Voiko olla niin

Anonyymi

Että et ole yhtään romanttinen ja siksi nainen ei sinusta kiinnostu?

70

750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin juurihan se on. Naiset vaatii tuota tunnehöpötystä ja meikäpoika sanoo vaan, että ensin saunaan ja sitten pannaan.

• Anonyymi

Tuo on hyvä. Sopii viikkorytmiin.

• Anonyymi

Naiset ei vaadi romantiikkaa, mutta käytöstapoja kyllä. Sinulla on ala-arvoinen tyyli.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ei vaadi romantiikkaa, mutta käytöstapoja kyllä. Sinulla on ala-arvoinen tyyli.

- Sheena

Älä höpötä siellä. Tänään on saunapäivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpötä siellä. Tänään on saunapäivä.

Höpöhöpö.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö.

- Sheena

Sitten pimppi pestynä ja saunatakki korvissa, kun minä tulen saunasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pimppi pestynä ja saunatakki korvissa, kun minä tulen saunasta!

Mitä mitä. Yksinkö sinne saunaan menet. Kyllä selänpesu kuuluu ohjelmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mitä. Yksinkö sinne saunaan menet. Kyllä selänpesu kuuluu ohjelmaan.

Kyllä sinne naisen kanssa menen, mutta siellä on liian kuumaa ja hikistä näihin todellisiin selänpesuihin. Säästellään se sitten saunan jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinne naisen kanssa menen, mutta siellä on liian kuumaa ja hikistä näihin todellisiin selänpesuihin. Säästellään se sitten saunan jälkeen.

No mitähän se sinunkin selänpesu sitten on. Ei taida olla selänpesimellä pesua suihkutellessa.

• Anonyymi

Luultavammin syynä on se etten ole badboy ja/tai rikas.

• Olen romanttinen, mutta ei musta kukaan kiinnostu, kun en ole kiinnostava.

Ja ne jotka kiinnostuiskin ja tietäis, että olen varattu kunnioittaa parisuhdettani. Eikä siksi osoita kiinnostustaan avoimesti tai ollenkaan.

Hienotunteisuus.

• Ei kaikki naiset ole tunnelässytyksen perään. Mielestäni jopa törkeää luulla niin.
      Itse pärjään hyvin vähällä romantiikalla, enkä pidä sitä kovin tärkeänä.

• Anonyymi

Joo, olen toiminut nyt myöhäisenä joulupukkina ja kantanut kahden päivän ajan töiden jälkeen ensitalven vaatteita tytölle ja kyllä joskus joulupukki saa naisen paremmalle mielelle mitä pelkkä pukki:)
        Pukki omaa antamisen lahjan, tarkoittaa se sitten mitä tahansa?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, olen toiminut nyt myöhäisenä joulupukkina ja kantanut kahden päivän ajan töiden jälkeen ensitalven vaatteita tytölle ja kyllä joskus joulupukki saa naisen paremmalle mielelle mitä pelkkä pukki:)
        Pukki omaa antamisen lahjan, tarkoittaa se sitten mitä tahansa?

AV

Jaa-has.. kenelles sitä pukiksi meinasit.. ?
        Heh..

Mistäs sä niitä talvivaatteita olet hommannut? Kaksi päivää..? Ensi talven?

Nyt sait minut hoomoilastelemaan..
        Siis miksi ensitalven?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Jaa-has.. kenelles sitä pukiksi meinasit.. ?
        Heh..

Mistäs sä niitä talvivaatteita olet hommannut? Kaksi päivää..? Ensi talven?

Nyt sait minut hoomoilastelemaan..
        Siis miksi ensitalven?

Siksi kun nyt saa puoleen hintaan ja saa ostettua kahdet setit laadukasta kohtuulliseen hintaan. Lisäksi kevään kuravatteet yms. Pitäähän tarpeita ennakoida jos vanhat olisivat käymässä tai käyneet vähän pieniksi.
        Puen tyttäreni, häneltä ei mitään puutu.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi kun nyt saa puoleen hintaan ja saa ostettua kahdet setit laadukasta kohtuulliseen hintaan. Lisäksi kevään kuravatteet yms. Pitäähän tarpeita ennakoida jos vanhat olisivat käymässä tai käyneet vähän pieniksi.
        Puen tyttäreni, häneltä ei mitään puutu.

AV

Kas, kas..
        Yllätit minut!
        En olisi uskonut, että osaat ennakoida noin hyvin. Epätyypillistä miehelle.
        Nostan hattua, sait kunnioitukseni.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kas, kas..
        Yllätit minut!
        En olisi uskonut, että osaat ennakoida noin hyvin. Epätyypillistä miehelle.
        Nostan hattua, sait kunnioitukseni.

Niin myös tytön äidin. Tänäänkin hauskuuttelimme kuntytär avasi oven, sanoin joulupukki ja myöhäinen lähetys. Hän vaan ei aina halua olla mannekiinina kun sanon että kokeile niin näen miten sopii. Ennakoisin tuolla seuraavia ostoksia. Tänään ei jaksanut vetää housuja jalkoihin mutta koko on jo hakkeroitu:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Niin myös tytön äidin. Tänäänkin hauskuuttelimme kuntytär avasi oven, sanoin joulupukki ja myöhäinen lähetys. Hän vaan ei aina halua olla mannekiinina kun sanon että kokeile niin näen miten sopii. Ennakoisin tuolla seuraavia ostoksia. Tänään ei jaksanut vetää housuja jalkoihin mutta koko on jo hakkeroitu:)

AV

Haa! Sulla taitaa suola janottaa!

Paras tie naisen sydämeen.. käy jälkikasvun kautta. Tosin olet jo siinä sydämmessä. Ei teillä muutoin olisi yhteistä jälkikasvua...

Toki olen ymmärtänyt, että olet läheinen muutoinkin perheesi kanssa. Arvostettava piirre, mutta älä hemmoittele tytärtäsi piloille.
        Maailmassa on jo liikaa pilalle hemmoiteltuja prinsessoja.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Paras tie naisen sydämeen.. käy jälkikasvun kautta. Tosin olet jo siinä sydämmessä. Ei teillä muutoin olisi yhteistä jälkikasvua...

Toki olen ymmärtänyt, että olet läheinen muutoinkin perheesi kanssa. Arvostettava piirre, mutta älä hemmoittele tytärtäsi piloille.

Voi olla että tästä tulee yksi lisää. Toivon hänestä tosi haastavaa naista tulevalle aviomiehelle tai nykypäivänä on kai korriktimpaa sanoa henkilölle.
        Oman arvon tunnistaminen ei koskaan ole pahasta vaikka se olisi yli sen mitä oikeasti olisi.
        Mehän toimimme minäkuvamme perusteella.

AV

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olet kyllä niin feikkitrolli ettei mitään rajaa. Jossain vaiheessa tuo naisten haukkuminen menee täysin yli ja todellinen sukupuoli paljastuu. Toki arvasin sen jo tuosta tirkistelevästä tissialoituksesta. Miksi joku mies tuijottaa ja mikä motiivi? No daa. Toisekseen romantiikka ei ole paha asia ollenkaan ja kyllä se on lähtökohtaisesti ihan toivottua ja romantiikkaa voi tehdä elämäänsä ilmsn parisuhdettakin. Ostamalla itse itselleen kukkia kotia kaunistamaan ym. T iso tolvana

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että tästä tulee yksi lisää. Toivon hänestä tosi haastavaa naista tulevalle aviomiehelle tai nykypäivänä on kai korriktimpaa sanoa henkilölle.
        Oman arvon tunnistaminen ei koskaan ole pahasta vaikka se olisi yli sen mitä oikeasti olisi.

AV

Ymmärräthän että liian helppo lapsuus on karhunpalvelus? Mitäs sitten kun pitäisi opiskeluissa, työpaikassa, omillaan asuessa pärjätä. Sit vielä ystävyyssuhteita, ammatillisia suhteita, romanttisia suhteita ylläpitää.. ?

Elämä on karua, sen tiedät. Jos lapsi päästetään liian helpolla, tulee aikuisuudesta vaikeaa. Koska elämän karuus iskee kaksin verroin rankemmin niihin lapsiin ja nuoriin, jotka eivät ole vastoinkäymisiä ollenkaan kohdannut.

Minulla on tällä hetkellä töissä harkkari.. koulupoika joka selvästi on mamman oma kulta. Aivan toivoton tapaus.. ei osaa käyttäytyä, äkeilee ja tiuskii. Huono ammattitaito, eikä osaa ottaa rakentavaa palautetta, puheensa on ihmeellistä muminaa, jota hänen mammansa varmasti ymmärtää.. minä en. Voin sanoa, että pilalle lellitty. Ei tule pärjäämään työelämässä, ei sitten millään. Varmasti hienoa, että on ollut helpotettu lapsuus... mutta kun pitäisi kasvaa joskus aikuiseksi...

Mutta sinä teet kuin parhaaksi näet.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ps tuo itsesi kanssa kirjeenvaihto on niinikään jo nähty, tottakai sinä mies olet sama kuin tuo AV ja pikkupirpana. Vuodesta toiseen samat toimintatavat ja jollekin tämä tulee muka yllätyksenä, eikä miten sattuvatkin samaan aikaan aina. Yksinkertaisuus ei ole viehättävä piirre ihmisessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet kyllä niin feikkitrolli ettei mitään rajaa. Jossain vaiheessa tuo naisten haukkuminen menee täysin yli ja todellinen sukupuoli paljastuu. Toki arvasin sen jo tuosta tirkistelevästä tissialoituksesta. Miksi joku mies tuijottaa ja mikä motiivi? No daa. Toisekseen romantiikka ei ole paha asia ollenkaan ja kyllä se on lähtökohtaisesti ihan toivottua ja romantiikkaa voi tehdä elämäänsä ilmsn parisuhdettakin. Ostamalla itse itselleen kukkia kotia kaunistamaan ym. T iso tolvana

Ihan kuten haluat. Mielipiteesi on arvokas ja saat olla mitä mieltä haluat. Aivan se ja sama minulle.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ymmärräthän että liian helppo lapsuus on karhunpalvelus? Mitäs sitten kun pitäisi opiskeluissa, työpaikassa, omillaan asuessa pärjätä. Sit vielä ystävyyssuhteita, ammatillisia suhteita, romanttisia suhteita ylläpitää.. ?

Elämä on karua, sen tiedät. Jos lapsi päästetään liian helpolla, tulee aikuisuudesta vaikeaa. Koska elämän karuus iskee kaksin verroin rankemmin niihin lapsiin ja nuoriin, jotka eivät ole vastoinkäymisiä ollenkaan kohdannut.

Minulla on tällä hetkellä töissä harkkari.. koulupoika joka selvästi on mamman oma kulta. Aivan toivoton tapaus.. ei osaa käyttäytyä, äkeilee ja tiuskii. Huono ammattitaito, eikä osaa ottaa rakentavaa palautetta, puheensa on ihmeellistä muminaa, jota hänen mammansa varmasti ymmärtää.. minä en. Voin sanoa, että pilalle lellitty. Ei tule pärjäämään työelämässä, ei sitten millään. Varmasti hienoa, että on ollut helpotettu lapsuus... mutta kun pitäisi kasvaa joskus aikuiseksi...

Mutta sinä teet kuin parhaaksi näet.

Voihan se noin mennä jos päästäisi lapsen helpolla, itse voisin jopa syyllistyä siihen.
        Onneksi on tiukka äiti joka tuo tasapainoa. Äiti vaatii isän "kukkaa kämmenellä" tekemään mitä hän haluaa ja hän vaatii oikeasti paljon, normaalia enemmän.
        Tytöstä varmasti tulee miehiin suuntautuva:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan se noin mennä jos päästäisi lapsen helpolla, itse voisin jopa syyllistyä siihen.
        Onneksi on tiukka äiti joka tuo tasapainoa. Äiti vaatii isän "kukkaa kämmenellä" tekemään mitä hän haluaa ja hän vaatii oikeasti paljon, normaalia enemmän.
        Tytöstä varmasti tulee miehiin suuntautuva:)

AV

Eli..
        Nyt taas tulkitsen ..

Kaikki kurinpito ja tiukkuus on siis äidin vastuulla.

Meillä kävi niin oman poikani kanssa. Isä oli jalustalla ja äiti kaiken pahan takana. Isä ei tukenut riittävästi äitiä kasvatuksellisissa asioissa. Seurauksena helvetillinen teini-ikä joka kostautui äidille.

Sinun tulisi olla rakentava ja johdonmukainen isä. Kai haluat yhteiskuntakelpoisen ja täysipäisen ihmisen tyttärestäsi. Lellimällä niitä ei synny.

Kai sä nyt sen verran ainakin että pystyt äitinsä määrittämissä säännöissä pysymään ja siten osoittamaan, että olet turvallinen?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ihan kuten haluat. Mielipiteesi on arvokas ja saat olla mitä mieltä haluat. Aivan se ja sama minulle.

Miksi esiinnyt jatkuvasti naisena netissä eri nikeillä ja millä perusteella valkkaat heille identiteetin? Otetaan toiseksi esimerkiksi tämä valtakunta, kantasuomalainen (lukee profiilissa) 37- vuotias kahdeksan lapsen äiti

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Eli..
        Nyt taas tulkitsen ..

Kaikki kurinpito ja tiukkuus on siis äidin vastuulla.

Meillä kävi niin oman poikani kanssa. Isä oli jalustalla ja äiti kaiken pahan takana. Isä ei tukenut riittävästi äitiä kasvatuksellisissa asioissa. Seurauksena helvetillinen teini-ikä joka kostautui äidille.

Sinun tulisi olla rakentava ja johdonmukainen isä. Kai haluat yhteiskuntakelpoisen ja täysipäisen ihmisen tyttärestäsi. Lellimällä niitä ei synny.

Kai sä nyt sen verran ainakin että pystyt äitinsä määrittämissä säännöissä pysymään ja siten osoittamaan, että olet turvallinen?

En tiedä mitä tarkoitat. Meillä on jaettu kasvatus, teen ja opetan niitä asioita joissa olen parempi mitä tytön äiti. Hän myös harrastaa ohjatusti monesti viikossa. Äiti on myös hyvä ohjaamaan (nostan hatun päästä jos olisi).
        Tytär on aina ollut toisia huomioon ottava ja ahkera harjoittelija. Positiivinen perusluonne joka on iloinen koko ajan.
        Voi olla että olen epäonnistunut kasvatustyössä, aika näyttää, minä en.

https://www.youtube.com/watch?v=8jsbXf3EdNY

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Tyttö on kietonut sinut pikkusormensa ympärille.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi esiinnyt jatkuvasti naisena netissä eri nikeillä ja millä perusteella valkkaat heille identiteetin? Otetaan toiseksi esimerkiksi tämä valtakunta, kantasuomalainen (lukee profiilissa) 37- vuotias kahdeksan lapsen äiti

Millä perusteella syyttelet? Omaa mielenvikaisuuttasiko?
        Onko sinulla jotakin ongelmia? Fiksaatio rekkautuneista palstalaisista?
        Etkö keksi parempaa tekemistä?
        Oletko trolli?

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat. Meillä on jaettu kasvatus, teen ja opetan niitä asioita joissa olen parempi mitä tytön äiti. Hän myös harrastaa ohjatusti monesti viikossa. Äiti on myös hyvä ohjaamaan (nostan hatun päästä jos olisi).
        Tytär on aina ollut toisia huomioon ottava ja ahkera harjoittelija. Positiivinen perusluonne joka on iloinen koko ajan.
        Voi olla että olen epäonnistunut kasvatustyössä, aika näyttää, minä en.

https://www.youtube.com/watch?v=8jsbXf3EdNY

AV

Kuten sanoin.. tulkitsen.
        Noin yleisesti ottaen pidän kyllä sinua ihan hyvänä vanhempana. Jopa niin hyvänä, että toivoisin että minulla olisi ollut sinun kaltainen isä.

Olen kyllä saanut prinsessastasi sen kuvan jutuistasi, että on itse päivänsäde.. : )

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kuten sanoin.. tulkitsen.
        Noin yleisesti ottaen pidän kyllä sinua ihan hyvänä vanhempana. Jopa niin hyvänä, että toivoisin että minulla olisi ollut sinun kaltainen isä.

Olen kyllä saanut prinsessastasi sen kuvan jutuistasi, että on itse päivänsäde.. : )

Kyllä kannattaisi toivoa enemmän samanlaista äitiä, isä vain tukee omilla avuillaan. Harmonia tärkeintä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kannattaisi toivoa enemmän samanlaista äitiä, isä vain tukee omilla avuillaan. Harmonia tärkeintä.

AV

Joips. Mikä ja kuka vaan lähestulkoon on pätevämpi äitinä kuin minun äitini oli. Onneksi lapsuus oli lyhyt ja että se on takanapäin. Loppu hyvin .. kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäsi kaikki eri nikeillä kirjoittelevat ovat sama henkilö? Kuten anonyymitkin ovat niitä, jotka kirjoittelevat kaikilla nikeillä? Oletko sekaisin?

• Anonyymi

Joo. Voi olla ja onkin. Harvempi nainen enää minussa romantikon herättää.

• Anonyymi

Vaan jokupa!Saattaa herättää ja ihan kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan jokupa!Saattaa herättää ja ihan kunnolla.

No tuota... Toivottavasti. Muuten alkaa tulla vähän sellainen pystyynkuolleen olo. Ja laittaa vähän miettimään, että onko kaikki mennyt ollut vaan harhaa... :)

• Luulen tai oikeastaan uskon vakaasti, että romanttisuuteni olisi pelkästään ahdistavaa. Romanttisuus pukee varmaan paremmin jotain hörhöä, mutta kun se hörhöys ei ole vahvuuteni.

• Anonyymi

Kohtuus kaikessa.

• Anonyymi

Sääli minä haluisin romanttisen miehen epäromanttisen 30v avioliiton jälkeen kornin ja brutaalin peräreikäpaten kanssa. Alkuun romanttinen hänkin 15-v sitten jätin härskin äijän. Mulle ei vaan voi kukaan tulla sanomaan, että saunaan ja panemaan! Toivottavasti jokainen nainen kunniottaisi itseään, eikä suostu mihin vaan huonoon kohteluun.

• Anonyymi

Minä olen romanttinen mies. Haluan rakastella takkatulen äärellä. Teen myös kynttila illallista tunnelmallisessa mökissä. Sitten saunotaan alasti ja ollaa porealtassa vaahtokylvyssä juoden skumppaa.

• Anonyymi

Suomessa sentään saunotaan alasti eikä uimapuvuissa tai pyyhkeeseen kääriytyneenä.

• Anonyymi

Taitaisi uni tulla tuosta hemmottelusta.

• Anonyymi

Täytyy sanoa, että meillä on hyvin erilaiset käsitykset romantiikasta. Juoksisin kiljuen karkuun tuollaista romantiikkaa.

• Anonyymi

Ja sitten kun lähdet itse pohtimaan maailmankaikkeuden suurinta lämpötilaa, onko se jopa 07677 miljardia astetta Kelvin-asteilla aurigon ytimessä... ja sitten mietit muitakin arvaustytön hassuja kysymyksiäkin että vaikka että... kuka oli Babylon 5 -tv-sarjan näyttelijä?

Aurigon ytimen lämpltila on aka hyväkin kysymys että montakohan astetta on?

• Puolisoni on klassinen romantikko, mutta hän ei odota samaa minulta.
      Käymme kuitenkin yhdessä "ihanissa" kahviloissa, käsi kädessä, minua taluttaen.

• Anonyymi

Teillä on siis sama leikki kuin meillä. Toinen on romantikko ja toinen suostuu näyttelemään mukana.
        Mites teillä toimii makkarissa? Meillä on niin, että kun minä olen huomattavan paljon perverssimpi ja vapaamielisempi, niin vastavuoroisesti rouva näyttelee näissä asioissa mukana :)
        Mutta kumpikin tietää ja tunnustaa, että kysymys on näytelmästä.

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä on siis sama leikki kuin meillä. Toinen on romantikko ja toinen suostuu näyttelemään mukana.
        Mites teillä toimii makkarissa? Meillä on niin, että kun minä olen huomattavan paljon perverssimpi ja vapaamielisempi, niin vastavuoroisesti rouva näyttelee näissä asioissa mukana :)
        Mutta kumpikin tietää ja tunnustaa, että kysymys on näytelmästä.

Olisi outoa jos vaimoni kiljuisi allani. Kerran hän huokaisi, taisi olla tylsistynyt :P

Ei ole elämä täydellistä, mutta kuitenkin varsin tyydyttävää, avointa ja harmoonista.

• Anonyymi

Ilmoilla on kaikenlaista nykyään. Harva nappaakaan sinänsä.

• Anonyymi

Jotkut naiset ei pidä romanttisista miehistä, tosin osa sekoittaakin romantisoijan ja romantikon. Törmänneet romantisoijaan ja pettyneet pahasti.

• Anonyymi

NAiset tykkää juopoista ja väkivaltaisista miehistä. Naiset ei tykkää miehistä joka tuo kukkia ja tekee ruokaa ja haluaa viettää romanttisen kylpylä viikonlopun. Se on aina nähty että naiset haluaa sen jännämiehen.

• Anonyymi

Ovatko nuo susta tosiaan romanttisia juttuja?

Mä en tosiaan ihan hirveästi arvosta leikkokukkia. Ne kestävät niin kovin vähän aikaa. Mä katselisin niitä kukkia mielummin vaikka puistossa etelänlomalla.

Ruoanlaitto on arkinen juttu, mutta arvostan kyllä, jos mies kokkaa arki päivinä. Itseasiassa mä arvostan sitä jokapäiväisen "tylsän" arkiruoan kokkaamista enemmän kun jotain juhlapäiviä ja sunnuntaipäivällisiä.

Kylpyläviikonloppu olis kyllä vihonviimeinen päähänpisto. Toivottavasti kohdalleni ei koskaan osu miestä, joka haluais tollasia. Tai siis saa se toki sinne itsekseen mennä. En estä.

• Anonyymi

Minä en kiinnostu miehistä sillä tavalla, koska en ole yhtään romanttinen ja olen nainen. Olen niin arki-ihminen, enkä kaipaa romantiikkaa ollenkaan.

• Anonyymi

Aivan kuin minä olisin kirjoittanut. Just noin. Mutkaton, arkinen kanssaeläjä on paras.

• Anonyymi

No sinä haluatkin vain jännämiestä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Voiko olla niin että tahallisesti yritän pakoilla ihsastuttavia tyttöjä, jotta en rakastuisi, eli siis pelkäänkö paljon rakastumista?

Kun pitää jo ajoittaa kaupassa käymisetkin jotta en varmastikaan näe jotain ihastuttavaa tyttöä vahingossakaan matkan varrella.

• Anonyymi

Naisille romantiikka on sitä kun mies juo pullon viinaa ja alkaa pahoinpitelemään naista. Ei naiset halua miestä joka tekee ruokaa ja ostaa kukkia.

• Anonyymi

Monet tuntuu käsittävän romantiikan lähinnä materialistisesti ja esteettisesti, että on hienot kulissit ja esim hienot ruuat jossain kalliissa ravintolassa kun ollaan yhdessä. Elokuvat ruokkii tätä käsitystä että rahalla luodaan romantiikkaa ja sitä syydetään vuolaasti kuin ruusun terälehtiä naisen/miehen jalkojen alle. Tyhmät uskoo ja alkaa vaatimaan.

No onhan ne hienot kulissit ja pieni vaivannäkö toki hivelevää ja ihanaa, mutta omasta mielestä ei ihan hirveän romanttista vielä.

Omaan makuun romanttista on tyrmäävä sana kuiskattuna korvaan oikealla hetkellä, tai kosketus silloin kun toinen sitä kaipaa.

Olen itse tälleen läheisromanttinen, mutta mieheltä en oikeastaan tuollaista taitoa juurikaan odota, eihän se suju niin lipevästi perusmieheltä joka on aina vähän tönkkö ja hämillään. Hyvä kun puhumaan pystyy silloin kun tilanne on romanttisesti otollinen. Lähinnä tuijottaa lasittunein silmin..

Miehen romanttinen vastine on omaa maskuliinista laatuaan ja tulee kyllä jos on tullakseen ja suhteessa on sitä romantiikkaa ja välittämistä.

n

• "Omaan makuun romanttista on tyrmäävä sana kuiskattuna korvaan oikealla hetkellä, tai kosketus silloin kun toinen sitä kaipaa."

Tämä. Ei ne puitteet. 👍

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

"Omaan makuun romanttista on tyrmäävä sana kuiskattuna korvaan oikealla hetkellä, tai kosketus silloin kun toinen sitä kaipaa."

Tämä. Ei ne puitteet. 👍

Niin siinä on tilannekohtaista voimaa joka käy ytimeen ja karuudessaan jää mieleen.

Jotkut miehet kuten joku tuolla ylempänä näkee kovasti vaivaa ja onhan se hienoa, että haluaa nähdä vaivaa naisen vuoksi ja järjestää kaikkea hienoa, aplodit hänelle, joku nainen varmasti tykkää ja on ihan onnessaan.

Itse tykkään vähän rennommasta menosta ja tulisi vähän kädetön olo ja sellainen tunne, että täytyisi sitten olla niin mahdottoman kiitollinen ja ylistää miehen laadukasta suoritusta. Jos olisin tälläinen, joutuisin olemaan teennäinen, koska en itse niin välitä tuollaisesta koko illan hoidosta, noista jutuista yksi riittäisi kerrallaan, esim skumppalasilliset jonkun jutun kunniaksi tai rentouttava rauhallinen vaahtokylpy ajan kanssa, ennemmin kun tekemisestä toiseen kiirehtiminen suoritusmaisesti, tuntuu vähän rasittavalta. Mut minähän en ole yhtään vaihtelunhaluinen ihminen, se selittää sen.

Yksi mistä tykkään, on yhdessä tekeminen. Siinä kun pääsee vauhtiin, se on ihan mahtavaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä on tilannekohtaista voimaa joka käy ytimeen ja karuudessaan jää mieleen.

Jotkut miehet kuten joku tuolla ylempänä näkee kovasti vaivaa ja onhan se hienoa, että haluaa nähdä vaivaa naisen vuoksi ja järjestää kaikkea hienoa, aplodit hänelle, joku nainen varmasti tykkää ja on ihan onnessaan.

Itse tykkään vähän rennommasta menosta ja tulisi vähän kädetön olo ja sellainen tunne, että täytyisi sitten olla niin mahdottoman kiitollinen ja ylistää miehen laadukasta suoritusta. Jos olisin tälläinen, joutuisin olemaan teennäinen, koska en itse niin välitä tuollaisesta koko illan hoidosta, noista jutuista yksi riittäisi kerrallaan, esim skumppalasilliset jonkun jutun kunniaksi tai rentouttava rauhallinen vaahtokylpy ajan kanssa, ennemmin kun tekemisestä toiseen kiirehtiminen suoritusmaisesti, tuntuu vähän rasittavalta. Mut minähän en ole yhtään vaihtelunhaluinen ihminen, se selittää sen.

Yksi mistä tykkään, on yhdessä tekeminen. Siinä kun pääsee vauhtiin, se on ihan mahtavaa!

Ymmärrän. Toki nuo suurieleisetkin jutut on ihan ok, jos niitä joku kaipaa. Itsekin joskus kyhännyt moista. Mutta enemmän tunnetiloja ja oikeella hetkellä huomioimista. Ylipäänsä eleitä jotka kertoo rakkaudesta ja välittämisestä.

Ei mitään kallista krääsää tms. lahjontaa, se on niin kaupallista ettei edes siksi romanttista, falskia jotenkin.

Vaikka kimppu itsepoimittuja kukkia, sekin on jees. :)

Ja todellakin tuo yhdessä tekeminen on ihan parasta.

• JasuM kirjoitti:

Ymmärrän. Toki nuo suurieleisetkin jutut on ihan ok, jos niitä joku kaipaa. Itsekin joskus kyhännyt moista. Mutta enemmän tunnetiloja ja oikeella hetkellä huomioimista. Ylipäänsä eleitä jotka kertoo rakkaudesta ja välittämisestä.

Ei mitään kallista krääsää tms. lahjontaa, se on niin kaupallista ettei edes siksi romanttista, falskia jotenkin.

Sekin osaa olla romanttista, kun kietoo kädet toisen ympärille ja painaa vaikka kasvot olkapäälle tms. Rakastaa ja näyttää sen.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Kyllä kai se suurieleisyyskin joskus on mahtavaa, kunhan ei jatkuvasti tunne sille tarvetta toisen kiinnipitämiseksi, silloin ollaan hakoteillä ja ehkä vähän olen sitäkin mieltä, että jatkuva pröystäily ei nyt ihan kuulu enää nykypäivään muutenkaan tyylillisesti ja eettisesti katsottuna.

Jostain juuri katsoin, kun oli meemi että anteeksipyyntösi on syytä olla mokasi suuruinen. Tavallaan olin samaa mieltä.
        Mut heissulivei, nyt täytyy tehdä taas välillä jotain järkevää, palaillaan ja kivaa preerjabtaita sulle!

t.Rämpsy

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Sekin osaa olla romanttista, kun kietoo kädet toisen ympärille ja painaa vaikka kasvot olkapäälle tms. Rakastaa ja näyttää sen.

Tosiaan😢

• Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan😢

Sitä vaan harvoin tapahtuu.

• Anonyymi

• Anonyymi

Romanttinen mies, mitä se on?
      Kuljeskelin vuosia vuosia sitten kaupungilla asenteella etten halua mitään pysyvää, lyhytaikaista kyllä mutta aamulla olisi voinut laittaa soimaan kappaleen...olenhan tai olinhan idiootti:) Tuolloin naisia kiinnosti mies joka ei halua hempeillä, lähinnä ottaa oikealla tavalla.

https://www.youtube.com/watch?v=kjjLc_1jGvY

AV

• Anonyymi

Romantiikkakin on niin kokijasta kiinni. Yhden romantiikka voi olla toiselle ahdistavaa roikkumista tai liiallista imelyyttä. Toisen romantiikkaa taas ei intensiivisempi romantikko tajua lainkaan romantiikaksi.

• Anonyymi

Arvaa paljonko sattuu oikesti jos lyöt kyynärpääsi johbonkin betoniin :D

Vähän enemmän sattuu kuin Ford Thunderbirdin omistajan arvo :D

Mutta 1 idea on aika hauska, kaupungin nuorten etyttöjen kanssa tietokonepelejä :d

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      35
      5792
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      77
      3393
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3155
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      315
      2725
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2262
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2201
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1480
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1381
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1379
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1293
    Aihe