Häpeä tunnen

Anonyymi

Olen aikuinen elämästä nauttiva nainen.
Nyt tuli no ei yllärinä klamudia.
Asiallisia vastauksia toivon en syyttelyä ym.
Tautihan voi olla piilevänä mut kun sen on saanut jostakin niin voi se tarttua seuraavalla kerralla toiseen. Vai voiko se hypätä yli seuraavan seksikumppanin yli.
Yritän räknätä mistä keneltä sain. Kun ei ollut selkärankaa ja edes tekstata et on..
Nyt hoidettu ilmoitettu eteenpäin.

Edelleenkin asiallisia kannanottoja..
Kiitos

10

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parempi se klamydia on saada kuin HIV.

• Anonyymi

"Asiallisia kannanottoja..."

Klamydiaa hait, klamydiaa sait... Nauti elämästä!

• Anonyymi

"Sitähän mä juuri kysyin"
        =D
        Kiitti tästä kommentista
        Heheheee......

• Anonyymi

Toivottavasti opit käyttää kondomia jatkossa.Onneks ei ollut hiv eikä herpes.

• Anonyymi

Käsittämättömiä nämä "oma vika" -kategorian vastaukset. Onneksi sinä olet immuuni kaikille mokille ja kaikille onnettomuuksille. Pysyt varmaan selibaatissa, ja käytät koronariskin vuoksi kokovartalokondomia? Sinäkin voit kompastua ja saada sydämeesi piston astianpesukoneessa pystyssä törröttävästä fileointiveitsestä. Et ole haavoittumaton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittämättömiä nämä "oma vika" -kategorian vastaukset. Onneksi sinä olet immuuni kaikille mokille ja kaikille onnettomuuksille. Pysyt varmaan selibaatissa, ja käytät koronariskin vuoksi kokovartalokondomia? Sinäkin voit kompastua ja saada sydämeesi piston astianpesukoneessa pystyssä törröttävästä fileointiveitsestä. Et ole haavoittumaton.

Kuule kyllä mulla on ollut kondylooma kun uskoin ettei ole tauteja vaikka kysyin monta kertaa.Ei muuten tarvinnut kuin sen yhen suojaamattoman kerran. Tuon jälkeen mulle hiv pelko ja lopetin seksin.Ei se tauti tartte kuin yhen suojaamattoman kerran.Olin nuori aikuinen ja sinisilmäinen. Olen ollut vuosia ilman seksiä ja elämä on paljon helponmaa kun ei tartte pelätä tauteja vaikka olis kondomi käytössä.

• Anonyymi

Next time, kysy tuntemattomalta tai puolitutulta ennen hommiin ryhtymistä onko sillä mitään sukupuolitautia.

• Anonyymi

En suoraan tiedä mutta jahkailen. Eikö mikä tartuntatauti tahansa voi tarttua toiseen ja toiseen ei vaikka kumpaakin on yhtä lähellä. Niin flunssat kuin koronatkin. Yksikin oikein yritti koronaa ettei tarttis mennä kouluun, ei vaan tullut. Niin miksei klamydiakin voi hypätä jostakin ihmisestä yli, jos vain on riittävän hyvä yleiskunto.

• Anonyymi

Kiitti asiallisesta pähkäilystä...

• Anonyymi

Minulla oli nuorena klamydia, enkä ole varma, mistä suhteesta sen sain. Todennäköisesti ennätti olla kauan. Ilmoitin reilusti kaikille partnereille tilanteen.

Kyllä tuosta yli pääsee. Tautiin on onneksi olemassa lääke. Elämä jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe