Olen jonkun aikaa suunnitellut että eroaisin miehestäni syitä on monia.
T:nainen 42
Avioeroa ajattelen
9
655
Vastaukset
- Anonyymi
On täysin sinun henkilökohtainen asia ja valintasi.
- Anonyymi
Kattelin jo netissä tuota avioero hakemusta ja sen voi varmaan täyttää netissäkin.
Jos ei niin pitäisi jotain kautta se tehdä kun ei ole monistuskonetta mikä toimisi.
- Anonyymi
Olen Helsingistä.
T:nainen 42 - Anonyymi
minäkin laitoin aikoinaan viisi kertaa eron vireille, meinasin vielä perua ja olikin notaari jo kerenny tuomita avioeroon, no nyt nauran sille, mutta en silloin, niin vaikeaa oli päättää, kun olis halunnu olla aviossa, mutta toinen elikin uuden kanssa jo täysillä....
- Anonyymi
Tsemppiä ja itse se päätös on tehtävä vaikka vaikeaa aikaa onkin.
- Anonyymi
Sen voi täyttää verkossa ja lähettää liitetiedostona.
Ennen se oli maistraattiin, mutta nykyään joku muu...käräjäoikeus vai mikä se nyt onkaan.
Ennen erohakemuksen jättämistä rehti ja suoraselkäinen ihminen ottaa asian reilusti puheeksi eron kohteeksi joutuvan puolisonsa kanssa.
Itse jätin erohakemuksen "selän takana" enkä koskaan tule pääsemään tekemäni paskamaisen tempun yli.- Anonyymi
Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sanonut miehelleni että olen ajatellut eroa.
Oikein.
Oliko miehesi sellaisella aaltopituudella, että ymmärsi sanomasi?
Mitä mieltä miehesi asiasta on?
Onko suhteenne teidän molempien mielestä loppuunkaluttu?
Joitain asioita suhteessa voi yrittää korjata, joitain on pakko sietää ja hyväksyä.
Toista ei voi muuttaa, vain itseään.
Jos tunteita jommallakummalla on jäljellä, erosta tulee raskas ja kivulias prosessi.
Moni ei eroa hakiessaan täysin ymmärrä, mitä se lopulta tarkoittaa.
Tietenkään suhteessa, joka ei anna mitään tai on epätyydyttävä eikä molemmilla ole rehellisesti sanoen halua yrittää korjata sitä, ei kannata roikkua.
Mutta erossa kannattaa pyrkiä yhteisymmärrykseen kuitenkin.
Jos molemmat ovat sitä mieltä, että tämä on nähty, homma on helppo.
Mutta jos toinen ei vakavasti ottaen ole ymmärtänyt tilanteen vakavuutta.....
- Anonyymi
....minäkin olen Helsingistä.
T: Mies 54
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822