Olen pettynyt perussuomalaiset puolueeseen

Anonyymi

Miksi te lähditte väärälle tielle?
Onhan siinä tietenkin kaikki median painostukset ja mediasodat ja muut vaarat ja mikäli medialla on saumat niin se käyttää ne.
Mutta virheenne oli pistää Ano pois puolueesta.
Itseasiassa se on hyväkin asia, sillä Nyt on vkk puolue, joka ajaa juuri niitä asioita joista persutkin puhuivat, mutta eivät uskaltaneet tehdä sanojensa mukaan.

VKK siellä ei sensuroida, sanavapaus toimii, kiitos siitä, olkaa te nyhveröt alistuvaisia ja kumarrelkaa vaan vihollistanne.
VKK ajaa sanavapautta, kansanvaltaa, äänestyksiä, oma raha, eu jäsenyys äänestykseen ym.
Juuri sitä mitä me kaipaamme ja josta persut vain puhuvat, mutta eivät pysy sanojensa takana.
Ano uskaltaa ja koko sali vapisee kun ano jyrisee ja laukoo totuuksia salissa.
Hienoa, että on vihdoinkin voimaa ja uskallusta siellä saleissa.
Siellä on kuulutettu nyt asioita jotka laiminlyödään tietoisesti vaikka seuraukset ovat katastrofaaliset, niin hällä väliä asenne kun kansaa piikitellään ja vapaaehtoisia piikkejä pakotetaan.
Eikö yhtään leikkaa? Vapaaehtoinen pakko? Mitä se on?
Minäkin äänestän aina "jaa ei"........tuliko selväksi mitä mieltä olen?

Persut, nyt rivit kuntoon ja seisotte sanojenne takana ja määrätietoisuutta, eikä horjuta.
Sanavapautta puolustetaan ja toimitaan myös niin, että se näkyy se sanavapaus.
Irti EU:sta, oma raha, kansanäänestykset, sanavapaus ja siinä pysytte.
Tuomioistuimet, korruptiot tutkintaan, perustuslaki voimaan jne jne..

On se outoa että perussuomalaisten puolueessa ei saa olla sitä vähän jyrkkäsanaisempaa seppoa ja sitä joka laukoo asiat niinkuin ne on mitään peittelemättä ja kaunistelematta, kuten hänen oikeutensa on.
Ihan outoa menoa salissa puhemieheltäkin, muistuttelua turhasta, keskeytyksiä, mielivaltaista muistuttelua.
Liekö vihollinen siellä, kun kovin pelkää ja puolueellisesti käyttää väärin asemaansa?

On kyllä ollut aika heikkoa näyttöä eduskunnassa viimeaikoina, kukaan ei oikein tiedä miten tulee toimia ja miten saa toimia.
Sitten kysellään sieltä täältä ja saadaan mielipiteitä vastauksiksi ja tehdään niiden mukaan.
Missä osaaminen?
PEVA? mitä ne osaa?
Kansleri? Mitä hän tekee? miksi ei puutu?

Kyllä se on niin että tuomioistuin tarvitaan ja oikea tuomari, sillä eihän kukaan osaa eikä tajua mistään mitään, on se nähty.
Ihme sirkusta koko touhu siellä salissa.

45

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavalla väärälle tielle ? Eihän sieltä ole kuin änkyrät poistuneet, sellaiset jotka eivät mitenkään sovi demokraattiseen yhteiskuntaan edustamaan mitään osaa kansasta.
      On kai enemmänkin niin, että sinä olet liukunut vääraälle linjalle, mutta nythän sinulla on omat porukat änkyröiden kanssa VKK.

• Anonyymi

No kamoon, katsos vähän omaakin kirjoitustasi.
        :D
        Mun linja on ihan oikea ja lainmukainen.

• Anonyymi

Ne hullut

• Anonyymi

Vai mukamas demokraattisia ovat nykyhallituksessa?
        Pakottaminen ei demokratiaan kuulu.
        Kovasti oli marin pakkopassia ajamassa.
        Aivan hirvitti mikä hurja vallassa on. No, nyt sen suu voi puhua tilanteen takia päinvastaista mutta varmasti vielä uhittelee asialla jos vain siihen valtaa on. Varuillaan on oltava.
        Mielestäni on laitonta valehdella tilatuilla tilastoilla kansalaisile koronatilanteesta ja ohjailla mielensä mukaan valheella kansalaisia ja jakaa kansalaisia keinotekoisesti piikkistatuksen mukaan eri leireihin sekä muutella lakia omaksi hyödykseen vastuiden ja vahingonkorvauksien osalta, piikkeihin liittyen.
        Pressa ja kiurukin mukana siinä kansalaisten oikeuksien huononnuksessa. Ei sellaista voi sallia eikä unohtaa. Vääryydet on oikaistava. Lakia on kunnioitettava.
        Nykyhallitus hirvittää koska ei ainakaan ole kansan asialla. En taho niitten tyyppien sanelevan minulle yhtään mitään. Haluan jatkossakin itse päättää, varsinkin osallistunko lääkekokeeseen.

• Anonyymi

Vastaan lyhyesti : no niin no. Niin jaa.

• Anonyymi

Just näin.

Sanavapaus on tärkeä, me persut seisomme sen takana urhoollisesti lässyttäen jatkuvasti sen puolesta ja sitä varjellen ja puolustaen viimeiseen pisaraan saakka ja........."pink floyd".....

Kyllä nyt on ihan kamala rasismi tullut esiin puolueessamme, on sanottu sana jota ei saisi sanoa ja kielletty kuvamanipulaatio on julkaistu ja ennen kuin toiviainen ehtii aukaisemaan suunsa olemme me jo tehneet päätöksemme.
        Me persut emme aio puolustaa kuitenkaan sittenkään sanavapautta, koska me emme oikeastaan edes tiedä mitä se pink floyd tarkoitti kai se oli rasismia? ei tiedetä, valtakunnansyyttäjä ei reagoinut, me reagoimme hänen puolestaan, ano ulos, syynä sanavapaus ja ilmaisunvapaus ja rasismi jolle ei ole edes tuomioistuimen päätöstä.
        Mielivaltaisuus kunniaan, sanavapaus voimaan joissain tapauksissa ja hui jui kamalaa....

• Anonyymi

Heh, heh - Vai irti EU:sta ja oma raha --> Jos nyt jätetään nää ihan suosiolla VKK:lle, eihän ne ole koskaan edes olleet Persujen agendalla VAIKKA EU:n liittovaltiokehitystä vastustetaankin!

• Anonyymi

Ai jaa, no joo ei tyhjä poissa jaa.
        Kiitos tiedosta.

• Anonyymi

Mitenkäs sinä skinimustein sotilaiden ihailija et muistanut tällä kertaa kertoa kuinka vkk vetää puoleensa sinunkaltaisia äärioikeistolaisia?

• Anonyymi

Mä pidän siitä, kun Ano jyrisee salissa ja ilmoittaa salissa istuville tulevan tuomionsa.

Minä en ole koskaan tuntenut teitä, menkää pois minun tyköäni te vääryyden tekijät.....

Se on ihan sama mitä sinä puputat äärioikeistolaisuus mantraasi, sinäkin saat tuomiosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän siitä, kun Ano jyrisee salissa ja ilmoittaa salissa istuville tulevan tuomionsa.

Minä en ole koskaan tuntenut teitä, menkää pois minun tyköäni te vääryyden tekijät.....

Se on ihan sama mitä sinä puputat äärioikeistolaisuus mantraasi, sinäkin saat tuomiosi.

voi pupu pieni kun se olit sinä joka avoimesti iloitsi kuinka VKK ryöstää äärioikeistolaiset persujen äänestäjät millä sinä tulit tunnustaneeksi minkälaisesta jengistä on kyse kun puhutaan VKK:sta 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi pupu pieni kun se olit sinä joka avoimesti iloitsi kuinka VKK ryöstää äärioikeistolaiset persujen äänestäjät millä sinä tulit tunnustaneeksi minkälaisesta jengistä on kyse kun puhutaan VKK:sta 🤭

Jaa, missä milloin?
        Mielessäsikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhuliänkyrä sotatilassa?

• Anonyymi

Ja turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullu ukko. Raamatun sanat ,välillä naisten sukupuoli elimet. Kertakaikkiaan uskovainen. Hahhahhaa .

• Anonyymi kirjoitti:

Kauheaa, milloin Lääkekaapin antamat tuomiot langetetaan?
        Vai itse Herra Jumalaako tarkoitat?

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Kauheaa, milloin Lääkekaapin antamat tuomiot langetetaan?
        Vai itse Herra Jumalaako tarkoitat?

No Herraa totta kai, hän toimittaa tuomion.

• Anonyymi kirjoitti:

No Herraa totta kai, hän toimittaa tuomion.

Ja Lääkekaapin valitsi sitten sanansaattajakseen? 🤔

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Ja Lääkekaapin valitsi sitten sanansaattajakseen? 🤔

Oikean astian valitsi.

• Anonyymi

Onko joku puolueen persulainen täällä?
      Olisi aihetta vähän nuhdella teitä.

• Anonyymi

Sananl. 6:23
        Sillä käsky on lamppu, opetus on valo, ja kurittava nuhde on elämän tie,

Sananl. 17:10
        Nuhde pystyy paremmin ymmärtäväiseen kuin sata lyöntiä tyhmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kivitettiinhän Jeesustakin aikanaan, mutta nyt mies on maailman maineessa."

Matti N.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tulihan se sieltä. Lahkolais persu.

• Anonyymi kirjoitti:

Matti N.

”Ehkä otin, ehkä en, mutta sou not, kunhan hyppy kulkee.”

• Anonyymi kirjoitti:

Matti N.

Ei. Jeesus sanoi: "Heittäköön se ensimmäisen kiven, joka ei ole syntiä tehnyt".
        Kyse oli langenneesta naisesta.
        Eikö Rikka Purra asu hurrin, siis suomenruotsalaisen kanssa?

• Anonyymi

Eihän näillä maailman hallituksilla ja hallinnoilla ole kuin se valta joka niille suodaan.

Jokainen joutuu tuomiolle.
      Mitä jos siellä sitten puolustukseksi ei saa sanoa asiaansa?
      Onkohan korkeimmalla sensuurilistaa?

Ei, mutta persuilla on ja siellä rasismin määritelmässä lukee:
      pink floyd, twitterkommentti, tähän liittyvä manipuloitu kuva.
      Tuomio: menkää pois joukostamme te rasistit.

Tuomarina asiassa toimi persupuoluekokous.
      Suomen laista emme löytäneet lainkohtaa asialle, mutta persupuoluelaista ja kirjoittamattomista säännöistä sellainen löytyi.

Hyi teitä!
      Tehkää parannus!

• Anonyymi

Missä sanavapaus määritelmät? missä rasismi märitelmät vingutaan.....
        Ja sitten niitä syntyy ihan omissa kokouksissakin niitä määritelmiä.....

Voi voi.

Ottakaa siis nuhteesta vaari ja tehkää parannus.

• Anonyymi

Onhan siellä lakimiehiä, lainoppineita?
        Tuokaa nyt lainkohta näytille ja kertokaa tulkintanne.
        Itsekin vaaditte sitä, niin vaaditaan teiltäkin.
        Puhuu toista tekee toista.........
        Nähdään roska toisten silmissä ja omassa silmässä hirsi.......

Pitäisikö sellaiset myös karkottaa puolueesta, jotka toimivat vastoin omia sanojaan?
        Vai ovatko he ainoita jotka jäävät puolueeseen?

Tehkää parannus.

• Anonyymi

No mene ottamaan.
        Syön tässä juuri omppua, olenko kannibaali?

• Anonyymi

Tossa joku jo luuli juttelevansa banaanille ja sinä mietiskelet aivokuolleita.
        Ei paljon ole kehumista teilläkään, jos aivokuollut taikka banaanikin jo teidät servaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tossa joku jo luuli juttelevansa banaanille ja sinä mietiskelet aivokuolleita.
        Ei paljon ole kehumista teilläkään, jos aivokuollut taikka banaanikin jo teidät servaa.

Sitä (servausta) odotellessa.

ps. Ajattelit sitten vihannes hihitellä sille. että sinä aivokuollut muita servaat??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä (servausta) odotellessa.

ps. Ajattelit sitten vihannes hihitellä sille. että sinä aivokuollut muita servaat??

Menikö ohi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö ohi?

Näköjään meni mutta tule sitten takaisin kun..jos ymmärrät mikä sinulta meni tällä kertaa ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään meni mutta tule sitten takaisin kun..jos ymmärrät mikä sinulta meni tällä kertaa ohi.

Nyt sitten voit kertoa oletko persujen kannattaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikähän siinä on että jokainen antipersu käy niin hitailla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sitten voit kertoa oletko persujen kannattaja.

Ehkä sen jälkeen kun saavat siivottua loputkin sinunkaltaiset aivokuolleet kaappinatsit riveistään pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sen jälkeen kun saavat siivottua loputkin sinunkaltaiset aivokuolleet kaappinatsit riveistään pihalle.

Kävipäs vähän hitaalla.....

• Anonyymi

Kukas täällä trollaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas täällä trollaa?

eihän siitä ole pienintäkään epäselvyyttä sen enempää kuin siitäkään kenellä se jää yrityksen tasolle vaikka yrityksesi on kova. Nolo mutta kova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän siitä ole pienintäkään epäselvyyttä sen enempää kuin siitäkään kenellä se jää yrityksen tasolle vaikka yrityksesi on kova. Nolo mutta kova

No kerro nyt.

• Anonyymi

Tuttu tilanne sinulle, ihmisten kaikkoaminen ympäriltäsi aina kun suusi avaat..

• Anonyymi

Eihän se mitään provoa ole :D
        Äläs nyt luikertele karkuun.

• Anonyymi

Tyhmä kysymys näiden Anojen jne. ollessa puolueelleen pelkkä este siinä, että puolue saa joskus jotain aikaiseksi. Muutakin kuin paljon ääniä edustajilla jotka sulkee oven hallitukseen.

• Anonyymi

"Halla-ahon mukaan erotetut henkilö rakentavat mielellään ympärilleen sankarimyyttiä.
      – He ovat ainoita, jotka uskaltavat sanoa asiat niin kuin ne ovat, He eivät nöyristele. He ovat rehellisiä ja kansan asialla. Muut ovat lampaita.
      – Turhauttavinta meille muille on katsella voimattomana sivusta, kun ylpeys, kyvyttömyys perääntyä ja pelko kasvojen menestyksestä ajaa pohjimmiltaan hyvän ihmisen tekemään poliittisen itsemurhan. Kalliolta hypättyään hän huomaa, että ympärillä ei olekaan suuria kansanjoukkoja hurraamassa. Media ei enää ole kiinnostunut, kun avautumisiaan ei voida enää käyttää perussuomalaisten nuijimiseen, Halla-aho kirjoittaa."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/55522e59-a05e-43ec-be83-33372136eb4a

• Anonyymi

Mitä sillä lässytyksellä on saatu aikaan?

Nyt on oikeasti jännät ajat, kun salissa kaikuu tuomion tuulet ja Herran paluu ja maanpetturit alkavat vapisemaan.

Se on meinaan ihan oikeasti sellainen asia, että olettekos katselleet tätä maailman menoa ja myllerrystä?

Täydellisyyttä ei keneltäkään vaadita, mutta ei saisi olla sellainen haalea välinpitämätön.
        Tulee valita puoli, pitää olla kylmä taikka kuuma, molemmat tuntuu jotenkin ja saa aikaan reaktion, haalea ei tunnu miltään.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe