Olen nyt muutaman kuukauden kirjoitellut kivan miehen kanssa. Mies on itse ehdottanut tapaamista. Olen alkanut epäilä, että mies on varattu tai hommassa on jotain muuta outoa. Mies käy arkisin töissä täällä Savossa ja lähtee joka viikonloppu kotipaikkakunnalleen. Itse olen aina alkuviikot töissä, jolloin mies on täällä ja ehtisi tavata. Tosi vaikeeta on järjestää tapaamista alkuviikkoon, kun itselläni on viikonloput vapaata. Miksei mies jää milloinkaan viikonlopuksi tänne Savoon, vaan hänen pitää aina mennä asuinpaikkakunnalleen. Sitä en vaan ymmärrä.... Taidan unohtaa koko tyypin....
Varattuko mies?
7
630
Vastaukset
- Anonyymi
Ite vakoilen vaimoani ja se ei tiedä asiasta mitään.
- Anonyymi
Teetkö myös muistiinpanoja?
- Anonyymi
Niin ja mies viestittelee vaan arkisin.... Outoa..
- Anonyymi
Kyllähän tuo vaikuttaa perheelliseltä mieheltä...
- Anonyymi
Minäkin joskus viestittelin miehen kanssa joka oli savosta, alkuviikosta vain , loppuviikoksi hiljeni varattu oli 🙃 alkaako M kirjaimella tämä mies.
- Anonyymi
Ei ala. Kyllästyin tähän mieheen. Kirjoitteli mukavia, ehdotti monesti tapaamista. Sitten kun ehdotin päivää ja olin valmis joustamaan omista aikatauluista niin miehelle ei kuitenkaan käynyt tapaaminen. Hän ei myöskään ole valmis joustamaan aikataulustaan, vaan lähtee aina kotipaikkakunnalleen viikonlopuksi ja tulee sunnuntaisin niin myöhään, ettei ole järkevää enää tavata. Millainen mies toimii noin?
- Anonyymi
""Millainen mies toimii noin?""
Jännämies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33996Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872052Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47774
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648