Narsistinen netti kiusaaja palstalla

Anonyymi

Valitettavasti ylläpito munasi raskaasti ja päästi tämän hörhö taas palstalle. Kaikki lämmitin puhallin Tuuri Kuopio yläkoppi pakettiauton hytillä ja muutkin ns häiriköinti mielessä ohi avauksen aiheesta tämän mt hööpön trollitehtaalta. Ei tarkoituskaan keskustella asiallisesti vaan häiriköinti spammeilla tuhota kaikki keskustelut. . Sairasta. . Älä kommentoi mitään hänen spammejään,narsisti elää huomiosta. . kommenteista. .

35

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsu höpöttäjä. Viina tekee sinusta omituisen

    • Anonyymi

      Onkohan tällä Narsuhöpöttäjällä kavereita muualla kuin Tuurissa??

      • Anonyymi

        On, karavaanari on kaikkien kaveri😁


    • Anonyymi

      Luotan kyllä, että ylläpito on aika hyvin perillä asioista, eli missä menee hyvän ja huonon kommentoinnin raja. Aika kevyttä trollaamista on vielä se, jossa höpötetään rumatikeista ja fiiateista. Aloittaja nyt itse antaa huomiota niille kommenteille, joihin muita kieltää mitään kommentoimasta tai huomiota osoittamasta. Onko vähän ristiriitaista? Se myös on herjaamista, kun nimitellään yhtä kommentoijaa narsistiksi ja väitetään Niuvanniemestä karanneeksi! On vähän pakko-oireista narsistijahtia!

    • Anonyymi

      Tyhmiä trollauksia tekee myös "palkatut" sivuston avustajat.

    • Anonyymi

      99.9% Nykyään tulee narsisti trollin toimesta. Spamaa itsensä kanssa näin narsu ns viihdyttää itseänsä. Ei sulla mitään muijaa eikä matkailuautoa,ehkä joskus ollu ennenkuin piä sekos. Olet seurannassa ja jokupäivä spammisi loppuu kun taas häätö päälle.

      • Anonyymi

        Koitahan nyt nukkua!


      • Anonyymi

        On ollut Fiiu , Rellu ja nyt Fordi , matkakulkimissa , huolettomin on ollut Rellu .


      • Anonyymi

        Nehän sinne Niuvan pehmeään koppiin taas rauhoittumaan.


    • Anonyymi

      Olihan pitkäyö , kun 2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle

    • Anonyymi

      Nrsisti idiootti trolli sabotoi palstaa jatkuvasti idiootti spammeillään. Narsismi just tuota idiotismia. . minä minä minä minä saan tehdä mitä huvittaa ja sekoilla niin paljon kun haluan. Vain pakkokeinot tehoaa. Poliisit pakkohoito tai BANNAUS joita narsu jotenkin uskoo kun pakottavat. Syövästäkin moni paranee mut narsu käy vanhetessaan vain hullummaks.

      • Anonyymi

        Ottaako hermoon🤣🤣🤣
        Minua ei haittaa yhtään.


    • Anonyymi

      3625km vielä on matkaa jäljellä. Kaapin ovi alkoi kitisemään.

    • Anonyymi

      Onko Kuopiontorilla tänään mitalijuhlat

      • Anonyymi

        Sitten kun sinun hoito jakso päättyy.


      • Anonyymi

        Talvet kuluu mukavasti Niuvassa! Kesät karavaanareiden rumatikki juttuja kuunnellen!


    • Anonyymi

      Onko Niuvassa paljon rumatikki ukkoja lämmittelemässä Joksu ???

    • Anonyymi

      Kaikki lämmitin puhallin pahviputket Elnakki Rimori rekkamies peruuttamassa vessapaperi varastan vessapaperit ABC yläkoppi Fiat vikalistat kilometrillen Santarder velaksi kaikki ylettömät ryyppäyksen ylistykset ja kohta 95% kaikesta on palstan häirikö mielikuvitus spammeja,näin narsisti viihdyttää itseään. Narsisti on palstalla ajankulukseen ja nauttii muiden kiusaamisesta,jos epäilet tai hoksaat että trollin avaus tai kommentti niin äläpä kommentoi. Suosittelen kyllä kaikkia häipymään tällaiselta moderoimattomalta palstalta,trollin saastuttama. Pelkkää mielikuvitusta on narsu trollin elämä,ei matkailuautoa muijaa eikä ajokorttiakaan.Kateus ja vithu luonne.

      • Anonyymi

        Alde kun on ja nesteen tilalla viinaa niin voi ottaa sieltä hörppyä .


    • Anonyymi

      Kyllä minun Fiatin vikalista totta on. Ei se ole vale. Nauraa voi jos se helpottaa.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe