Mihin ne on menneet? Ätmi istuu ja ihmettelee
Minne kaikki nuoret naiset on kadonneet?
29
50
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset odottaa miehiä baareissa mutta miehet ei juo viinaa joten naiset joutuu olee sinkkuja.
t viinamies - Anonyymi
Mitä se ätmiä liikuttaa?
- Anonyymi
Ätmi nauttii nuorten naisten seurasta.
- Anonyymi
Kurppia on vastaavasti hyvin.
- Anonyymi
Sinne missä on komeita nuoria miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne missä on komeita nuoria miehiä.
Eli VOK'kiin!
Käyttää muita alustoja tutustua. Nää keskustelupalstat on dinosauruksille.
- Anonyymi
Mitäs me dinosaurukset.
Joo, seuraavassa laulussa vastataan se mihin nuoret naiset ovat menneet - nuorille miehille!
https://www.youtube.com/watch?v=bI3QVsW30j0
- Anonyymi
Täällä on vain varattuja naisia ja vanhoja lerppoja.
- Anonyymi
En tosin tunne ketään Ätmi-nimistä, mutta jos istuu ja ihmettelee, niin ei ehkä näe oman perheen ulkopuolisia naisia. Vaan kun lähtee kävelylenkille, niin näkee naisia paljon enemmän.
Really-Really "Setä taisi tulla vahingossa väärään vessaan", totesi nuori nainen ravintolassa.
MIelestäni ravintolan vessojen ovissa pitäisi selvästi lukea joko "miehille" tai "naisille".
Ei mitään kuva-arvoituksia, kumpi näistä tyylitellyistä kanalinnuista on uros.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
MIelestäni ravintolan vessojen ovissa pitäisi selvästi lukea joko "miehille" tai "naisille".
Ei mitään kuva-arvoituksia, kumpi näistä tyylitellyistä kanalinnuista on uros.Uros on se, kummalla on isompi pyrstö.
- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ei mitään kuva-arvoituksia, kumpi näistä tyylitellyistä kanalinnuista on uros.Juurikin näin. Yhden ravintolillan jälkeen piti emännän kanssa käydä vessassa lähtiessämme niin piti kysyä häneltä kumpiko näistä kuvista nyt esittää miestä ja naista.
En ymmärrä mikä villitys nykyään on tullut, että mitä epäselvempi on vessan sukupuoli logo sen varmemmin se seinälle päätyy.
Ei senpuoleen mulle on sama kummassa käyn. Anonyymi kirjoitti:
Uros on se, kummalla on isompi pyrstö.
Nyt olen tämänkin oppinut. Saavat naiset rauhassa puuteroida nenäänsä.
"Minne ovat kaikki nuoret naiset kadonneet...?"
Ystävämme Carl-Gustaf on saalistanut ne pikkutipuhimoissaan kaikki. Katsokaa nyt tuota salakavalaa pedonilmettä sen naamalla.elisakettu kirjoitti:
"Minne ovat kaikki nuoret naiset kadonneet...?"
Ystävämme Carl-Gustaf on saalistanut ne pikkutipuhimoissaan kaikki. Katsokaa nyt tuota salakavalaa pedonilmettä sen naamalla.Voi, voi, minun nuoret naiset ovat vain muistoissani.
Nuoria naisia löytyy ravintolan vessoista, osalla on pikkarit nilkoissa. Sinne vaan kukoksi kanalaan, jos uskaltaa :PCarl-Gustaf kirjoitti:
Voi, voi, minun nuoret naiset ovat vain muistoissani.
Nuoria naisia löytyy ravintolan vessoista, osalla on pikkarit nilkoissa. Sinne vaan kukoksi kanalaan, jos uskaltaa :P.... ja tekeytyy vielä kiltiksi ja kunnolliseksi laiskaksi kotikissaksi :-D
elisakettu kirjoitti:
.... ja tekeytyy vielä kiltiksi ja kunnolliseksi laiskaksi kotikissaksi :-D
Kiltti, kunnollinen, laiska, kotikissa..., sellainen mä oon.
Istun kotona ikkunan ääressä ja katselen lasin takana pyrähteleviä pikkutipuja, ikkunalaudalla istuvia yritän käpälöidä. Yhtään en ole kuitenkaan saanut. :)Carl-Gustaf kirjoitti:
Kiltti, kunnollinen, laiska, kotikissa..., sellainen mä oon.
Istun kotona ikkunan ääressä ja katselen lasin takana pyrähteleviä pikkutipuja, ikkunalaudalla istuvia yritän käpälöidä. Yhtään en ole kuitenkaan saanut. :)Arvasinhan mie. Olen niin hitoksen hyvä elukka-asiantuntija :-D
- Anonyymi
Vanhentuneet kuten nuoret miehetkin.
- Anonyymi
Muuttaneet vähin äänin johonkin sivistysvaltioon.
Olikohan se niin, että olisivat kaikki menneet naimisiin miesten kanssa. Kaikki miehet ovat menneet sotaan, sotilaat kuolleet ja haudattu, haudat peitetty kukkasin ja myös kaikki kukat viety.
- Anonyymi
Palstalta vai suomesta?
Jospa on käynyt niin, että on ihmetelty riittävän kauan ja kärjellään oleva väestöpyramidi on kellahtamassa kyljelleen?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Nuoria naisia tapaa yökerhossa ja bileissä kun juo viinaa ja on mukana porukoissa.
Nuorena kannattaa juoda viinaa, se on kuin laittaisi rahaa pankkiin.
t. viinamies - Anonyymi
Tulkaa tytöt takaisin!
- Anonyymi
Täälä kirjoitellaan sellaisia vihaviestejä, sekä politikoidaan joka asialla, ettei ketään nuorta naista kiinnosta.
Kyllä nyt Sanna Marinia haukkuvat ätmit saavat ihan katsoa peiliin. Sieltä löytyy syy naisten lähtemiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun367184- 833666
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823255Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352999- 462413
- 562261
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251560- 561485
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui311464Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221436