ruokavalio

Anonyymi

moi, voiskohan joku tehä mulle ruokavalion tai kertoo miten kannattais syödä, jotta laihtuis. kun liikunta puoli mulla on kunnossa ja kaikki aina puhuu et laihdutus tapahtuu suurimmaks osaks keittiössä?

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikeasti? Onko sinulla omaa tahtotilaa lainkaan?

Eikö koulussa opeteta ruuasta tai edes tiedonhausta mitään? Maailmasta on tullut ihan kummallinen paikka.

• Anonyymi

Kysy asiaa Veijolta.

• Anonyymi

Syö aamupala. Älä syö iltapalaa. Jätä lisätyt sokerit ja muut pitkälle raffinoidut elintarvikkeet syömättä. Pelkkä sokereiden välttäminen pitäisi laihduttaa noin 6 kg. Riippuu tietysti lähtötilanteestasi.

Onko sinulla oikeasti ylipainoa? Pelkkä vaakalukema ei paljoa kerro, sillä lihakset painavat enemmän kuin läski. Yleensä urheilijalla on hyvin lihasmassaa, mikä voi antaa virheellisen painoindeksilukeman. Eli pitäisi katsoa myös kehon koostumusta, ei pelkkää painoa.

• Anonyymi

Mä olen laihtunut vaikka syön paljon sokeria päivässä esim baananeja,herneitä,päärynää ja näissä kaikissa on sokeria.

• Anonyymi

Jättäessäsi kaikesta suuhunpantavasta :
      - Valkean sokerin, esivalmistetut ruoat joissa sokeria ,tai maissisokeria, -siirappia.
      - Valkean jauhon tuotteet: leivokset, pullat, kakut, ruokaleivät joissa valkeaa jauhoa, makaroonituotteet kaikissa muodoissaan (yleensä se on valmistettu valkeasta vehnäjauhosta-lue tuoteseloste), jauhokastikkeet.

Tiedoksesi: valkea sokeri ja valkea jauho = täysin ravinnotonta, vain pelkkää kaloriaa- muuttuu elimistossä hiilariksi. se palaa nopeasti ja menee nahkan alle läskiksi ellet kuluta sitä.

Tietenkin voit syodä hedelmiä ja kasviksia, niiden sokerit ovat terveellisemmässä muodossa veden, kuitujen, vitamiinien ja hivenaineiden kanssa!

Ajoita ruokailusi siten että vatsasi saa rauhoittua vähintään 14 tuntia joka vuorokausi. Esim. lopetat iltasyonnin.

Saat jo muutaman päivän jälkeen huomata olosi raikkaammaksi ja kevyemmäksi.

Oikeastaan tuo ei ole mikään dietti vaan ruokailutapojen muutos jota voi ylläpitää hamaan tulevaisuuteen. Kun siihen ensin oppii.

• Anonyymi

Liikuntapuoli kunnossa!? Tuon voi kukin käsittää miten tahansa riippuen omista liikuntatottumuksistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      88
      3515
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1759
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1512
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      29
      1331
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      53
      926
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      872
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      862
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      820
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      777
    10. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      774
    Aihe