyrkiä yhteisymmärrykseen kuitenkin.

        Jos molemmat ovat sitä mieltä, että tämä on nähty, homma on helppo.
        Mutta jos toinen ei vakavasti ottaen ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta.....


    • Anonyymi

      ....minäkin olen Helsingistä.

      T: Mies 54

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe