Ranskassa Pesoselta olisi jo revitty vaatteet päältä ja heitetty roskikseen

Anonyymi

Niin vaatteet, kuin se mieskin. Siellä ei todellakaan kattella porvareilta tällasta, Ranskan Vallankumouksen hengessä siellä oltaisiin jo Wahlroos ja Pesonen pistetty päätä lyhemmäksi.

Ja vaikka Ranskanssa ammattiliitoilla on niin suuri valta, onko muka Ranskaan lopetett investoinnit? HAH Ei.

9

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä uitetaan vaatteet päällä siankusella moisetsekäetenkin rikkuriksi pyrkivät.
      He repinevät itse vaatteensa kun eivät kestä sitä lähtemätöntä hajua mikä ei iholtakaan lähde kuin usean viikon kuluttua. Moni rikkuri joka saanut kuuluisan rikkurikasteen sianlietteestä, ei ole päässyt kotiinsakaan sen hajun takia. Siis kannattaako rikkurointi ?
      Ennenkuin joku alkaa uhota että hän kyllä menee vaikka poliisivoimin, voimme kertoa että koskaan ei ole poliisi puuttunut toimiimme lakkoporteilla kun ruiskutettu siankusta rikkurien päälle. Heillä on tärkeämpääkin tekemistä ja...miksi rikkuri provosoi lakkovahteja...? Lopputililläkään uhkaaminen ei meihin pure. Olemme eläkeläisistä koostuva ruuttaryhmä.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Ei ole minua kukaan uskaltanut uittaa kusessa vaikka olen ollut töissä lakkojen aikana, peräkari pojat eli liiton jäsenet vain uhoaa palstoilla tosipaikan tullen paskovat housuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole minua kukaan uskaltanut uittaa kusessa vaikka olen ollut töissä lakkojen aikana, peräkari pojat eli liiton jäsenet vain uhoaa palstoilla tosipaikan tullen paskovat housuun.

Kerroppa vaan mistä portista pyrit rikkuriksi, niin tulemme ja minä saan henkilökohtaisesti itse ruutata sinut sianlietteellä ja kusella !!!
        Nytpä löytyy kuka ainakin uskaltaa ja eläkkeellä että et voi edes lopputilillä pelotella ja poliisit naurais sulle jos niitä pyytelet.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Suomesta lähtee kaikki tehtaat jatkuvan lakkoilun seurauksena!

• Anonyymi

Ihan varmasti lähtee🤣

Ennustatko myös lottonumerot?

• Anonyymi

Miljonääri johtajat haukkuu duunarit ahneiksi ja palkat ovat kuulemma kohtuuttomat.
      Jotenkin niin absurdi asetelma kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Ryhdy sitten miljonääriksi, jos tuntuu siltä, ettei sen eteen tartte tehdä enempää kuin paperimiehenä.

Vai olisko niin, että et vain osaa?
        Jos et edes tiedä miten se tehdään, niin kuinka ihmeessä kuvittelet pystyväsi arvostelemaan sen vaativuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryhdy sitten miljonääriksi, jos tuntuu siltä, ettei sen eteen tartte tehdä enempää kuin paperimiehenä.

Vai olisko niin, että et vain osaa?
        Jos et edes tiedä miten se tehdään, niin kuinka ihmeessä kuvittelet pystyväsi arvostelemaan sen vaativuutta?

Siihen ei tarvita muuta kuin syntyä oikeaan perheeseen. Tunnen muutaman miljonäärin, jotka ovat hämmästyttävän tyhmiä. Ilman taloudenhoitajia he olisivat pulassa. Toisaalta moni nero ei koskaan keksinnöillään rikastunut, vaan kuoli ruti köyhänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen ei tarvita muuta kuin syntyä oikeaan perheeseen. Tunnen muutaman miljonäärin, jotka ovat hämmästyttävän tyhmiä. Ilman taloudenhoitajia he olisivat pulassa. Toisaalta moni nero ei koskaan keksinnöillään rikastunut, vaan kuoli ruti köyhänä.

Ja se että ei ole syntynyt ”oikeaan” perheeseen on hyvä syy jättäytyä yhteiskunnan elätiksi..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      248
      9325
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      147
      7663
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      149
      5221
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      149
      4907
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      50
      4623
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      104
      4325
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      128
      4154
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      166
      1917
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1719
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      281
      1561
    Aihe