Ranskassa Pesoselta olisi jo revitty vaatteet päältä ja heitetty roskikseen

Anonyymi

Niin vaatteet, kuin se mieskin. Siellä ei todellakaan kattella porvareilta tällasta, Ranskan Vallankumouksen hengessä siellä oltaisiin jo Wahlroos ja Pesonen pistetty päätä lyhemmäksi.

Ja vaikka Ranskanssa ammattiliitoilla on niin suuri valta, onko muka Ranskaan lopetett investoinnit? HAH Ei.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä uitetaan vaatteet päällä siankusella moisetsekäetenkin rikkuriksi pyrkivät.
      He repinevät itse vaatteensa kun eivät kestä sitä lähtemätöntä hajua mikä ei iholtakaan lähde kuin usean viikon kuluttua. Moni rikkuri joka saanut kuuluisan rikkurikasteen sianlietteestä, ei ole päässyt kotiinsakaan sen hajun takia. Siis kannattaako rikkurointi ?
      Ennenkuin joku alkaa uhota että hän kyllä menee vaikka poliisivoimin, voimme kertoa että koskaan ei ole poliisi puuttunut toimiimme lakkoporteilla kun ruiskutettu siankusta rikkurien päälle. Heillä on tärkeämpääkin tekemistä ja...miksi rikkuri provosoi lakkovahteja...? Lopputililläkään uhkaaminen ei meihin pure. Olemme eläkeläisistä koostuva ruuttaryhmä.

      Talkoo-Taavetti

      • Anonyymi

        Ei ole minua kukaan uskaltanut uittaa kusessa vaikka olen ollut töissä lakkojen aikana, peräkari pojat eli liiton jäsenet vain uhoaa palstoilla tosipaikan tullen paskovat housuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minua kukaan uskaltanut uittaa kusessa vaikka olen ollut töissä lakkojen aikana, peräkari pojat eli liiton jäsenet vain uhoaa palstoilla tosipaikan tullen paskovat housuun.

        Kerroppa vaan mistä portista pyrit rikkuriksi, niin tulemme ja minä saan henkilökohtaisesti itse ruutata sinut sianlietteellä ja kusella !!!
        Nytpä löytyy kuka ainakin uskaltaa ja eläkkeellä että et voi edes lopputilillä pelotella ja poliisit naurais sulle jos niitä pyytelet.

        Talkoo-Taavetti


    • Anonyymi

      Suomesta lähtee kaikki tehtaat jatkuvan lakkoilun seurauksena!

      • Anonyymi

        Ihan varmasti lähtee🤣

        Ennustatko myös lottonumerot?


    • Anonyymi

      Miljonääri johtajat haukkuu duunarit ahneiksi ja palkat ovat kuulemma kohtuuttomat.
      Jotenkin niin absurdi asetelma kokonaisuudessaan.

      • Anonyymi

        Ryhdy sitten miljonääriksi, jos tuntuu siltä, ettei sen eteen tartte tehdä enempää kuin paperimiehenä.

        Vai olisko niin, että et vain osaa?
        Jos et edes tiedä miten se tehdään, niin kuinka ihmeessä kuvittelet pystyväsi arvostelemaan sen vaativuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryhdy sitten miljonääriksi, jos tuntuu siltä, ettei sen eteen tartte tehdä enempää kuin paperimiehenä.

        Vai olisko niin, että et vain osaa?
        Jos et edes tiedä miten se tehdään, niin kuinka ihmeessä kuvittelet pystyväsi arvostelemaan sen vaativuutta?

        Siihen ei tarvita muuta kuin syntyä oikeaan perheeseen. Tunnen muutaman miljonäärin, jotka ovat hämmästyttävän tyhmiä. Ilman taloudenhoitajia he olisivat pulassa. Toisaalta moni nero ei koskaan keksinnöillään rikastunut, vaan kuoli ruti köyhänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ei tarvita muuta kuin syntyä oikeaan perheeseen. Tunnen muutaman miljonäärin, jotka ovat hämmästyttävän tyhmiä. Ilman taloudenhoitajia he olisivat pulassa. Toisaalta moni nero ei koskaan keksinnöillään rikastunut, vaan kuoli ruti köyhänä.

        Ja se että ei ole syntynyt ”oikeaan” perheeseen on hyvä syy jättäytyä yhteiskunnan elätiksi..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6314
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      69
      4422
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2772
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      54
      1500
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1144
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      1008
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe