Mikään ei voisi olla yksinkertaisempaa:
Vedä on kaksinkertainen aivohalvaus, jota toistetaan kaksinkertaisesti sen kontekstin nopeudella, johon se sijoitetaan. Esimerkiksi, jos toistetaan kuudennentoista nuotin kohtaa, kaikki sen vedot koostuisivat kolmekymmentä sekunnista nuotteja. Vedä voidaan merkitä myös nimellä armon muistiinpanot, jolloin pelaaja voi tulkita nuottien välisen etäisyyden. Päällä patarummut, vetoja pelataan usein vuorotellen kiinni(lrL tai rlR).
Historiallisesti nykyaikainen vedä tunnettiin nimellä Ruff (tai Rough), jos sitä pelattiin suljettuna ja Half Drag, kun sitä pelattiin avoimena. Ruff voi viitata myös yksittäiseen aivohalvausjoukkoon, joka edeltää tavallista nuottia. Amerikkalaisessa 3-tahti-ruffissa on 2 yhden lyönnin armon nuottia ennen ensisijaista tai kokonaista nuottia ja 4-tahti-ruffissa on 3 singleä ennen ensisijaista nuottia. Muilla alkeellisilla järjestelmillä on erilaiset tartuntamenetelmät ja nimet samanlaisille merkintäluvuille. Vaikka rumpaleita ja rumpuopettajia käytetään edelleen ja opetetaan käytännössä, 3-tahti- ja 4-tahti-röyhelöitä ei ole virallisesti lueteltu NARD- tai PAS-rudimenttilevyissä ja termi Drag on pimennyt Ruffin (tai karkean) kaksinkertaisen aivohalvauksen kohdalla, sekä avoimen että suljetun suorituksen nykyisen PAS-standardin mukaan.
Kaksinkertainen aivohalvaus
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374